Nagy volt a pofám..:D

Beharangoztam itt nagy mellénnyel, hogy újra nekiálltam futni. Nade ezzel egyidőben megvettem a korlátlan bérletemet, amiből az következett, hogy inkább elmegyek edzeni, minthogy futni menjek…..használjuk ki a bérletet címszó alatt 😀

Persze nembaj, heti 3x kettlebell-hot iron duplaedzés, a többi napon meg épp amit kitalálok. Múlt héten péntekre bevállaltam egy spinracinget….hát aztakurva! :O Azthittem, hogy már félúton leborulok a bringáról, szerintem 180 alatt nem is nagyon volt a pulzusom, legalábbis ahányszor ránéztem, 180 vmennyi volt. Utána úgy bedurrantak a combjaim, seggem meg mindenem mint az állat, DE másnap nem volt semmi izomlázam, pedig azthittem várható a teljes robotmozgás. De nem, azért keményvagyok na 🙂

Azért még mindig a kettlebell a szerelem, de a hot iron-t meg a köredzéseket is nagyon szeretem. Kár, hogy egy hét csak 7nap, mert eltudnék viselni még 1-2napot, hogy néha fussak is 😀 Neveztem megint a szeptemberi BrutálAtomra, szóval arra azért majd kicsit rá kell gyúrni, dehát ott lesz az egész nyár is egyébként, meg a tavasz, amikor már nemkell a nagy pulcsi meg minden. De ha épp úgy van, akkor nyilván megyek most is, csak most élvezem, hogy bármelyik edzésre bármikor mehetek 😀 Telhetetlen vagyok, annyi mindent akarnék egyszerre csinálni, hogy végkimerülésben esnék szerintem össze.. 😀

Apropó! Az új forradalmi felfedezésem, a csizza! Isteni finom, napokig tudnék ezen élni és tök sokféleképpen variálható..nyamiii 😀 Recept: http://www.enportal.hu/egeszseges-pizza-csirke-alappal.html#.UthAxAakkFs.facebook

Na további szép estét, csak jelentkezni akartam már valamivel! 🙂

Reklámok

Újra futás!

Bizony, végre  múlthéten rávettem magam, hogy megint elinduljak futni.

5-6km

2(!!!) hónapja nem futottam egy percet sem, szóval nem számítottam valami nagy teljesítményre. Hétfőn 5,14km sikeredett, pénteken pedig 6km….szóval szépen kezdem visszahozni a formámat, ami nem is baj, mert nagyon elhanyagoltam szegény futást mostanában. Az egyetlen problémám, hogy túl kevés óra egy nap, vagy inkább kevés napból áll egy hét, mert annyi mindent szeretnék csinálni, hogy nem lenne rá erőm…tehát muszáj választani, hogy mit kezdek magammal.

Ami fix, az a kedd-csütörtök és jövőhéttől a vasárnap is…ilyenkor megy a kettlebell-hot iron kombó…az új szerelmeim 🙂 Aztáááán most azt terveztem, hogy hétfőn-pénteken futok, utána itthon egy kis kettlebell swing, deadlift, goblet,squat, halo, ilyesmik… szerdán pedig valami itthoni ugrabugra lesz, vagy Péntek Enci, vagy Shaun-T, vagy saját magamtól vmi köredzés…ÉS ha épp nincs kedvem itthon, akkor meg elmegyek a csoportos köredzésre, úgyis most vettem korlátlan havi bérletet, szóval lehet menni edzésre ezerrel 😀

A lényeg, hogy nem unatkozok na 🙂 Imádom, más varrni, kötni, olvasni szeret…énmeg edzeni..ez kikapcsolódás, nem kötelesség… 🙂

Egyébként kaja fronton én úgyérzem, hogy mostanában jó vagyok….főleg, hogy az elmúlt héten teljesen rábuzultam a salátákra…mindenféle és fajta verzióban…feta sajttal..nyamiii(tudom, ez nem paleo, de nekem a sajtok beleférnek, kész..sajt nélkül nincs élet :D). Szóval a sajtokon kívül egyébként tartom a paleo dolgokat, ez az egyetlen ami kompromisszumos nálam 🙂

Hát most így hirtelen ennyi, gondoltam jelzem, hogy még élek.. 😀

Szép estét mindenkinek! 🙂

Egy jó köredzés sosem rossz! ;)

Nos, Én győzedelmeskedtem a betegség felett…még nem 100%-osan, de már egyre inkább. Hétfőn azért perszehogy estére lázas lettem, de másnapra ez a láz hipphopp el is tűnt. Persze a köhögés és nátha megmaradt, de ettől még tegnap szépen elmentem Kettebellre és utána még ott maradtam Hot Iron-on is. Hát nemmondom, a seggemen vettem a levegőt már a Kettlebell felénél, meglátszik, hogy előtte egy hétig nem csináltam semmit 😦 Nade, akkoris végig nyomtam mindkét edzést szépen ügyesenokosan 😀

1497463_10201045117041132_2064383029_n

Mára pedig egy jó kis köredzést állítottam össze magamnak. Gondoltam leírom, hátha másnak is jól jön, ha épp nem tudja mit is csináljon aznap 🙂

Az edzés előtt mindenképp melegítsetek be, nálam ez most épp Péntek Enci Zóna Max dvd-jének bemelegítése volt, de természetesen bármi jó, ami bemelegíti az izmokat és felviszi kicsit a pulzust. Aztááán jöhet az edzés!

8 különböző gyakorlatot csináltam, mindegyiket 45mp-ig, aztán 15mp pihenő….mindezt 3 körben. 24 perc, de kinyírtam magam teljesen 🙂

1. Burpee felugrással:  http://recapturefitness.com/wp-content/uploads/2013/04/Burpees_Kate.jpg   Úgy, mint itt a képen, csak az utolsó lépés, hogy térdfelhúzással felugrunk 🙂

2. Tricepsz súlyzóval(erőnlétednek megfelelő súllyal, nálam 9kg volt): http://www.youtube.com/watch?v=N76q5KjBR-0

3. Trambulinon magas térdemeléssel futás (ha nincs trambulin, akkor csak simán)

4. Guggolás súlyzókkal(erőnlétednek megfelelő súllyal, nálam 9kg volt): http://www.youtube.com/watch?v=c61d2DrIvxU

5. Fitballon térd behúzása a mellkashoz: http://www.youtube.com/watch?v=8geytMrDgl0&feature=player_detailpage#t=89

6. Trambulinon hasizom pumpálás: http://www.youtube.com/watch?v=M6lfJAtsi-w&feature=player_detailpage#t=48 (ha nincs trambulin, akkor csak polifoam-on)

7. Mountain climber állásban: http://www.youtube.com/watch?v=dFhHjSMF4Hk&feature=player_detailpage#t=19 (súlyzó nélkül :D)

8. Váltott alkar-tenyér támasz: http://www.youtube.com/watch?v=qMK2ko_jCBc&feature=player_detailpage#t=25 (ugrálni nemkell, csak alkar-tenyér váltakozva)

Utána természetesen nyújtás! 🙂

Nyilván mindenki erőnlététől függően változtathatja, hogy mennyi legyen az edzésidő és mennyi a pihenőidő, illetve, hogy hány kört csinál belőle, a lényeg, hogy az edzőidőben adj bele mindent, utána pedig a pihenőidőben egy kicsit vissza tudjon állni a pulzusod. Én már a 2. kör után haldokoltam, de azért lenyomtam egy harmadikat is és most remeg mindenem 😀

Ha esetleg valaki kipróbálja, akkor várom a véleményeket, hogy milyen volt. 🙂

Szép estét mindenkinek! JA és Boldog új évet, mert az elmaradt! 🙂