Mindjárt kezdődik a 10.hét!

Vasárnap van, a 9. hét utolsó napja. Hát, ma sikerült bebűnöznöm ennek örömére, de sebaj, néha ilyet is kell….úgysem sűrűn szoktam 🙂 Adriánnal megcsináltuk a kínai szezámmagos csirkét tojásos rizzsel. Valami iiiiiiistenifinom lett, hát alig lehet abbahagyni 😀 Én csak egy kis sütistányérnyit ettem, ittam rá 2-3pohár vizet és dugig lettem…dehát valami rohadtjólett 😀 Milliószor jobb, mint a kínai gyorsbüfés szarcsik 😛 Annyit próbáltam rajta kicsit lájtosítani, hogy nem finomliszttel, hanem tk. rozsliszttel csináltuk…bár sztem ez nemsokat ér a sok ketchup és méz mellett..:D

Egyébként ma van apa szülinapja, kapja a fincsi vakondtúrástortát, amiből persze én nem eszek, bár az édesmézesmindenes ebéd után nemis kívánnám szerintem az édeset, jólesz nekem a kis abonettem szendvicsnek..:D

R: nemvolt(10ig aludtunk..:D)

T: 1szelet csirkemellsonka…13,43kcal 0,34g ch

E: sütistányérnyi kínai szezámmagos csirkemell tojásos rizzsel(kb fele-fele arányban a hús-köret)…kb 600kcal-re számolom és mondjuk 100g ch:O

U: 4db natúr abonett(64kcal),34g csirkemell sonka(26,86kcal), 30g light sajt(65,7kcal), 37g kígyóubi(4,07kcal), 2db zabpehelytallér(110,14kcal)….összesen:272,03kcal  19,332g ch

V: fehérjeturmix 0,5-1dl víz, 3kanál turmixpor…összesen 110kcal 0,7g ch

Napi összes: kb. 995,46kcal 120,372g ch

Most asszem jön egy kis fetrengés, mert mozdulni nembírok, annyira tele lettem az ebédtől..:D Holnap viszont gyümölcsnap és megint torna és futás, várommár! 🙂 Jólesz végre egy kis gyüminap, nemlesz hús meg szénhidrát(najó a gyümölcs is az, de kenyér megilyenek nemlesznek). Kedden pedig lemérem magamm!:D