Rólam

1991.12.20-án születtem, és Pakson élek. Sosem mondhatnám,hogy vékony lány voltam, mindig is inkább teltkarcsú..szóval volt rajtam mit fogni 😀 De aztán tavaly szeptemberben már vészes volt a helyzet..nemlehetek 18-19évesen 96kg!…ez sem az egészségemre nem volt jó, sem magammal nem voltam megelégedve. Így hát belevágtam 2011. januárban! Arról a fogyiról nem vezettem blogot, de egy április-november közötti pihi után 2011.novemberében újra belevágtam a fogyókúrába, elkezdtem a blog vezetését is, így talán könnyebb a kitartás. Azóta már sok idő eltelt, rengeteg követőm és új ismerősöm lett, aminek marhára örülök 🙂 Sosem gondoltam volna, hogy ennyien fogják valaha is olvasni a blogomat. Értetek megéri írni. A kilókkal még mindig harcban állok, habár aki egyszer kövér volt, annak élete végéig oda kell figyelnie. Elértem már a 65kg-os álomsúlyomat, de megtartani nem sikerült…azóta már nem is célom ezt elérni, tükörre gyúrok. Ha én úgyérzem tetszem magamnak, akkor nem érdekel már a mérleg és semmi. Persze az egészséges életmód már az életem része, az kis fog maradni, hiába fogok tetszeni magamnak egyszer(talán).. 🙂

A Receptek menüpontban az általam is elkészített diétába is beilleszthető ételek receptjeit találod, mely folyamatosan bővül. Szerintem mind nagyon finom(mellékesen cukor és finomliszt mentes..:D), remélhetőleg a Te ízlésedet is elnyeri! 🙂 Nem vagyok szakács, csak itthon imádok főzögetni-sütögetni és kísérletezgetni.. 🙂

Ha esetleg kérdésed lenne, vagy csak írni szeretnél nekem valamivel kapcsolatban, itt megteheted:

 

kékruci

 

Reklámok

40 thoughts on “Rólam

  1. Szep vagy! En csak 5 kg-t szeretnek fogyni… De egyfolytaban jojozom:(( Az ideal sulyom 51kg lenne, izmosan karcsun…De eddig meg mindig 56 vagyok…Remelem , most hogy eljon a tavasz lesz erom ezen utolso kilok ledobasara.
    Gratulalok neked es osztonoznek a sikereid!
    A bulizast , ivast , hogy oldod meg? Nekem leginkabb ez a problemam…

    • Köszönöm, aranyos vagy! Biztos sikerülni fog az az 5kg is! Csak arra figyelj, hogy több kalóriát égess el egy nap, mint amennyit beviszel. Számold ki a napi kalóriaszükségeletedet, az alá ne menj! Ha nagyon keveset eszel, attól is megállhat a fogyás, sőt akár hízhatsz is, szóval éhezni sem szabad, csak okosan tudatosan táplálkozni naés persze sportolni. A futás az egyik legjobb zsírégető sport, szerintem próbáld meg. Én igazából nem vagyok az a nagyon bulizós, régebben kibuliztam magamat vagy nemtudom:D Ha most esetleg buliba megyek, akkor 1-2pohárral iszok és amúgy csak ásványvizet, esetleg light kólát szoktam..:)

  2. Szia gratulálok csak arra vigyázz nehogy átess a ló túlsó oldalára.Én közel 117 kg vagyok futni nem vagyok hajlandó de a többi talán menni fog te ébresztettél rá hogy muszáj valamit csinálnom mert lassan 3 éve szültem 132 kg -al.S nem merek felvenni fürdőruhát sem .Köszi és bámulatos a sztorid …..

    • Köszönöm, vigyázok! Nem szeretnék gebe lenni, csak formás és izmos, na meg nőies 🙂 Nem feltétlenül kell futni, elég ha beiktatsz 1-2km tempós sétát naponta. Az nem is olyan fárasztó de mégis mozogsz. Az étrendre nagyon figyelj, akkor biztosan be fog indulni a fogyás! 🙂 Sok sikert, remélem hamarosan már felmered venni a fürdőruhát is 😉

  3. Szia!Elöször is gratulálok,minden elismerésem:) hát kb.abban a cipőben evezek mint régebben te!csak én kicsit magasabb vagyok(176cm)és kisebb kg-ról kezdtem neki!(85kg)nekem az a problémám h sportolok már 8éve és állandó mozgásban vagyok!sajnos én már csak ugy tudok fogyni ha többet futok meg minden!januártol neki álltam a R.Réka tornának de csak a combformálós részt csinálom,ugyanis nekem csak avval van a legnagyobb problémám.most 78kg vagyok.de a combom valahogy nem akar vékonyabb lenni.65kg a célom szeretném ha nyárra sikerülne is leadnom.esetleg tudsz pár tippet adni 😀 előre is kösziiii 🙂 üdv.és tényleg szép az eredményed 🙂

    • Szia! Köszönöm szépen, aranyos vagy 🙂 Ha 8éve állandóan sportolsz, akkor szerintem az étrendedre kell igazán odafigyelned. Ha sokat sportolsz és a kajálásra is ügyelsz, akkor tutttti hogy fogynod kell. Sajnos helyi fogyás nincs, szóval ha a combodról akarsz fogyni, ahhoz nem elég az RR torna. Formálni biztosan tudod vele, de a fogyás 70%ban az étkezésen múlik és csak 30%ban a sporton. Hirtelen ennyi tippem lenne, amivel esetleg segíthetek. Sok sikert a továbbiakban! 🙂

  4. imádom a hozzáállásod:D
    én sajnos ugyanúgy mint te,mindig eltervezem,hogy mit csinálok,elmegyek futni,de nekem nem sikerül betartani. anyukám mindig előállít valami nyamisággal,és akkor nincs megállás.:D én is futásra szoktam rá az utóbbi időben,de sajnos költöztünk(Debrecenből Amerikába..de májusban go home!:D) és itt más,mert ugye nagyobb,veszélyesebb:( de akkor is megyek,és akkor is leadom a kilóim!!!! nekem nincs nagy felesleg,de azért szeretnék egy izmos,karcsú lány lenni:)
    mutatok is képet:
    http://imagerz.com/QFdDX1oHAlI
    egyébként mennyi a “diétás” napi kalóriabevitel?
    köszönöm és további sok sikert, Csinoska! 🙂

    • Szia! Aranyos vagy 🙂
      Nekem sem sikerül mindig betartani nyugi, dehát akkor másnap pótolom és ennyi 😀 A futás a legjobb zsírégető edzés, az jó hogy arra rászoktál 🙂 A kép alapján én nemis látom úgy,hogy lenne mit leadnod, de persze ezt te látod igazán:) Na meg addig nemszabad elégedettnek lenni, amíg neked nem tetszik amit látsz 🙂
      Én napi 1400-1500kalóriát és 140-150g szénhidrátot próbálok enni. Te is kitudod számolni a napi szükségletedet pl ezen az oldalon: http://orvosilexikon.hu/wrap.php?file=dcc.html
      Sok sikert a fogyózásban 🙂

  5. Szia,
    Eloszor is Gratulalok neked, ugyes vagy!
    En eddig 17 kg-t fogytam es a maradek 5 valamiert nem akar megmozdulni. En is szaladni szoktam, van itthon futogepem, csak nincs mindig energiam rea allni 2 kisgyerek mellett.
    Ezert azt kerdeznem tolled, hogy te heti milyen rendszereseggel es mennyi idot szaldsz?

    • Szia!
      Köszönöm szépen 🙂 Én is gratulálok neked! A 17kg után az 5kg is simán meglesz 😉 Én igazából próbálok minél többször futni, de a heti 3at próbálom mindenképp tartani, emellett pedig itthoni tornázás 🙂 Általában a futás mostanra már ilyen 7km körüli, 45-50perc alatt, szóval kényelmes tempóban, nem eszeveszett futásban. De szerintem ez így pont kellemes 🙂

  6. Szia,

    hát igen vicces, hogy rátaláltam a blogodra, nem 100%-ban de hasonlókról is írok, és lelkes vagyok a saját lefogyni projektemben, és a te blogod is hozzárak mától a lelkesedésemhez 🙂

    (ja és stílusod az nagyon virgonc 🙂 )

    üdv

    Nóri

  7. Nagyon ügyes vagy! Komolyan, minden elismerésem! Nagyon tetszik a blogod, felvettem a kedvencek közé! Jó, hogy teszel fel képeket magadról, sok erőt adsz, hogy ne adjam fel! 🙂 Csak így tovább!!!

  8. Szia!
    Nagyon jól nézel ki! Nem is gondolnám, hogy ilyen problémáid voltak 🙂 A life.hu-n találkoztam a történeteddel. Én pedig épp hízókúrát tartok 😀 mert nekem az volt a nagy problémám az elmúlt kb. 13-14 évben, hogy 64kg fölé sose mentem, és ez pasiként nem mutatott túl jól 😀 Most már majdnem elértem a 70-et (kb. 3/4 év után), még 3-4kg kell és én is elégedett leszek 😀
    Neked sok szerencsét, kitartást és sikeres további fogyókúrát 🙂

    üdv
    Zsigmond

    • Szia!
      Köszönöm, aranyos vagy 🙂 Gratula a hízókúra sikerességéhez, az is legalább olyan nehéz lehet, mint egy fogyókúra, ha tényleg olyan alkat vagy aki alig tud hízni. Szóval ügyes vagy, csak így tovább 🙂 Tuti, hogy hamarosan meglesz az a plusz 3-4kg, kitartááás 🙂

      Üdv
      Zita

  9. Szia! R.Réka oldalán láttam a sikertörténetedet és így találtam rá a blogodra. Bámulatos az eredményed, gratulálok! Én is elkezdtem a napi 20 perc önmagadért tornát, de általában csak a combos részt szoktam megcsinálni és egy kicsit a popsira is, többet nem bírok…Te végig szoktad csinálni az egész DVD-t, vagy csak részeket belőle? és naponta mennyit mozogsz? 🙂 válaszodat előre is köszönöm!

    • Szia! Köszönöm szépen:) Én általában napi 60perc körül szoktam tornázni, de nem mindig Réka tornáit..ha 20perceseket csinálok akkor egyszerre csak 1et,max 2-t egymás után, nem az egész dvd-t..azt nemis bírnám sztem:D Más tornákkal szoktam inkább kombinálni, Tatarek Rezső és Péntek Enikő tornái amiket nagyon szeretek 🙂

  10. Szia!
    Gratulálok a teljesítményedhez, az akarat erődhöz, hihetetlen!
    A life.hu oldalon találtalak meg, s bukkantam rá erre a blogra.
    A legelejétől elolvastam, és csak ámulok! Nekem hálistennek, nincs a súlyommal problémám, max 2-3 kg, akkor én is bevetem a Réka tornáit 🙂 A blogoddal a szüleimnek tudok segíteni, hogy ők is ilyen sikeresen végigcsinálják mint Te!
    Nagy grat, és vigyázz ne vidd túlzásba! Sok sok boldogságot kívánok! 🙂

    Lelkes olvasód

    • Szia!

      Nagyon szépen köszönöm, jó ezt olvasni 🙂 Remélem a szüleidnek sikerül elérni a kitűzött célokat, szurkolok! 😉 Nem szeretném túlzásba vinni, nem akarok én gebe lenni, inkább csak formás és izmos 🙂 Sok boldogságot Neked és a Szüleidnek is!

      Zita

  11. Szia Zitty!

    Elképesztően csinos lettél gratulálok:) és csak így tovább. Szakdoga íráshoz is kitartás! Előre is köszönöm szépen a myfitnesspal website-t, most ástam bele magam, imádom!!!:)

    • Szia! Köszönöm, aranyos vagy 🙂 A szakdogám azthiszem már kész, már csak a konzulens értékelésére várok :)) Örülök, hogy tetszik a myfitnesspal..szerintem is tökjó kis oldal 🙂

  12. Szia,olvastam a blogod és teljesen olyan mintha én lennék.Én is alkalmasságin jöttem rá,hogy túlsúly miatt gondok vannak.Ma olvasgattam ablogod és végre van olyan oldal ami tényleg elérhető dolgot mutat és nem kell éhezni.Gratulálok.Én holnap kezdem el:)Szurkolj.Csak a tornához kell majd nagy erőt vennem magamon.

    • Szia! Örülök, hogy tetszik a blogom és tudod hasznosítani az itt olvasottakat. Biztosan sikerülni fog neked is a fogyás 😉 Most itt a szép idő, mozgásnak akár kezdheted tempós sétával is, vagy bringázással, nemsokára már úszással a strandon 🙂 A lényeg, hogy olyan mozgásformát válasssz amit élvezel és nem kényszerből csinálod 🙂
      Sok sikert! 🙂

  13. Szuperjó ez a blog! Én 2 hete kezdtem a fogyókúrámat és ugyanaz a célom, 65kg 173cm-hez! 78-ról kezdtem és már 76,5-nél járok:) Olyan jó olvasni téged, eröt ad és ötleteket pl.hogy mit egyek, meg föleg hogy mit ne egyek, hehe…
    Gatulálok az eddigi eredményekhez, nagyon jól nézel ki, csak így tovább! Remélem nekem is sikerül.
    Üdv

  14. Szia! Pár hete találtam rá a blogodra, azóta követlek, és próbálok visszaolvasni is. Tetszik amit és ahogyan írsz, nem semmi az akaraterőd, meg amit eddig elértél. Történetünk hasonló, nem részletezném 🙂
    Mit tudnál javasolni az integető izom eltűntetésére?? Egyszerű, és gyors megoldást szeretnék :)Pillanatnyilag ez a legnagyobb problémám magammal, a többi jó úton halad. (futás, kalóriaszámlálás)
    Köszi!
    S.

    • Szia! Örülök, hogy tetszik a blogom:) Igazából ha futsz, akkor zsírt égetsz és így fogyni fogsz mindenhonnan, mivel helyi fogyás ugyebár nincs..csak van ahonnan gyorsabban, van ahonnan lassabban megy le a felesleg…így a karod is szebb lesz majd idővel, esetleg hogy feszes legyen majd ottis a bőr, Tatarek Rezső 10perces tornái, vagy Péntek Enikő tornái szerintem jók lehetnek. Én nagyon szeretem őket 🙂 Vagy ha szereted, akkor Rubint Rékának is vannak felsőtest tornái 🙂 Én sem csináltam semmi különösebbet az “integető izom” eltüntetésére, ahogy fogytam úgy fogytam onnan is 🙂
      Sok sikert a fogyózásban! 🙂

  15. Szia! A napokban böngésztem átalakulások, könnyen elviselhetö eredményes fogyások után. Így találtam meg a blogod-ez a legjobb hiszen ezt ovashatatom mindennap és ezt nem lehet feladni. egy gondom van csak imádom a nasikat,ezt , hogy lehet megoldani?

    • Szia! Örülök, ha tetszik a blogom 🙂 Hát igazság szerint ha valaki fogyni akar, akkor bizony a nasikat el kell hagyni. Legalábbis a klasszikus értelemben vett nasikat..ha nagyon édesre vágysz, szerintem egyél egy kis túrót édesíővel, esetleg keress neten diétásabb sütirecepteket, sokat találni 🙂 Én a csokis zabkásával is szoktam pl. az édességi utáni vágyat csillapítani..és még jól is lakok 😀 ha nagyon nem bírod persze belefér néha-néha 1-1kocka étcsoki 🙂

  16. Szia!
    Először is gratulálok Neked, ahhoz amit elértél, csinos vagy. Tisztelem azokat az embereket akiknek sikerül ilyen fogyást elérniük, önakaratukból. Nem tudom hogyan akadtam a blogodra egyébként, de nagyon tetszik. Bevallom szeretnék tanácsot kérni. Sajnos évek óta küzdök a kilókkal, de az utóbbi időben a mérleg csak felfelé megy. 68 kiló vagyok egyébként és 164 cm. Többen megjegyezték, hogy keveset eszem, de nem helyesen és hogy mozognom kéne. Most 7i 2szer járok kondiba, biciklizem és futok kb 1,5 órát. Reggelizni nem szoktam, mikor próbáltam állandóan híztam, mert egész nap éhes voltam. A kaják kalóriatartalmával nagyjából tisztában vagyok, a CH értéket viszont ritkán figyelem. Te rögtön így kezdted a diétát, hogy mindent számoltál? Nálad mikor indult be a fogyás?
    Köszönöm szépen előre is a válaszodat 🙂

  17. Sziia. 🙂
    Én még csak most találtam rá a Blogodra és gratulálok neked, nagyon szép vagy:)
    Szeretnék én is lefogyni legalább 13 kilót. Mikor kicsi voltam nagyon vékony voltam, de ahogy elkezdődött az iskola egyre csak szélesedtem 14 évesen már 65 kg voltam és 155 cm magas. Akkor elhatároztam lefogyok és sikerült 56 kg-ra lefogynom … elég nehéz volt mert éheztettem magam napokig nem ettem de sikerült. Persze mellette eljártam futni és a tesi órákon is a maximálisat nyujtottam. Aztán rá egy évre kapcsolataim mentek tönkre és elkeztem hízni, nem figyeltem oda az alakomra és abbahagytam a sportot is.. csak othon ültem. Aztán elkeztem szakmát tanulni és szerelmes lettem egy srácba. Nem figyeltem oda az étkezésemre és képesvoltam megint nem enni. Lefogytam megint de csak 58 kilóra. Persze nem kellett sok idő a kapcsolatom ezzel a sráccal roszra fordult és szétváltunk. Aztán nekiáltam ezerrel bulizni és megint felszedtem jó pár kilót. Most októberben leszek 19 éves 155 cm magas vagyok és 65 kiló. Szeretnék lefogyni legalább 52 kilóra ami szerintem megfelel a magasságomhoz képest csak nem tudom hogyan csináljam , szenvedni sem akarok annyit a fogyással meg azzal hogy nem eszek napokig semmit…. nem tudom hogyan áljak neki mit hogyan és mennyit ehetek, meg hogy mikor mennyit és hogyan sportoljak. Lécci segíts nekem :((

  18. Ez tényleg egy jó és hasznos információt. Elégedett vagyok , hogy megosztottad ezt hasznos információkat velünk. Kérem, maradjon velünk tájékoztatni , mint ez. Köszönjük, hogy megosztotta azt ujtukorkepem.wordpress.com illeti !

  19. Én vagyok nyűgözve az ujtukorkepem.wordpress.com, azt kell mondani. Tényleg nem gyakran találkozom a blog, ami minden nevelő és szórakoztató, és hadd tájékoztatja Önt, hogy megvan találta a szöget a fején. A koncepció kiemelkedő, a nehézség az egy dolog, hogy nem elegendő az emberek beszélnek intelligensen kb. Én nagyon boldog, hogy belebotlottam ez alatt az én keresnek valamit ezzel.

  20. Szia!
    Én is csak gratulálni tudok neked a kitartásodhoz és az energiádhoz.
    Én 85 kg-ról indultam. Most a 11 napnál tartok, és kedden mikor mértem magam, akkor 82 kg voltam :), tudom, hogy neked a centik számítanak, de nekem egyenlőre a kilók 🙂 szóval haladok 🙂 igazából egyenlőre nem eszek szénhidrát tartalmú kaját (kenyér, rizs, péksüti, krumpli). Leginkább mindig másmilyen fűszerrel megszórt sült csirkemellet, vagy pulykamellet eszek párolt zöldséggel vagy valamilyen friss salátával 🙂 Este 6 után próbálok nem enni, ha eszek is akkor karalábét, sárgarépát vagy joghurtot.
    Láttam a blogodon a Jilian Micheals tornát, és nagyon megtetszett. Gyorsan le is töltöttem 🙂 Most tornáztam rá negyedszer. Mármint a level 1-re. Azt sem bírom sajna végig 😦 A popsiemelés egyáltalán nem megy 😦 Igazából az tetszik benne, hogy nem vesz el az időmből sokat, hiszen 1/2 órás az egész. Ez a gondom a legtöbb tornával, hogy baromi hosszúak. Meg szerintem egyenlőre ennyi mozgás elég is, nem szeretném megerőltetni magam. Így is mikor először tornáztam simán begörcsölt a vádlim. Azóta iszom magnézium pezsgőtablettát 🙂
    Szóval egyenlőre itt tartok.
    További szép estét!
    Egy új követőd: Zsuzsi

    • Szia! Köszönöm szépen és örülök, hogy olvasod a blogomat 🙂 Igazából csak próbálom magam ráállítani arra, hogy a centik számítsanak és ne a kilók, deazért nyugi énis kitudok akadni, ha a mérleg nem azt mutatja amit szeretnék 😀 Nekem is tetszik a 30day shred…és igen pont ezért, mert nem hosszú és mégis jól átmozgat…főleg mióta 2kg-os súlyzókkal csinálom..fú 😀 Kezdésnek bőven elég ennyi torna, nem feltétlenül kell órákat tornázni…Péntek Enikő tornái pl. 20-30perc alatt is rendesen megtudnak izzasztani 😀
      Sok sikert a fogyózáshoz, már eddig is ügyi vagy! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s