Ma egy éve…

Ma egy éve, hogy elhatároztam magam…”Nem élhetek ebben a testben, 96kg vagyok…lefogyok! És tavaly ettől a naptól kezdve odafigyeltem a táplálkozásra, rendszeresen mozogtam, így áprilisra le is ment 16kg. Persze áprilisban aztán barátom lett és megszakadt a fogyókúrásdi. Nem mondom, hogy kétpofára ettem mindent és ugyanúgy éltem, mint előtte. Odafigyeltem a kajákra, de nemolyan szigorúan, a mozgás pedig bőven kevesebb volt. Így mégis sikerült egésznyáron tartani a súlyomat, sőt egészen október közepéig kb. tartottam a 80kg-ot. Akkor megint elkezdtem jobban odafigyelni, le is mentem 77kg-ra, majd november 7-től megint kemény mozgás-életmódváltás következett. Azóta is fogytam már. Utoljára kedden mértem magam, amikor is 68,8kg voltam. 63-65kg a cél, már egyre jobban közeledik amitől borzasztó boldog vagyok.

Persze ez a mostani tényleg egy életmódváltás, én ezután is kerülni szeretném a fehérlisztes-cukros dolgokat, de mégis finomakat fogok enni. Meg lehet oldani higyjétek el…vannak teljes kiőrlésű lisztek,zabpehelyliszt,akár Norbi MasterMix lisztje, vagy a Dia-Wellness termékek, illetve a Kilófaló lisztkeverék. Ezek közül én még csak a zabpehelylisztet, illetve a tk. rozslisztet használom, bár szeretném kipróbálni a másik 3közül is valamelyiket..annyi jót hallani róluk 🙂

Mozogni azután is rendszeresen fogok, hogy elértem az álomsúlyt…mivel ugyebár nem elég elérni, meg is kell tartani. Ami a nehezebb része a fogyókúrának, hogy tényleg megmaradjon a súlyunk úgy, ahogy terveztük. Kihívás, de megéri szerintem. Én biztos vagyok benne, hogy mostantól rendszeresen fogok futni, tornázni, mivel már az életem részét képezi. Hiányzik, ha kihagyom…persze hétvégente azért pihenőt tartok általában, néha megkell pihenniük az izmoknak is.

Egy évvel ezelőtt nem hittem volna, hogy valaha is elérem akár ezt a súlyt, aminél most tartok. De higyjétek el, semmi sem lehetetlen, csak kellő akaraterő kell! A legjobb, ha a családod, barátaid, férjed, barátod akárki, de legyen valaki aki támogat! Nem szabad azokra hallgatni, akik azt mondják, hogy nem fog sikerülni, hogy úgysem fogyhatsz le annyit, amennyit szeretnél. Mert igenis letudsz fogyni! Azokra sem hallgass, akik azt mondják, hogy elég már, ne fogyózz tovább, jó vagy te már így is….ha Te nem érzed úgy, hogy tetszel magadnak, hogy tetszik amit a tükörben látsz, akkor ne állj meg, amíg el nem éred a kívánt tükörképet. Miért elégednél meg a jóval, ha lehet sokkal jobb is nem? Semmi sem lehetetlen, mostmár én is elhiszem.

Így egy év távlatából boldog vagyok, hogy akkor úgy döntöttem, megváltoztatom az életemet 🙂

Hozzászólás