Új év, új kezdet… :)

Remélem mindenkinek nagyon jól telt a karácsony, sokat volt a családjával, evett sok finomat, aztán szilveszterkor pedig egy nagy bulival búcsúztatta az óévet 🙂

Én is így tettem, vagyis csak részben…igazság szerint a karácsonyi nagy kajálások annyira nemis voltak nagy kajálások…persze, többet ettem mint szoktam, de igyekeztem úgy összeválogatni a dolgokat, hogy azért ne egyem tele magam mindenféle szeméttel 🙂 Szilveszterre tönkölylisztes túrós pogácsát csináltam, hát fúúúúú isteni volt, etette is magát rendesen :O Akkor azért lecsúszott ilyen-olyan nasi is, dehát 1-1 alkalom azért belefér, főleg ilyenkor ünnepekkor 🙂

Egy hete viszont sajnos visszatértünk a valóságba, újra meló van. VISZONT páran a Tyúkolból (ez egy facebook csoportunk pár ismerős csajjal 😀 ) nekiálltunk gatyába rázni magunkat. Ergo vezetünk egy táblázatot, ahova mindenki beírta a kezdő súlyát és a centiket…..aztán kb 3 hónap múlva meglátjuk, hogy ki mit ér el. Persze 2hetente azért lesz jelentés a kilókról, de kép csak a végén.

Bevallom, katasztrófa…..amikor ráálltam a mérlegre kiestek a szemeim mint a csigának baszki….dehát ez kb egy 1,5-2éves folyamat eredménye….jöttek azért vissza kilók szépensorban. Perszee tuti, hogy izom is, mert tényleg izmos vagyok, látom és érzem is magamon…..csak kurvára fedettek 😀

Egyszóval hétfőtől megint megy a számolgatás, mindenki morzsát lemérek, amit megeszek a nap folyamán. 1800kcal, 180gr ch, 40gr zsír, 180gr fehérje a napi penzum. Igazából a mai napon kívül 1x sem értem még el a héten az 1800-at, ma viszont át is léptem 90kalóriával. Ennyi azért belefér…:D

Tudjátok mi a vicces? Az, hogy annnyira flottul megy egész héten minden a kajával, hogy nem is értem, mire vártam eddig. Miért nem álltam neki? Az edzés eddigis meg volt rendszeresen, de a kajával mindig elszúrtam. Na, a héten nem…és a lelkesedésem töretlen marad (legalábbis nagyon ajánlom magamnak.. 😀 ), úgyhogy remélhetőleg lassan visszanyerem a normális emberi formámat 🙂 Egyébként érezhetően jobban bírom a rendes clean kajálás mellett az edzéseket is….annnnyira jó 🙂 Kicsattanok az energiától 😉

Jövőhéten elvileg végre elkezdünk a gyakorlatommal is foglalkozni a teremben, ahova járok. Megkértem a teremvezetőt, hogy segítsen, mert ugye ennél a sulinál amit most csinálok, nos itt a gyakorlatot egyénileg kell megoldani. Szerintem amúgy jobbtól nem is tanulhatnék, mert Ő igazán benne van ebben a témában, sport, kaja  és minden téren 🙂

Mára hirtelenjében ennyi voltam, csak akartam valami életjelet adni, mert ugyebár mondtam, hogy az új évben jelentekzem 🙂 Igyekszem többször, ígérem.. 😀

Szép estét! 🙂

Hozzászólás