Gyönyörűségem :)

Nézzétek csak mim vaaan! A szivecske eddig is megvolt, azt még Adriántól kaptam évfordulóra, de most szerváltam mellé mást is 🙂 Olyan szééép és jóóó…csak kár, hogy ezt már mindenképp le kell vennem edzés közben (persze amúgysem kéne nyaklánvcban edzeni :D), mert egy nagyobb lendületes gyakorlatnál úgy kiverem a fogam, mint a sicc 😀

bellnyaklánc

Reklámok

Szeretem a Primal Move-ot! :)

Ma eljutottunk odáig Kacsával és Gáborral, hogy felvegyünk Kacsa Primal Move vizsgavideóját. Először úgy volt, hogy én 5-től lenyomok egy köredzést, utána pedig akkor 6-tól videózunk, de sajnos úgy adódott, hogy az edzőnk, aki a köredzést tartott volna eltörte a kezét, így sajna az edzés elmaradt. Öröm az ürömben viszont, hogy így előbb videózhattunk és 5-kor neki is láttunk a dolognak. Kacsa összeállította a gyakorlatsort, 12perces videónak kellett lennie. Először megcsináltuk gyakorlásnak, hogy azért legyen valami fogalmunk, hogy mi mi után van, na meg hogy egyáltalán beleférünk-e a 12percbe 😀 PONT 12 perc lett a végén, úgyhogy nagyon jók vagyunk. Így hát kissé izzadt pólóval és fejjel, de nekiláttunk élesben a dolognak, kamerát belőttük, hogy mindenki szépen látszódjon, smink-haj megigazít (nanemám :D), aztán indult a buli!

Kicsit pörgősebbre vettük a figurát, mint ahogy eddig csináltuk, de hát 12percbe bele kellett ugye férnie, nem lehetett tökölni. Volt benne egy csomó fekvőtámasz állásban lévő gyakorlat, meg sok gorilla ugrabugra 😀 (ninja mód :D)…Néha a jobbra-balra lépegetős fekvőtámasz állásnál azt sem tudtam melyik kezem melyik, de remélem nem látszik a videón, hogy balfaszkodtam 😀 Összességében azért így 12perc alatt is meg lehet izzadni, a végén már az izzadtságcseppjeimet kerülgettem 😀 Kacsa azt mondta, hogy úgynézki jó lesz a videó, nem kell újra vennünk. Persze ha újra kéne az sem gond, szívesen 🙂

Azt hiszem az új szerelem a Primal Move lesz, már csak abban reménykedem, hogy Kacsa majd olyan időpontban tud órát tartani, amikor épp ráérek. Akkor bizony tuti járni fogok 🙂 Ez egy olyan mozgásforma, ami elsősorban baromi hasznos, hogy a mozgásminőséget javítsuk, másodsorban pedig nem pörögsz ugrálsz és izzadsz mint a ló, de a végén mégis érzed, hogy ez bizony kemény volt. 🙂 Esküszöm elgondolkodtam, hogy meg kéne csinálni az instruktori vizsgát.. :O

“Egy tipikus Primal Move gyakorlás során – amely csoportban végezve általában 40-45 perc – mászunk, gurulunk, ugrunk, kúszunk és végezzük illetve tanuljuk újra el azokat a mozgásokat, amelyek egykor minden gond nélkül képesek vagyunk elvégezni, hogy feltöltsük a lemerült elemeket. Ez a Primal Move Fundamentals.”

Ezer meg egy éve…

Tudom, marha régen nem írtam már, de bevallom nem sok időm van arra, hogy írjak.

A napjaim elég gyorsan elmennek, mivel reggel megyek melózni, 4-ig ott vagyok, 5-től általában már edzés, utána gyorsan haza, összedobom a másnapi kajám, meg vacsizok és indulok Adriánhoz…ez így is olyan este 9 körül szokott már lenni.

NADE, az utóbbi időben 2 olvasóm is írt nekem, hogy mi van velem, hogyhogy nem írok mostanában semmit. Így hát arra gondoltam, hogy akkor megpróbálom megint rendszeresíteni a dolgokat, ha nem is sokat, de azért pár szösszenetet igyekszem majd írni, mondjuk miközben tolom be a vacsimat 😀

Az utóbbi időben különösebb változásról amúgysem tudok beszámolni. Az edzések azok mennek szépen, a kajára is igyekszem odafigyelni, de mégsem látok magamon változást. Éttermi munka mellett mondjuk nem is egyszerű tartani a tiszta kajálást, pedig én viszem magamnak az ebédemet, nem onnan eszek… 🙂

Volt egy időszakom, amikor minden nap szépen 5x ettem, reggeli Adriánnál, utána tízórai és ebéd az étteremben, aztán otthon edzés után egy fehérje uzsi gyanánt, aztán pedig vacsi. Nos, ez egy idő után kivitelezheteten, mert nem állhatok le eszegetni tízórait, amikor épp pörgés van és mindjárt nyitunk és kapkod mindenki. Viszont ha reggelizek, utána pedig csak fél 2 körül jutunk el az ebédig (mert bizony előbb esélyünk sincs, és fél 2-kor is úgy, hogy közben 5x kell felugrálnom, mert jön valaki.. :/), akkor éhen is halok a 2 időpont között. Szóval, az utóbbi időben inkább ráálltam a Leangains alapú időszakos böjtölésre (szerintem erről régebben már írtam).

Első kajálásom az ebéd, ahogy írtam kb fél2 körül…általában pulykamellfilé ilyenolyan formában (csak hogy ne unjam meg :D), egy kis barna vagy basmati rizzsel és zöldséggel. Utána edzés előtt egy kis törökmogyi, vagy dió (már ha épp nem felejtem el :D), edzés után pedig fehérje….később pedig jön a vacsi, ami mostanában egy bazinagy adag saláta szokott lenni főtt tojással, csirkemellsonkával, rengeteg zöldséggel, egy kis görög joghurttal és magokkal 🙂 Nagyon ráálltam erre a salira, esküszöm nem lehet megunni….nagy adag és tök jól lakok vele 😀

Edzés terén még mindig megy a kettlebell heti 2x, deepwork heti 1x, funkcionális köredzés heti 2x és ha még bírom, akkor egy futást is beiktatok, bár ezt mostanában sokszor elsunnyogtam..:D Pár hete bejött még plusz edzésnek a Primal Move, ugyanis az egyik edzőtársam, Kacsa Primal Move instruktor lesz, ehhez viszont csinálnia kell egy vizsgavideót, amiben én is szerepelni fogok. Erre gyakorlunk most Vele és Gáborral 🙂 Nagyon tetszik! Először nem tudtam, hogy mire is számítsak konkrétan, de egyre jobban élvezem és szeretem, pedig még csak pár alkalommal csináltam.

Ami még nagy hír, számomra pedig nagynagy öröm, hogy elhatároztam magam és belekeztem egy Testépítés-fitness sportoktató képzésbe. Igaz, hogy csak távoktatásos és ez nem olyan alapos képzés, mint amire be kell járni meg minden, de bevallom őszintén, nem állok úgy anyagilag, hogy finanszírozni tudnám a tandíj mellett még azt is, hogy feljárkáljak pestre, mert nekem 1hétvége (2nap oda-vissza) 10ezer Ft körül van…ez meg azért sok hétvége lenne és soksok pénz. Viszont úgy gondolom, hogy van annyi eszem, hogy egyedül is meg tudjam tanulni az elméleti anyagot, a gyakorlati részben pedig remélem kapok segítséget az edzőteremtől, ahova járok. Az Egészségügyi alapismeretek teszten már túl vagyok, most pedig Anatómiát kellett tanulnom a héten, mert jövőhéten abból is jön a teszt. Szurkoljatok! 🙂

Ez a hét most kivételes amúgy, mert Balatonfüreden hesszelek már október 31 óta és csak holnap megyünk haza. Na itt teljesen felborult a Leangains elv, mert csak reggeli és vacsi van, szóval itt ez most szívás, de 1hét nem a világ vége. De, csak hogy azért ne legyek 200kiló mire hazamegyünk, egész héten nem ettem kenyeret, krumplit vagy rizst….vagyis csak nagyonnagyon minimálisan. A reggeli mindig rántotta, felvágott, virsli (tudom, rosszgonosz meg tele van szeméttel, de nincs jobb..), sajt és baromi sok zöldség….a vacsi pedig valami egyszerű husi, mellé pedig saláta, de persze ebből is egy jó adag 🙂 Egész baráti így a dolog, simán bírom reggeltől estig kaja nélkül, semmi nasit meg ilyesmit nem kívánok, pedig a kiccsalád persze hozott dögivel.. 😀

kettlebell_workout

Itt most az edzések nagyrésze futás, de az is intervallosan, ráadásul beiktatok mellé mindig egy kis kettlebellt, TRX-et, vagy saját testsúlyos gyakorlatokat. A héten 2x voltunk bringázni is, 30-30km-t lenyomtunk…azért az is jólesett. Esténként meg úszkálok egy 20-30percet csak levezetésképp, nameg nyomom mellé a szaunát 🙂

Fura lesz jövőhéten megint menni dolgozni, de igazából jó lesz már otthon. Adrián csak múlt hétvégén volt itt és mostmár baromira hiányzik 😦 ❤ Nemtudom, hogy mikor voltunk utoljára ilyen sokáig külön… :/

Na mára ennyi volt a mese, ígérem, nem fél év múlva jelentkezek újra, hanem max 1-2nap múlva, de ha igazán szorgalmas vagyok, akkor holnap.. 😀

Szép napot! 🙂