Keddi és szerdai mozgolódás

Tegnap elmaradtam a mozgásos bejegyzéssel, viszont mielőtt még belekeveredek, hogy mi is volt ma meg mi tegnap, inkább leírom most..:D

Kedd: 1150g-os lábsúllyal

Enikő edzéstervével kezdtem, karizom erősítés gumiszalaggal…gumiszalag híján én még mindig 2kg-os súlyzókkal csináltam.(Ha februártól Pécsen leszek tényleg veszek már gumiszalagot:D) Ebből csináltam 3kört, ez bemelegítéssel, nyújtással együtt 20perc volt kb. Ezután megcsináltam Réka AÖM2-ről a 20perc talaj részt. Végül csináltam 1perc statikus tartást – Napi 8perc hasizom – 1perc statikus tartás hármasát. Így összesen tegnap kb 50percet tornáztam. Este voltunk megint asszonytornán, most meglepően nemvoltak annyira idióta feladatok, mint szoktak, de a csütörtöki még mindig ezerszer jobb..:D

Szerda: 1150g-os lábsúllyal

A mai napon is Enikővel kezdtem, ma a comb-popsi formálás volt soron steppaddal. Ugyebár step padom nincs(ezt nem mondom,hogy veszek februárban..azt sem tudom hol férne el az albérletben..majd max nyárra:D), így 2db Révai Nagylexikon megint segítségemre volt. 3kört nyomtam le megint, ez bemelegítéssel, nyújtással együtt 30perc volt kb. Ezután 1perc statikus tartás-5perces Réka has-1perc statikus tartás-5perces Réka has-1perces statikus tartás jött. Ez a statikus tartás egyébként tényleg jól megdolgoztatja a hasat, ha rendesen csinálja az ember 😀 Levezetésképp megcsináltam Rezsi 10percesei közül a váll-törzs részt, majd utána még Réka otthoni edzéskártyáiról a vádligyakorlatokat, amiket már valamelyik régebbi bejegyzésbe beillesztettem. 4×30 és 4x50es ismétlésekkel csináltam úgy, hogy a lépcsőhöz álltam, így mínuszba is tudtam engedni a lábaimat a lábujjhegyre állásoknál…hát a végére már nagyon durván fájt a vádlim. Holnap meg jön majd a jó kis izomláz 😀 Bár, az esti futással talán rádolgozok kicsit, hogy ne legyen holnapra olyan vészes 🙂 Ma kb 60perces tornát nyomtam.

Az esti futás során úgy éreztem, hogy lassabb vagyok, mint szoktam lenni, ennek ellenére jobb időm lett, mint hétfőn. Hát én ezt nemértem 😀 Pedig tényleg lassabbnak éreztem magam, ráadásul csípős hideg volt és megintcsak akármerre fordultam szétfújta a szembeszél a pofámat. Ettől függetlenül örülök, hogy megintcsak javultam….már csak pénteken futom ezt a távot, jövőhétre pedig megtervezem a 6km körüli útvonalamat. Szerintem nagyjából marad ez az útvonal, csak valamelyik irányba kicsit megnyújtom 🙂

Reklámok

Megint hétközepe van..

Ma reggel megint nehezen ment a kelés, jólenne már ha hétvége lenne és lehetne sokáig lustálkodni 😀 Tegnap volt tesókám 26éves, úgyhogy csináltam neki minitortát…igazából egy mikrós bögrés csokis sütit csináltam, aztán azt még felturbóztam egy kicsit…minitorta volt, de majd hétvégén kap rendeset 😛

Tegnap elmaradtam a mozgásról szóló bejegyzéssel, ezt majd a maival együtt pótolom 🙂

R: 8db proteines mini palacsinta/én mondtam, hogy nemlehet abbahagyni..:D/(242,8kcal),100g diabetikus eperlekvár(120kcal)….összesen: 362,8kcal  51,2g ch

T: 2db proteines mini palacsinta(60,7kcal), 2dl tej(90kcal), 2tk. gyümölcsszósz(kb. 30kcal)….összesen:180,7kcal   20g ch

E: 235g sajtos pulykamellfilé(kb. 300kcal), 150g párolt zöldség(82,5kcal), 150g tzatziki(61,8kcal)…összesen: 444,3kcal  35g ch

U: 2db puffasztottrizs(70kcal), 2sz. csirkemellsonka(26,86kcal), 30g light sajt(65,7kcal), 80g tzatziki(33kcal),1tojás sárgája/reggelrőlmaradt/(54kcal)….összesen: 250kcal  16,7g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1397,8kcal   129,6g ch

Lassan nekiállok a mai tornának is, este pedig megintcsak futás….reggel nagyon hideg volt és fújt a szél, jólenne ha ez estére elmaradna, de van egy olyan érzésem, hogy nem fog..:( Na de sebaj, ettől még megyek 😛