Most aztán van minden..:D

Mármint ez a minden az edzésre vonatkozik 😀

Kb 2 hete, mióta jobb idő van, reggel pedig korábban világosodik, megint nekiálltam a reggeli futásoknak. Igaz, A. mostmár máshol dolgozik, így csak fél7re kell mennie, szóval én sem hajnali fél5kor indulok futni, hanem csak fél7kor….sokkal barátibb ez az időpont mitnemondjak, bár egy hosszabb futás végén már egész meleg van :/

Szóval ez megy, egyrészt mert kell a futás, mint kardió, másrészt mert egy picikét függők lettünk asszem az edzőspajtimmal és szeptemberig még konkrétan 4 akadálypályás futóversenyre megyünk, de még az is lehet, hogy bevállalunk egy 5.-et is szeptember végére 😀 Van baj, nemmondom, de ez olyan mint a drog, elkezdtük és nem bírjuk abbahagyni 🙂 Úgyhogy emiatt is muszáj futnom. Heti 3x megyek, hétfő-szerda-péntek….próbálom úgy, hogy 1hosszabb (10km), 1sima futás (5-7km) és egy rövid, de “beleadokmindent” intervallozás (20-30p). Az már változó, hogy épp melyik nap mihez van kedvem, na meg izomláz és álmosság függvénye is 😀

Viszont amilyen mohó vagyok, nekem 7nap kevés ahhoz, hogy mindent csináljak amit szeretnék, úgyhogy a heteim mostanában úgy néznek ki, hogy:

Hétfő: reggel futás, talán délután TRX, kivéve ha reggel hosszút futok 😀
Kedd: délután kettlebell és ha van kedvem akkor 1óra szünet után egy köredzésen is ottmaradok
Szerda: reggel futás, este TRX (ez sztem nemlesz duplázós nap minden héten, néha kell azért egy lightosabb nap is..)
Csütörtök: délután kettlebell
Péntek: reggel futás, délután köredzés
Szombat: pihenés ezerrel, bár A. most vett bringát, úgyhogy lehet be lesz iktatva néha 1-1 laza bringatúra 😀
Vasárnap: délután kettlebell  pihi, mert vasárnap nincs edzés a nyáron :O

Szóval nem mondom, hogy nem nyomom keményen…asszem 😀

Az edzésekkel arányosan próbálom a kaját is kalkulálni, ha szimpla edzésem van akkor kb 1600-1700kcal, ha dupla edzésem van, akkor kicsit több, 1800-2000kcal, illetve akkor reggelizek is, mert egyébként délután 1-2kor eszek először. De persze reggel futás után kell valami, hogy nehogy beájuljak az éhgyomri edzés után 🙂 Kicsit még furi ez a rendszer, mert nem szoktam 2000kcal körül enni általában, de muszáj, mert ha meg nem eszek többet egy kicsit, akkor annak tuti, hogy zabálás a vége. Tehát akkor már inkább tudatosan emelek, mint hogy a végén számolás nélküli kalóriahegyeket egyek meg 😀

A héten eddig csak tegnap dupláztam. Hétfőn futottam 10km-t, 90%ban dimbes-dombos terepen, tegnap pedig kettlebelleztem és utána köredzésen is ottmaradtam. Hát nemmondom, kemény volt…konkrétan ingyen szaunáztunk a teremben, mindenkiről dőlt az izzadtság, de azért jóvolt 😀 Ma reggel nyomtam egy intervall futást, aztán úgy gondoltam, hoyg elmegyek az esti TRX edzésre, de végül kihagytam, ugyanis a tegnapi nap olyan jól sikerült, hogy most a hátamban(csináltam egy deadliftet 70kg-mal basszus! 😀 ), hasamban, lábaimban frankó kis izomláz van… 😀 No meg kell egy pihenősebb nap is, ha már heti 6x edzek 🙂 Szóval ma csak futás volt, de azt megnyomtam rendesen, 26perc volt, de elfáradtam bevallom 🙂

Na megyek, benyomok valami vacsit, aztán regenerálódok a holnapi napra 😀

Szép estét mindenkinek! 🙂

Reklámok