Keddddvan…

…és hasfájás is még egy picit. De megint egy fokkal jobb, mint tegnap volt. Mostmár lassan csak elmúlik ez..:P

A mérésről már írtam ugyebár postot, mondtam én, hogy nemlesz még annyi sem mint múlt héten 😦 Viszont a 2héttel ezelőtti eredménynél szerencsére nem több…szóval konkrétan ezzel a szombattal 2hét munkáját sikerült elbaszarintani. Sebaj, megesik az ilyen….de többször nemfog. Keményen előre. Bár igazából most suli miatt érdekesen fognak alakulni a kajálások, de majd próbálok minél ügyesebben csinálni mindent. Még jóhogy csak 3nap suli van, a többi napon majd tudok rendesen figyelni a dolgokra. Fél év és végzek, aztán az egész nyár előttem lesz, hogy 100%os formába lendüljek és büszkén mászkáljak a strandon, ne törölközőbe csavarva. Na meg rákell állni a nyelvvizsgára és arra, hogy valamiből pénzem is legyen..ergo munkakeresééés:D Egyébként tök várom már…aztán lehet majd rájövök, hogy nemkellett volna..de majd kiderül 😛

R: rántotta: 3tojás(204kcal), 12g vöröshagyma(4,68kcal), 1sz. csirkemellsonka(13,43kcal), 5g erős pista( 2,5kcal), 4db abonett(60kcal), 50g kígyóubi(5,5kcal)…összesen: 290,11kcal  15,686g ch

T: kakaós-kókuszos zabkásaösszesen: 288,1 kcal   26,46g ch

E: 255g sajtos-túrós hekk(250kcal), 245g párolt zöldség(118,25kcal), 85g krumpli(72,25kcal), Müller Diät cseresznyés tejberizs(164kcal)…összesen: 604,5kcal   65,33g ch

U: 3db puffasztott rizs(105kcal), fehérjeturmix: 2dl tej(90kcal), 2dl víz, 3kanál turmixpor(110kcal)…összesen: 305kcal   32,2g ch

V: ezmakimaradt,vagyinkább egybevettem az uzsival..:P

Napi összes: 1487,71kcal   139,676g ch….nahhh alakul ez…ígymár tetszik 🙂

A tornát már letudtam mára, szerintem nemis írok külön bejegyzést róla, inkább most ide. Az esti tornáról úgysem írnék semmi extrát.

Szóval ma felcsatoltam a lábsúlyomat és megintcsak Enikővel kezdtem, Karizom edzés gumiszalaggal…ami nekem megint 2kg-os súlyzóval volt. 3kör volt a haladó edzéstervbe írva, de én most 4kört csináltam, így bemelegítéssel nyújtással együtt kb 28perc volt. Meg is éreztem a karomat eléggé 😀 Utána 1x60mp statikus alkartámasz, 1x-30-30mp bal és jobb oldali statikus tartás, majd a Napi 8 perc hasizom torna, ezután pedig megint 1x60mp statikus alkartámasz, 1x-30-30mp bal és jobb oldali statikus tartás. Végül Réka 2008-as Napi 20perc dvd-jéről csináltam meg a csípő-popsi részt. Hát ezután is éreztem rendesen a fenekemet..:D De nemis baj, legalább jól megdolgoztattam. Így ma kb 60percet tornáztam. Este meg ugyebár még az asszonytorna.

Holnap jó lenne már futni, de estére baszki -15fokot írnak ide Paksra..:S Nemtudom hogy lesz ez, nem akarok szanaszéjjel fagyni, de futni kéne mert azért nem ugyanaz a biciklizés mint a futás. Nagyonnem. Holnap még kiderül, hogy milesz…na meg persze ha nemfáj a hasam, akkor valszeg több késztetést érzek majd futni, mint hasfájósan..:P

Negyedik mérés(12.hét)

Ééés vége a harmadik hónapnak is. Igazából lehetett volna jobb is, elrontottam a szombattal, de sebaj, elkeseredni nem fogok, keményen csinálom tovább..:)

Súly: 68,8 kg

BMI: 23,3

Mell: 93cm

Kar: 28cm

Comb: 56cm

Csípő: 88,5cm

Derék: 69,5cm

Hát, ebben a hónapban csak 1,7kg-mal lettem kevesebb a múlt hónaphoz képest. Lehetett volna több, sőt lett is volna, ha szombaton nem sikerül úgy bezabálnom a hülye pogácsát meg mindenfélét. Ezzel 2hét munkáját basztam el konkrétan. De legalább a centik szépen mennek lefelé, a múlt hónaphoz képest 9centivel lettem vékonyabb. Igazából jó lenne, ha a mellem már nemnagyon akarna jobban összemenni 😀 Még a végén teljesen elfogyok felülről..:( De azért annak örülök, hogy szépen megy le mindenhonnan, nem csak egyhelyről..:)

Sokmindenkitől megkaptam mostanában, hogy “úúúristen hogy lefogytál!” meg hogy “basszus dejólnézelki” Jól esik persze, de azért tudom, hogy van még rajtam bőven javítani való. Azért nem mindegy, hogy az ember ruhában, vagy ruhanélkül nézi magát. Ruhában lehet jól mutatok, de ruha nélkül még milliónyi javítanivaló van. Na de szép lassan megyeget ez. Nem sietek sehová, a lényeg hogy egyszer eljussak a célomig. Mostantól megint keményen fogyózás van, nincsenek kilengések, bezabáláások. Nem mintha eddig sok lett volna, de elég volt ez az egyetlen szombati, hogy elbasszon mindent. Többet ilyen nem lesz! Ezt most megfogadom….

Azért nekem már az is nagy szó, hogy 6-ossal kezdődik a súlyom…szerintem ilyen utoljára általánosban lehetett..Szóval attól függetlenül, hogy nem olyan jól zártam ezt a hónapot, mint ahogy szerettem volna, azért örülök ígyis ennek az eredménynek! 🙂 Persze lehet, hogy ha a mérés 1-2nappal később lett volna, akkor már kevesebb lennék, mert azért széplassan csak kiürül belőlem a sok szar szombatról, dehát ezilyen. Majd alakul..:)

Hasfájós torna…

Hát a gyomrom még mindig fáj, nem igazán akar elmúlni. Persze már nem olyan durva, mint tegnap volt, de akkoris fáj. Délelőtt torna közben is éreztem, de még most sem az igazi. Ezért fájó szívvel ugyan, de aztkell mondjam, hogy a mai futás kimarad. Egyébként rohadt hideg is van, tényleg jönnek a nagy mínuszok…sztem levegőt sem bírnék rendesen venni ilyen hidegben.

A délelőtti tornán Enikő Rapid kardio edzésével kezdtem, lábsúllyal 4kört csináltam. Ezután 2x1perc statikus alkartámasz, illetve 2×30-30máspdperc oldalsó statikus tartás jobb és bal oldalra is. Utána lenyomtam a Napi 8perc tornák közül a hasizom részt, majd Réka 5percesei közül szintén a hasizmot. Levezetésképp pedig jött Rezsi 10percesei közül a has-mell-tricepsz. Kellemesen átmozgattam magam, persze hasfájás nélkül sokkal jobb lett volna.

Ha még esetleg úgy érzem, akkor lehet, hogy tekerek egyet szobabiciklin…mert mostígy bűntudatom lesz, hogy nem futok. De nemakarom megerőltetni magamat, mert még a végén sosem múlik el a hasfájás. UPDATE: letekertem végül megint 1órát….az első 45percben 18-20km/h között voltam, majd az utolsó negyed órában 20-23km/h, végül az utolsó félpercben megnyomtam és 31km/h-val tekertem 😀 19,5km lett a végeredmény…és elvileg runkeeper szerint 527kalória. Bringa közben egyébként tök nemfájt a hasam, de amúgy még mindig fájdogál…:/ Holnapra takarodjonmáááár a fájás..-.-‘

Egyébként azthiszem már beletörődtem, hogy a holnapi mérésen nemhogy kevesebb nem lesz a súlyom, mint múlthéten…de még annyi sem. Szerintem több leszek, ami tökrossz érzés, mert sikerült belebuknom most. De ettől függetlenül nemvesztem el a lelkesedéést, sikerülni fog elérni a célt, csak kicsit lassabban. Dehát véglis nemhajt a tatár…csak idegesít na, hogy a saját baromságom miatt elrontottam..:(

Kezdődik a 12.hét

Na mára egy fokkal jobb a gyomorfájás dolog….bár még nem múlt el maradéktalanul, de mostmár nemérdekel. Legalább étvágyam van, nem úgy mint tegnap. Kicsit fájdogál, de ez a tegnapihoz képest simán kibírható. Azért persze nem akarom egyből leterhelni a gyomromat azután, hogy tegnap konkrétan alig ettem vmit. Úgyhogy még ma sem mondom, hogy elegendő kalóriát és ch-t viszek be, de jelentősen jobban fogok zárni, mint tegnap.

A tornát mára már letudtam, az elején picit fájtmég a hasam, de a végére már nemvolt gáz. Nehogymár azért kimaradjon a mozgás, mert a saját hülyeségem miatt fájok..:D Este pedig futiiii 🙂 Már előre látom, hogy nagyon hideglesz..de majd jól felöltözök és szépen lefutom az új távomat! Mostmár 6,63km a cél 🙂 Remélem sikerül…vagyishát..miértne sikerülne? Csak emberi időn belül is legyen..:D

R: 3sz. Slimm toast(126kcal), 30g light sajt(65,7kcal), 24g csirkemell sonka(18,96kcal), 50g kígyóubi(5,5kcal), 4g pirosarany(2,84kcal), zöld tea…összesen: 219kcal   22,442g ch

T: Müller Diät tejberizs…összesen: 168kcal   23g ch

E: 235g túrós-sajtos hekk(230,3kcal), 175g párolt zöldség(96,25kcal), 110g alufóliában sült krumpli/zsiradéknélkül/(93,5kcal)….összesen: 420,05kcal   40,615g ch

U: 4db abonett(60kcal), 24g csirkemellsonka(18,96kcal), 4g pirosarany(2,84kcal), 27g light sajt(58,32kcal), 20g kígyóubi(2,2kcal)…összesen: 142,32kcal   13,9g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1109,37kcal   106,65g ch…nem valammi sok még mindig, de túlerőltetni sem akartam a gyomrom, meg nemis kívántam igazán többet…majd ha elmúlt a gyomorfájás próbálok már jobban enni…:/

Van itthon hekk filé, így mivel már nemis tudom mikor ettem utoljára halat, megcsinálom azt ebédre. Már este ki is gondoltam,hogy hogy fogom megcsinálni, elméletben tökjónak tűnik, remélem gyakorlatban is olyan fincsi lesz 😀 Sütőzacsiban sütöm szerintem….kíváncsi leszek. Ha finom, akkor megy a receptek közé 😉

Remélem holnap nem lesz nagyon elkeserítő a mérés…tartok azért tőle eléggé.. 😦 Dehát aki hülye, az magára vessen…

Hülye hülye hülyeeeeeeelány….

Hátmost nagyon mérges vagyok magamra a tegnap miatt. Ugyebár úgyindultam neki, hogy jólvan iszunk valamennyit, de nemakarok KO részegséget…véglis ez sikerült is, kellemesen elvoltam, ma semmi másnaposság vagy ilyesmi nincs. Persze azért ittam sokmindent, de csak mértékkel…nameg üdítővel, ami megintcsak kalória. Na de a pogácsa. Hát rohaggyak meg megettem egy teherautónyit 😀 😦 Túl finom volt…na meg ott ette mindenki az orrom előtt meg mittomén…áhh. Meg bejöttünk valamiért és egy pici pizzaszelet is lecsúszott, mert Adrián megkóstolta mondom hátakkor egyet énis. De minek?! grrr…Fél szelet tortát is ettem…aztis minek. Ennyi hülye üres kalóriát bevinni istenem….Mi lesz így kedden? 😦 Már előre látom, hogy elkeserítő lesz…..:/

Viszont azt megoldottam, hogy nelegyen nehéz ma a turmixos böjtölős nap. Konkrétan annyira fáj a gyomrom, hogy ááá nagyon. Gondolom túlterhelhettem ezzel a sok szarsággal tegnap. Nemtom mivan vele, de nagyon rossz….Ergo ma extrakevés mennyiségű kaja megy le…Megkaptam a büntit a tegnapi összevissza evésért..

R-T: nemvolt, aludtunk 1ig 😀

E: Epres Turbó Diéta Shake(amúgyfincsi:D)…összesen: 365kcal 40g ch

U: botmixerrel kb babakajává turmixolva: 210g alma(69,72kcal), 193g narancs(79,13kcal)….összesen: 149kcal 31g ch

V: soksoksoksok meleg tea édesítővel…másnemment…

Napi összes: 514kcal   71g ch….hátez jó kevés..de nemcsúszik semmi, nemis érzem magam éhesnek…csakfáááj a gyomrom 😦

Egyébként a mai nap pozitívuma, hogy február 11.én lesz Pécsen Tesco Fittaréna! 🙂 Tökjóóó, ma már meg is vettem rá a jegyemet neten…1000% hogy ottleszek 🙂  Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz, bár tuti hogy nagyon jó…Annnnnnnnyira várom..nagyonnagyon! 😀

Mai napra amúgy gondoltam valami mozgást is be lehetne iktatni, mert Adrián xboxozik az egyik haverjával. De mivel mindjárt meghalok hasfájásban, ez elmarad ma. De véglis nembaj, már ígyis 7ből 6nap mozgás volt..:)

Szombat…mindjárt vége a 11. hétnek! :O

Hát ma korán akartam kelni és még éhgyomorra lenyomni a mai torna adagot, aztán ebből azlett, hogy a 8ra beállított órámat visszanyomtam negyed óra szundira, majd negyed 9kor kinyomtam, hogy namajd tornázok délkörül, akkor úgyis elmennek itthonról a fiúk, anya meg nemzavar.. 🙂 Végül 9ig aludtam, azthittem majd tovább fogok de aztán nemsikerült..:D Hát igen, a mindig koránkeléshez úgylátszik hozzászoktam már.

Ettől függetlenül csak fél12kor álltam neki a tornának. Lenyomtam Rezsi 60perces zsírégető edzését. Tökrég csináltam már, hát most jólesett 🙂 Legalább elmondhatom, hogy ma is tettem valami azért, hogy nelegyek kedden bálnasúlyban..:D Este úgydöntöttem max. 2-3pogácsát engedélyezek magamnak, meg hát persze mellé iszunk is, az is soksok kalória 😦 De emiatt a mai kajálásaimat próbálom úgy alakítani, hogy maradjon bőven a limit alatt, így talán nemlépem át az esti dolgokkal együtt az 1500kalóriát és 150g ch-t…

R: 1nagy alma(79,5kcal), 1db narancs(50kcal), 150g natúr joghurt(58,8kcal),zöld tea….összesen: 188,3kcal   36,675g ch

T: 30g light sajt(65,7kcal), 38g saga sajtos selyemsonka(46,36kcal), 155g sovány túró(52,25kcal), 4g pirosarany(2,84kcal)….összesen: 167,15kcal   3,427g ch

E: 330g vagdalt(326,7kcal), 127g párolt zöldség(69,8kcal), 200g savanyú káposzta(40kcal), 4g pirosarany(2,84kcal)….összesen: 403,4kcal   43,873g ch

U: 150g natúr joghurt(58,8kcal), 30g light sajt(65,7kcal), 34g csirkemell sonka(26,32kcal), 45g kígyóubi(4,95kcal), 1db pufirizs(35kcal)….összesen: 190,77kcal   15,91g ch

V: 9körül kéne inni fehérjeturmixot, de mivel ekkor már valszeg buli lesz, így ez kimarad…spórolok legalább a kalóriákkal…:D Az esti mindenféléről majd holnap update-elek…:P Update: nem nagyon akarom kommentálni…ettem mindent 😦 sok pogi(ennyit arról, hogy csak párdarab..de legalább egészséges alapanyagokból, nem full finomlisztes..), pici pizzaszelet, félszelet torta,alkohol,üdítők…áá:(

Napi összes: 949,62kcal  99,885g ch + az esti mindenféle…bele sem merek gondolni..:(

Tegnap kipróbáltam az új turmixot, túl kíváncsi voltam. Hát nem csalódtam, nagggyon fincsi 😀 Olyan, mint valami mogyorós-kekszes valami 🙂 Nyami..persze van még a csokisból is, úgyhogy most váltogatva iszom majd..:P

Holnap szerintem egy kis böjtölős nap lesz, kompenzálni kell azt, ha esetleg ma megcsúsznék kicsit. Van még karácsonyról egy Turbó Diéta Shake-em, azthiszem azt fogom meginni ebédre, az úgyis van vagy 300kalória. Utána uzsira meg vacsira pedig fehérjeturmixot. Maximum gyümölcsöt, vagy zöldséget eszek majd, ha nembírnám. Reggeli-tízórai úgysem lesz, azt majd átalusszuk a mai este után 😀 Mondjuk anya holnap chilisbabot csinál, amit imáááádok. Dehát sebaj, keményvagyok 😛 Ma is pizza az ebéd, az egész házban pizzaillat van, de ellenállok…van nekem még fincsi vagdalt párolt zöldséggel..:D

Egyébként megnéztem a blog statisztikáját…egyre többen nézik 🙂 Ennek tök örülök, végre nem csak magamnak írogatok, hanem más is nyomon követi, hogy mivan velem, hogy alakul a fogyózás-életmódváltás 🙂 Köszönöm annak, aki olvas, remélem egyre többen lesztek 😉

Hohóó

Nah, úgy döntöttünk ma Adriánnal, hogy most pihinap lesz, úgyhogy külön alszunk. Ebből az következik, hogy holnap délelőtt megintcsak lesz időm tornázgatni egyet. Szerintem lenyomom a 60perces Rezsi zsírégető tornát…de aztán még kiderül, hogy konkrétan mi lesz 🙂 A lényeg, hogy kihasználom, hogy tornázhatok. Na meg ha este iszunk, meg 1-2pogácsát is eszek, akkor előre kell dolgozni….kedden a mérésnél nemakarok többlenni, mint kéne..:O

Egyébként tökjóóó, megnéztem az előzetesen tervezett órarendünket. Elvileg hétfőn-pénteken nemlesz sulim. 3napot meg simán kibírok 🙂 🙂 🙂 Remélem így is marad, mert így teljesen jó. Kedd-szerdán mondjuk 19:45ig van sulim, de csak szerda-csütörtök az, amikor reggel 7:45től van suli. Najó azért a szerda húzós lesz. De majd igyekszem aznap is szépen tornázni meg ilyesmi 🙂 Hétfőn-pénteken simán tudok itthon tornázni-futni. Szal csak mégegy futást, meg a többi napi tornát kell majd beiktatni Pécsen. Jólesz ez jólesz ez….Remélem a kajálást is sikerül majd szépen összehoznom..:)