1. Pécsi Tesco Fittaréna

Hát…ennek külön bejegyzést kell szentelnem, mivel annnnnnnnyira nagyon jó volt, hogy elsem hiszitek! 😀

Sajnos reggel csak fél8kor volt legkorábban busz, így előbb nemtudtam odaérni, 9:50kor ért be a buszom(késett is:( ), így mire helyijárattal odamentem meg odasétáltam kb 10:30-10:45volt. Utána gyors regisztráció, átöltözés,ruhatár és bementem a csarnokba nézelődni, hogy hogyisvanez. Nagyon jóvolt, rengetegen voltak(nem véletlenül nem lehetett ott már jegyet venni:D)

Épp Szentgyörgyi Rómeo Kickbox edzése ment, hát ugyebár én ezt így kihagytam, mivel már majdnem vége lett, mire beértem. Utána viszont jött Katus Attila tornája, na arra már beálltam és végig is nyomtam. Jópofa csávó, táncikált meg ökörködött összevissza, de azért jó tornát is tartott 😀 Ezután negyedóra pihi, akkor bekaptam 1-2falat almát, meg update kóstolóból 1-2db-ot..ez a kakaós/fahéjas csiga valami isteni 😀

Jött Béres Alexandra….ott adtak polifoam-ot, de azért nem volt 600db, nekem meg pont nem jutott, szal a kis törölközőmmel kezdtem a tornát. Aztán a mellettem levő csaj már az eleje felé kiállt, így odaadta nekem a polifoam-at. Ezzel meg is oldódott a probléma, simán végignyomtam az egész tornát…bár törölközővel is végignyomtam volna sztem..:D Ezután a torna után már Réka és Norbi is odaértek, így odamentem és csináltattam velük közös képet. Elvileg fent lesz facebookon! Tökjó, majd ide is felteszem azt is 😀

(sikerült találni magamról egy rohadt előnytelen képet..dehátazért felrakom na 😀 kell egy szar is..:D)

(éééés igeeeen megvan a Rezsivel közös képünk is :)))..jókis izzadt a fejem,dehát na..kemény edzést tartott:D)

A következő torna Tatarek Rezsivel volt, szerintem ez volt a legkeményebb. A sparrow bag-gel ugrálni háthát éreztem rendesen. Na meg a soksok boxolós rész, vááá tökjó volt :)Rezsivel is készült közös képem, egy csajszi megkért, hogy fotózzam le őt Rezsivel, aztán mondtam, hogy akkor csináljon rólam meg Rezsiről is egy képet és majd küldje el emailben:D Már írtam is neki, remélem gyorsan küldi a képet ésakkor felrakom ide 🙂

(ottkukucskálok jobbhátul:D)

Végül Réka és Norbi jöttek, ez a torna is jó volt, bár azért Norbi amit csinált, az nekem néha elég zavaros és követhetetlen volt. Réka részei bezzeg kemények voltak 😀 Szóval Norbi része annyira nemjött be, persze megcsináltam szépen aztis..csak nem mindig lehetett rendesen követni, hogy mivan..:DEgyébként Réka azt mondta, hogy valószínűleg az Árkádban lesz Update bolt juupppííííí 🙂

A végén zumba volt, de mivel nekem 16:25kor indult a buszom és ugyebár vissza is kellett érni a pályaudvarra, így erre már nem álltam be, inkább vártam kicsit, hogy megszáradjon a fejem, meg pihiztem picit. Fél4körül elindultam a helyijárathoz(amire persze megintcsak várni kellett..)

Összesen 4x45percet tornáztam végig, nagyon jól esett, egyáltalán nem éreztem magam fáradtnak közben, simán bírtam volna ha mind a 6ot végig tudom csinálni, de sajnos az időmiatt nemtudtam 😦 Azért így is van izomlázam rendesen most 😀 180perc torna fuhú isteni volt! 🙂

Az ajándékcsomagban is egyébként tökjó kis cuccok vannak, lesz mit olvasgatnom unalmas perceimben az tuti 😀

A csomagban volt:

– Ideál Magazin
– Marie Claire magazin
– FITT MAGAZIN
– KNORR instant tasakos leves
– Active O2 Iced Berry 0,75 l ital
– GÖSSER NATURZITRONE 0,0% dobozos sör
– KNOPPERS ostyaszelet
– Abonett Sandwich
– EGO Cereal keksz
– INTERSPORT Kupon, ami 15%-os kedvezményre jogosít
– Norbi Update szórólap
– IWI képzési katalógus
– Fitness Company katalógus
– System 4 Life kupon, ami kedvezményes vásárlásra és ingyenes részvételre jogosít
– partner fitneszklubok szóróanyagai
– PALMOLIVE Thermal Spa Mineral massage 10 ml egyadagos tusfürdő
– PALMOLIVE Aroma Therapy Absolute relax 10 ml egyadagos tusfürdő

Tényleg jó volt, hogy az abonettet nemvittem. A palacsintát megettem még a buszon reggeli-tízórai gyanánt, ott pedig ugyebár ottvolt az alma, update kóstolók, szóval nem voltam éhes tényleg.

A mai bevitel:

  • kb 2almára való almaszelet
  • 3db aszalt szilva
  • összesen a 3fajtából maximum(detalán kevesebb) 100g update kóstoló(kakaós/fahéjas csiga,túrós vmi:D),
  • ittam kb 1,5dl-1,5dl csokis/vaníliás szójatejet,
  • soksoksok víz,
  • dupla adag fehérjeturmix
  • hazafelére vettem egy update sonkáspizzát(annyira nemvolt nagyszám..:P)
  • itthon 5db kesudiós keksz(40kcal+3g ch/darab) kutyafuttában
  • este pár szál ropi,
  • 1,5l ásványvíz és pár pohár cukormentes üdítő(olympos light,lift narancs)
  • 2pohár pezsgő, 1pohár almabor(2dl-es pohár)

Szerintem a napi kalória-és ch limitet talán nem léptem túl, ha mégis túlléptem akkorsem sokkal én úgygondolom. Viszont amennyit tornáztam ma, szerintem simán ledolgoztam amit bevittem 😀

Nagyon jó nap volt, istenien éreztem magam, remélem lesz még ilyen Pécsen! 🙂 /rajtavagyok ám a képeken:D lilás felső-fekete naci,lófarokban a hajam:P/

2 thoughts on “1. Pécsi Tesco Fittaréna

Hozzászólás