Hohóó

Nah, úgy döntöttünk ma Adriánnal, hogy most pihinap lesz, úgyhogy külön alszunk. Ebből az következik, hogy holnap délelőtt megintcsak lesz időm tornázgatni egyet. Szerintem lenyomom a 60perces Rezsi zsírégető tornát…de aztán még kiderül, hogy konkrétan mi lesz 🙂 A lényeg, hogy kihasználom, hogy tornázhatok. Na meg ha este iszunk, meg 1-2pogácsát is eszek, akkor előre kell dolgozni….kedden a mérésnél nemakarok többlenni, mint kéne..:O

Egyébként tökjóóó, megnéztem az előzetesen tervezett órarendünket. Elvileg hétfőn-pénteken nemlesz sulim. 3napot meg simán kibírok 🙂 🙂 🙂 Remélem így is marad, mert így teljesen jó. Kedd-szerdán mondjuk 19:45ig van sulim, de csak szerda-csütörtök az, amikor reggel 7:45től van suli. Najó azért a szerda húzós lesz. De majd igyekszem aznap is szépen tornázni meg ilyesmi 🙂 Hétfőn-pénteken simán tudok itthon tornázni-futni. Szal csak mégegy futást, meg a többi napi tornát kell majd beiktatni Pécsen. Jólesz ez jólesz ez….Remélem a kajálást is sikerül majd szépen összehoznom..:)

Reklámok

Pénteki torna és bringázás

Nah, ma a pogácsasütögetés mellett azért szakítottam időt a tornára is. Pontosabban amíg kelt a pogi, addig lenyomtam a tornát..:D

Enikővel kezdtem megintcsak, ma hasizom erősítés volt…labda híján 1150g-os lábsúllyal. 2kört nyomtam belőle a lábsúllyal, aztán egyet lábsúly nélkül díszpárnával a lábamközött. Ez kb 20perc volt bemelegítéssel-nyújtással együtt. Ezután 1perc statikus tartás – Napi 8perc hasizom – 1perc statikus tartás hármasa következett. Levezetésképp pedig megcsináltam Réka 2011-es dvd-jéről a csípő-popsi(A) részt. Mindent ugyebár lábsúllyal. Hát kellemes volt mára ez a kis torna.

A tegnapi kéziedzésen viszont elfelejtettem másik cipőt vinni, így az utcai edzőcipőmben edzettem. Hát nemkellett volna, mára fáj az egyik lábujjam eléggé, ha ránehezkedek. Emiatt ma a futás kimaradt, na de hogy nehogymár tétlenkedjek, rápattantam a szobabiciklire. 60percet bringáztam, az első 45-50percben 17-18km/h sebességgel tekertem. Közben 1x megmértem a pulzusomat, 130-135körül volt, szóval zsírégető tartományban tekertem. Az 50.perctől elkezdtem gyorsabban tekerni, ekkor már 20-21,5km/h-val tekertem. Az utolsó egy percet pedig megnyomtam rendesen, 25-27km/h között voltam. Hát a végén alig bírtam leszállni a bicikliről az tuti :D:D:D A bringán lévő kalóriaszámolónak nemigazán hiszek, elvileg 200kalóriát írt, de ez a bringa elég régifajta, se súlyt, se kort se semmit nem kér…így meg azért érdekes lenne, ha kitudná számolni ténylegesen, hogy mennyit tekertem. A jobb oldali linkeknél van egy kalóriaégetés kalkulátor…na én azzal kiszámoltattam, így ha azt veszem, hogy élénk szobabiciklizés volt, akkor: 756kalóriát égettem, ha viszont csak mérsékelt, akkor:504kalóriát. Hát mindenesetre szerintem akármelyik is igaz a kettő közül, elég jó eredmény..legalábbis szerintem..megizzadtam rendesen:D Hétfőn már 6km-t szeretnék futni, mindjárt meg is csinálom az útvonalamat.

Pogácsás péntek

Jajjj de nemvolt kedvem felkelni reggel..:( Bár így legalább a koránkeléssel tuti nemlesz gond, ha majd suli lesz…ígyis mindennap 7körül kelek..:D

A mai nap eddigi nagyrésze pogácsasütéssel telt. Ipari mennyiséget sütöttem :D:D Holnap házibuli lesz nálunk bátyám szülinapja miatt, így csináltam pogit, hogy legyen ami felszívja a piát. Én nemtervezek túlsokat inni, de azért persze nemfogok ott ülni vizet szürcsölgetve egész este 🙂 A pogácsát is úgy csináltam, hogy graham-zabpehely-tk.rozsliszt és finomliszt keveréke…ráadásul light sajttal és 10%os tejföllel…szóval énis ehetek belőle 1-2db-ot…persze nem sokat, egyrészt mert este már nemszabad, meg amúgyis soklenne az 😀

Ezenkívül ma persze tornázás is volt. A pogácsa nemállhat az utamba 😀

R: kakaós-fahéjas zabkása(190,75kcal), U1 epres joghurt(76,5kcal)….összesen: 267,25kcal   34,68g ch

T: 1sz. csirkemell sonka(13,16kcal), 30g saga sajtos selyemsonka(36,6kcal), 55g 10%os tejföl(63,8kcal), 27g light sajt(58,32kcal)….összesen: 172kcal   3,205g ch

E: 2db pogácsa(95,7kcal), 200g párolt zöldség(110kcal), 260g zabpelyhes vagdalt(257,4kcal), 1db rumos-meggyes cerbona müzliszelet(75kcal)….összesen: 538,1kcal   60,36g ch

U: 4db abonett(60kcal), 40g 10%os tejföl(46,4kcal), 30g saga sajtos selyemsonka(36,6kcal), 27g light sajt(58,32kcal), 100g savanyú káposzta(20kcal)….összesen: 221,32kcal   17,78g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1358,67kcal   122,725g ch

Egyébként megjött a fehérjeturmixom, meg az 1szelet protein szelet is. Még nem próbáltam egyiket sem, turmixporom van még, a protein szeletet meg majd máskorra tartogatom 😀 De a lényeg, hogy megvan úgyhogy már ezen sem kell aggódni, hogy esetleg elfogyna.

Futás nemtudom hogylesz, mert tegnap olyan cipőben voltam kéziedzésen, amit konkrétan utcára hordok, nem sportolni. Most pedig a bal lábamon a gyűrűs ujjam fáj, ha jobban ránehezkedek. Lehet pihentetni kéne…akkor max csak egy kis szobabiciklizést iktatok be.. 🙂 Lehet azlesz..