Jupppííííííííííí :))))

Nos, ma csináltam egy képet magamról és összehasonlítottam egy november 11-ei képpel….azt hiszem szembetűnő a változás és marhaboldog vagyok :)))   Bal oldalon 77kg…..jobb oldalon 70,3kg  🙂 🙂 🙂

Ezek a képek akkora erőt adnak! Csak így továááááábbb nekem is és minden fogyókúrázónak! 🙂 🙂

Szerdai torna, de lájtosítva

Nos, ma a tornával kicsit elcsúsztam magamhoz képest, erre gondolom rájátszott, hogy nem 7kor keltem és fél8ra értem haza, hanem negyed 9kor másztam ki az ágyból, utána 8:45-9:00 körül reggeliztem, majd ugyebár várnikellett kicsit, hogy leérjen a kaja. Úgy terveztem, hogy fél11 körül tornázok, de aztán annyira belemerültem a blog olvasásba, hogy fél12 lett belőle. Így fél12től kb 1ig tornáztam. Lenyomtam a Kickbox 1-2.dvd-ket, bár be kell valljam, hogy először lenyomtam a 2. dvd-t…aztán elgondolkodtam, hogy biztos akarom-e én a másikat is, mert nemtom..valahogy nemvolt annyira kedvem hozzá. Végül aztán úgy döntöttem, hogy nem szarozunk, ha már ezt találtam ki, akkor végig is csinálom. Ebben legalább nincs semmi térdelős gyakorlat, nemfog fájni a térdem. Miután a Kickbox-szal végeztem, fogtam magam és lenyomtam még a Napi 8perc tornák közül a hasizom részt, így meglett kb a 90perc mára is. A 2 kickbox elég durván megizzasztott…jók ezek így együtt 🙂

Viszont…az idő valami ótvar szar, csúszós-nyálkás…egyszer esik az eső egyszer nem. Én viszont nem akarom megkockáztatni, hogy elcsússzak/elessek/megbotoljak akármi legyen ma is, így úgy döntöttem, hogy a mai futás elmarad. Torna közben is éreztem néha, hogy kattog,fáj a térdem, úgyhogy annak is jó lesz egy kis pihi. (A képeken láthatjátok a hatalmas harci sérüléseimet..:D)

Holnap viszont megintcsak délelőtt itthon torna, 4körül futás, fél7től pedig asszonytorna. Nagyon ajánlom az időnek, hogy ne legyen szar esős, mert akkor nemleszünk jóban..:P

Most pedig irány vasalni, mert anya seggbe fog rúgni..:D

Újdonságok

Nem tudom, kinek mennyire tűnt fel, de került az oldalra pár új menüpont(fent láthatjátok). Az első az “Akiket olvasok” menüpont….gondoltam, esetleg ti is kíváncsiak lennétek rá, hogy kiket is olvasok én nap mint nap, na meg ezek is fogyis blogok, még akár segítségetekre is lehetnek a fogyózásban.

A második az “Eddigi eredmények” menüpont…havonta frissítem, itt megtaláljátok a 2hetente mért adataimat, mivel külön bejegyzést ugye csak havonta írok a cm-ekről, kilókról. Itt viszont megnézhetitek, hogyan változtam/változok.

A harmadik újdonság pedig egy “Receptek” menüpont….egyenlőre még nem sok recept van, nem is akarok más tollával ékeskedni, így csak olyanokat írtam bele, amiket már én is elkészítettem és tudom is, hogy finom és kevés benne a kalória :)Remélhetőleg folyamatosan frissítem a recepteket, ötleteket akarok adni, hogy mit is lehet enni ilyenkor.. 🙂

Újdonságok közé tartozik még, hogy csináltam egy szavazást is….bár nemtudom, hogy miért nem jelenik meg konkrétan az oldalon, csak belinkelni tudtam 😦   Viszont jobb oldalon a “Szavazz a blogról 1 kattintással!”  szövegre kattintva(vagy itt a bejegyzésben is most..) tudtok szavazni, hogy hogy tetszik az oldal. Később szerintem lesznek még különböző szavazások, kíváncsi vagyok azok véleményére, akik esetleg olvassák a blogomat. Visszajelzést eddig 2embertől kaptam, hogy ténylegesen olvas, fogalmam sincs, hogy vannak-e mások is, de azért nagyon remélem. Lassan elérem az 500 oldalmegjelenítést, azért csak nem 2ember nézi ennyit a blogot 🙂 Remélem..

Szerda

Tegnap végül itthon aludtam, Adrián azt mondta, hogy fáj a feje,háta, meg fáradt is..úgyhogy úgydöntöttünk, hogy a tegnapi este pihinap lesz. Ebből következik, hogy nemlett volna muszáj korán kelnem…beállítottam a telómat 7:45re…aztán ebből azlett, hogy 2x nyomtam vissza szundira, aztán negyed 9kor csak sikerült végre kimászni..:D 9körül megreggeliztem, most pedig lassan tornázni kéne már.

R:  2szelet Slimm toast(84kcal), 60g tojáskrém(64,2kcal), 14g pulyka selyemsonka(14,65kcal), 35g retek(5,25kcal), 20g light sajt(42,8kcal), zöld tea….összesen:210,81 kcal    16,48g ch

T: ez ma kimaradt

E: 135g resztelt máj(kb. 124,2kcal), 100g főttkrumpli(85kcal), 150g joghurtos céklasali(kb. 51,9kcal)…..összesen: 261,1 kcal  30,625g ch

U: 120g(2db) chilis virsli(228 kcal), 30g light sajt(64,2 kcal), 23g retek(3,45kcal), 3 db rozsos abonett(45kcal)….összesen:340,65kcal   10,946g ch

V: fehérjeturmix (1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 210,81+261,1+340,65+160= 972,56 kcal   64,751g ch(mondtam, hogy messze lesz a 150től…:D)

Igaz, hogy 2napja jobban számolgatom a kalóriákat, mint eddig, viszont a ch-t(szénhidrát) nem számoltam. Pedig az is fontos, 150g fölé nem akarok menni naponta. Az teljesen optimális lenne, ha az alatt, vagy akörül lennék. Remélhetőleg sikerülni is fog, bár ahogy a kalóriákat elnézem, az is mindig 1000körül van, nemhinném, hogy a ch egyáltalán eléri a 150et…:D

A térdem még mindig fáj, szerintem Adrián ki fog nyírni, ha meglátja milyen lila…úgynézek ki, mint valami hadirokkant..:D Ebből kifolyólag ma olyan tornát akarok csinálni, amiben nincs semmi térdelős gyakorlat…..úgyhogy asszem a Kickbox 1-2dvd-t fogom megcsinálni, kiegészítve még valamivel. Este meg persze futás….egy esés nemveszi el a kitartásomat aztuti…keményebb vagyok én annál..:D