Dukan 3.nap

Hm…egyre jobban bírható ez a fehérjeüzemmód.

Reggel hazafelé bevásároltam a Spar-ban, mivel ma még érvényesek voltak az ilyen kis 20%-os matricák 😀 Vettem szilikon muffinformát, merthát az bármikor jóljöhet 😛 Meeeg vettem Surimi-t…amit még sosem kóstoltam, nade gondoltam egy próbát megér, nemvolt drága, remélem az íze is jólesz. Meg tofut, amit holnap beistolok ebédre…omnomonom 😛 Ráadásul most betankoltam szójatejből, van itthon 3liter, meg kb 1dl még a megkezdett doboz alján 😀 Egy darabig eléglesz.. 🙂

Reggelire kipróbáltam egy kis kamubundáskenyeret, de nagyon fincsa lett, jól is laktam vele (pedig féladagot csináltam, nem annyit mint a receptszerint, és az olajat is kihagytam belőle). Azthiszem ez a “kenyér” gyakrabban is elő fog fordulni, hamár rendes kenyeret nemeszek most 😀

Vacsira pedig nem tudtam, hogy sósat vagy édeset akarok jobban, úgyhogy a túrós-joghurtos miújság felébe belevágtam a csirkemellsonkát, meg nyomattam bele egy kis fűszert, a másik felébe meg ment fahéj és édesítő…aztán felváltva ettem eztisaztis.. 😀 😀

A mai menü így nézett ki:

R: gyúrós bundáskenyér 2sz. csirkemellsonkával, 4gr mustárral

T: 10gr lenmag, tejeskávé 1dl light szójatejjel

E: csirkemellsonkával-mozzarellával rakott pulykamellfilé, 40gr cottage cheese, 87gr csemegeubi, 2gr pirosarany

U1:  230gr kefír, 2sz. csirkemellsonka

U2: féladag Peak micellar casein vaníliás fehérje

V: 215gr túró, 100gr natúrjoghurt, 1sz. csirkemellsonka

Összesen: 1185kcal  61gr ch  37gr zsír   142gr fehérje

Apropó, köszi annak, aki lájkolta a ShapeShifteres versenyben a képemet, továbbjutottam a második fordulóba…szóóóóóval előreláthatólag vasárnap/hétfőn jövök megint egy olyan possztal, hogy lájkoljatok már légyszi 😀 😀 Most sütit kell gyártani, valószínűleg már tudom is milyet fogok és Öcskös lesz az alany, akivel megkóstoltatom, mert Adrián nemszereti ha fényképezik…ő aztmondta, hogy csak vigyek neki de nem fotózgatok 😀

Gyáá..olyan egy takony szar idő van egész nap. Reggel úgy indultam haza, hogy épp nem esett, erre mire jöttem ki a Spar-ból már szakadt. Nagyon örültem. De egésznap egyszer szakad, egyszer nincs semmi. Este is futni akartam, erre persze hogy ESIK…rohadjonmeg. Másoknál meg látom, hogy írják ki Facebookra, hogy milyen szépen süt a nap meg jön a tavasz. Ide nemnagyon jön…pedig már jólenne, mert futni akarok és kell is, mert így lebőgök a félmaratonon… :/

Mindenesetre ha már futni nemtudtam, lenyomtam Péntek Enikő&Gárdus Bence Fittarénás 40percét…jóvolt azért ezis, szeretem ezt az edzést amúgy 🙂

Mellékesen kezdek egészen megtetszeni magamnak a tükörben. Miafene…ilyen sem mostanság volt már 😀 Mondjuk nálam ez úgy megy, hogy 5percenként változik…elmegyek a tükörelőtt, megnézem magam hogy hmm nemisrossz…jövök visszafelé, megint belenézek és már blöááá. Szóval kicsit labilis.. 😀

Najólvan mára elégvolt belőlem…szépestét nektek! 🙂

Dukan 2. nap

Hm, egyre jobban bírható ez a fehérjedús étrend. Tegnap azért még keményebb volt kicsit, volt a nap folyamán 1-2 holtpont, ma viszont már jobban bírtam. Persze, hogy ilyenkor kívánna azért az ember egy kis gyümit, zöldséget vagy épp egy jókis tk. zsemlés szendvicset 😀 Na de neeem mert keményvagyok és bírom.

Reggel amúgy meglepivel indult a napom, mert amint hazaértem és megnéztem az e-mailjeimet, láttam, hogy egyik olvasóm, Noémi elküldte nekem a Dukan-diéta könyvet pdf-ben. Köszönööööööööm ittis, tök örültem neki 🙂 ♥ Neki is álltam már olvasgatni 🙂

Egyébként tökjó, hogy most így megint kísérletegethetek új kajákkal, meg kipróbálhatok ilyenolyan új recepteket is.. 🙂 Ez mindenképp pozitívum. Állítólag, vagyis a könyv szerint első 2 nap után már könnyebb, mert nemlesz éhes az ember. Hát én ezt már így most este érzem, hogy nem vagyok olyan különösebben éhes.

A mai egyetlen kihágás, hogy ettem egy kis pick párizsit, ami azért zsíros..de még mindig jobb, mintha Anyáék ebédjéből, a káposztás tésztából nyomtam volna be egy adagot 😀

A mai menü:

R: dukan palacsinta túróval, fahéjjal

T: 5gr lenmag, tejeskávé 1dl light szójatejjel

E: “tartármártásos” pulykasaláta: pulykamellfilé, főttojás, csirkemellsonka, lightmozzarella, savanyúubi, öntet(joghurt+t.sárgája+fűszerek+párcsepp édesítő)

U1:  200gr kefír

U2: féladag Peak micellar casein vaníliás fehérje, 25gr cottage cheese, 30gr párizsi

V: 100gr pulykamellfilé, 100gr cottage cheese, 10gr mustár

Összesen: 1307kcal  61gr ch  45gr zsír   148gr fehérje

Amúgy utána olvasgattam 1-2 dolognak…vagyishát konkrétan a szálkásító étrendnek…és ha úgyvesszük, ezekkel a tápanyag arányokkal ez a kajálás most így majdnem egy szálkásító étrendnek felel meg 😀 Jóóó ott azért lehet enni zöldséget is, meg egy kis rizst…de a tápanyagarányok majd ugyanezek. Szóval ha úgyvesszük, akkor a 2. szakaszban már tényleg egész szálkásítós lesz a dolog.

Pénteken amúgy NonóÉletmód buli….fúúú várommár : ))) Bár az a tervem, hogy reggel az első busszal jövök haza, ami 6:20kor indul, hát vagy sikerül addig bulizni, vagy majd csövezek valahol, amíg nem megy a buszom 😀 Még mindig jobb így, minthogy odamegyünk 8ra és nekem 10kor már el is kéne jönnöm, még a buliig sem jutnék el csak a vacsizós részig :O (ahol egyébként sztem nemfogok enni, vagy fenetudja…max vmi fehérjéstémát 😀 ) Darshan udvarban kezdünk és elvileg a Morrison’s Operában folytatjuk…aki találkozni akar velem, az jöjjön és keressenmeg 😀 😀

Ma megint úgy voltam, hogy nemsok kedvem volt edzeni, sőt már majdnem eldöntöttem, hogy hátjó ma kihagyom. Aztán miután bekaptam azt a kis párizsit…nahátmondom eznemígymegy baszki..úgyhogy felemeltem a seggem és lenyomtam Tatarek Rezsi Fittarénás 40percét…csak nekiállni nehéz, amikor már csináltam akkor éreztem, hogy tökjó, hogy nekiálltam 🙂

Na szép estét nektek én lassan megyek Adrián úrfihoz és szétpuszilom a tökfejét! 😛 ♥

MittudezaDukanbácsi

Tudom, tudom…hangoztattam már, hogy a mindenféle “csodadiétákban” nem hiszek. Ez persze így is van, szóval ne kövezzetek meg. Viszont most úgy döntöttem, hogy kicsit meghökkentem a szervezetem. Ugyanis mostanság nagyon hozzászokott itt a jóhoz, elvan látva ch-val rendesen (a kis kilengések miatt néha többel is, mint kéne :D)..szóóóval ma elkezdtem a Dukan diétát. Igazából aki nem tudná, hogy mi is ez, az olvassa el EZT a leírást, szerintem talán ez a legjobb, amit találtam. Állítólag a könyv azért részletesebb, de őszintén szólva nem akarok közel 3000ft-ért megvenni egy könyvet, mert azért nem akarok én egész életemben így élni, de most kell valami ami kicsit beindítja a dolgokat, mert csak egyhelyben toporgok és ez kurvára idegesítő.

Végig olvasgattam egy csomó oldalt, meg találtam egy csomó fórumot is, ami persze milliónyi oldalnyi, úgyhogy azoknak az olvasása még folyamatban van 😀 Azt tervezem, hogy péntekig lesz a “csakfehérjéteszünk”(PP) ciklus, utána jön a zöldség+fehérje(PV) ciklus…..szerintem 1nap PP aztán 1nap PV, akkor talán egész bírható lesz. Bár furi lesz most 5napig zöldség nélkül, mert én esküszöm zöldségbuzi vagyok 😀 Nade majd szombattól… 🙂 A gyümölcsöket amúgy sem olyan sokszor eszem, de azthiszem az alma az eléggé hiányozni fog…hát kíváncsi vagyok hogybírom majd ezt az egészet

Kalóriát emellé elvileg nem kéne számolgatni, de én azért úgy vagyok vele, hogy tutiamibiztos csak tudni akarom, hogy mennyi is az annyi, amit egy nap beviszek. Ígyhát én számolom. A mai nap szerintem jól ment, bár azért minimális ch-val kicsit még kemény volt, de nem haltam éhen..ráadásul ahhoz képest, hogy először nemistudtam hogylegyen mert csak fehérje azért azúgy furi…de mégiscsak megoldható, van egy csomó jó kis recept 🙂 Nameg mindennap lehet enni 1,5-2 ek. egy kis zabkorpát, nyamm 😀

Az edzéssel viszont azthiszem úgy leszek, hogy a héten kicsit visszább veszem, mert azért napi 2edzéshez lehet kevéslenne ennyi kalória és főleg ch. Az Insanity-TurboFire edzéstervet lehet szüneteltetem erre a pár napra vagy nemtom, ma mindenesetre csak egy kis Zóna edzést nyomtam Enikővel…Light kardió és Zóna2  has-far 2x1kg lábsúllyal és ahol lehetett ott 2×4,5kg súlyzóval a hasamon. Egyébként sem ajánlanak semmi kemény edzést ebben az első szakaszban, bárez annyira nem izgat, mert ha megy akkor megy.. 😛 🙂 Mondjuk ahhoz képest, hogy kb 6kor még úgy voltam, hogy ma pihinap lesz, negyed 7kor már tornáztam… 😀 😀

A mai kaja:

R: császármorzsa túróval

T: 2-2sz. csirkemellsonka és light mozzarella, tejeskávé 1dl light szójatejjel

E: sajtkrémmel-csirkemellsonkával töltött pulykamellfilé

U1:  75gr túró és “dukan-nutella”: 1 tojássárgája, 5gr kakaópor,édesítő

U2: féladag Peak micellar casein vaníliás fehérje

V: 2tojás, 2sz. csirkemellsonka, 40gr csemege ubi, 50gr cottage cheese, 10gr mustár

Összesen: 1306kcal  54gr ch  44gr zsír   161gr fehérje

Egyébként voltam ma egy állásinterjún, Adrián anyukája beajánlott egy pedagógiai központba, ahova adminisztrátort keresnek. Igazából különösebb végzettséget nem jelöltek meg a hirdetésben, örült is a főnök, hogy én ügyvitelt tanultam merthogy ez tökjó meg minden….egyetlen bökkenő, hogy kéne jogsi, ami nekem meg nincs 😦 Viszont áprilisban kéne csak kezdeni, addig viszont ha ügyesvagyok akár egy jogsit le is tudnék tenni. Mivel jogsit egyébként is akartam, így van egy olyan érzésem, hogy belekezdek…már elkezdtem intézkedni az ügyben(Adrián meg aztmondta, hogy majd gyakorolvelem 😀 ) . Jólenne, mert szimpi volt a hely, a munkatársak is…meghát azért legalább azt csinálnám amit tanulok nagyjából, igaz nem vmi sok fizetésért, de a semminél bőven több. Na meg ahogy Adrián anyuja mondta, “nem innen kell nyugdíjba menni” 🙂 A főnökasszony sem tudta még, hogy milegyen hogylegyen…lehet lesz egy 2. forduló is, vagy majd még gondolkodik. Olyanjólennemáárdolgoznivmit..  Jogsira fel!

ShapeT!LT kuponharc első forduló

Sziasztok!

Tudom,tudom régen írtam….nemrég értem haza suliból és hulla vagyok, de holnap ígérem írok már egy tartalmasabbat.

Viszont most lenne egy kérésem…Légyszi katt a linkre és nyomjatok egy lájkot! Fontos lenne, mert versenyben vagyok a ShapeT!ILT nyereményjátékban azért na, jólenne nyerni : )))

A lájkokat 02.26-ig lehet nyomni, ha esetleg beindítjátok az ismerősöket is, nem fogok megharagudni…persze azért nemkell nagy kampányokat indítani 😀

Ezt a képet kéne lájkolni:

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=358308440950132&set=a.358307987616844.82654.194929953954649&type=3&theater

 

KÖSZIII ha nagyleszek meghálálom! 😀 ♥

Lustiszerda

…nade csak a cím szerint, meg kedv szerint lusti. Attól még nemvoltam ám az..:D

Reggel 8kor csörgött az ébresztő, de még gondolkodtam, hogy aludni kéne fél9ig…kicsit még fetrengtrem, deaztán felkeltem. Nemlehet egésznap lustálkodni hát na..:D

A mai kaja ígynézett ki:

R: 1 tk. császárzsemle, 2sz. csirkemellsonka, 1 tojás, 20gr light sajt, 22gr csemege ubi, 6gr ketchup

T: 287gr alma, 5gr lenmag, tejeskávé 1dl 1,5% tejjel

E: 150gr pulykamellfilé 400gr lilakáposzta főzelékkel

U1:  zabkása: 25gr mandula, 20gr dió, 30gr zabpehely

U2: féladag Peak micellar casein vaníliás fehérje, 2db pufirizs

V: 2tojás, 3sz. csirkemellsonka, 80gr kígyóubi, 50gr csemege ubi, 100gr cottage cheese

Összesen: 1558kcal  133gr ch  58gr zsír   120gr fehérje

Nagyon fincsa ez a mandulás-diós zabkása azt megkell állapítanom..csakhát elég sok a zsír benne a magok miatt. Nade azért néha belefér. A lilakáposzta főzelék meg már örülök, hogy végre elfogyott mert 3napja ezt eszem ebédre olyan bazinagy adagot csináltam.. 😀

A vacsim meg úúú…imádom mostanában az ilyeneket enni vacsira 🙂

Délben lenyomtam a mai edzésterv szerinti tornát…ami TurboFire Fire 55 EZ Class volt…hát nemvolt rossz, de azért nemlesz a kedvencem…néha aztsemtudtam holvagyok, alig bírtam követni 😀 De azért megizzasztott rendesen, főleg hogy én a HIIT részeket 2x csináltam meg, mertmiért ne.. 😛

Estére viszont kicsit lájtibbra vettem a figurát, ezért csak a has-far zónát nyomtam le a Zóna max dvd-ről 2x1kg lábsúllyal és 2×4,5kg kézisúlyzókkal. Azért éreztem, hogy most nem ugráltam előtte 20percet, így nemvolt olyan durván fárasztó. Persze azért megizzadtam most is 😀

Amiért este nem akartam annyira túlhajszolni magam az az, hogy holnap jön a cipőőőőőőőőőőőőőőm : )))) Szóval ha minden jólmegy és jó és kényelmes és minden, akkor holnap fel is avatom délben egy kis futkorászással. Viszont ma még izomlázam van mindenemben és ha este is vmi kemény edzést toltam volna, akkor holnapra lehet mégdurvább lenne az izomláz….ígysem kutya na.. 😀

Cipőcipőcipőcipőőőőő fúdevárommár 🙂

P.S.: Vaníliás grízgombóc gyümölcsszósszal a receptek között! 🙂