Aztarohadtéletbe! :D

Nos, mivel most Füreden lett rólam bikinis kép, gondoltam összehasonlítom egy 2009-es Olaszországi képpel. Oké, az olaszos kép alapból sem túl előnyös, de nem a fejemet kell nézni, hanem nyaktól lefelé. FÚJ :O Egyre többször hökkenek meg, hogy hogybírtam így kinézni….blöááá de undorító…SOHA TÖBBÉ NEM FOGOK ÍGY KINÉZNI! Nektek is csak elrettentő példaként teszem fel ide, nem azért mert annyira imádom mutogatni a hájas mindenemet..:D Mindenesetre megállapíthatjuk, hogy lassan mínuszba megy a cickóm:( Na de szerencsére más is fogy…szóval valamit valamiért alapon ezmég belefér…azért vanmégott cici..:D

15. hét kezdődik..

Na vége a “telelgetésnek”, wellnesselésnek…ma hazajöttünk. Reggel 6:30kor keltem, kihasználtam még az utolsó napot, hogy reggeli előtt mozogjak kicsit. Lenyomtam 30perc futást 8km/h-val, utána pedig 15perc ellipszis trénert 22km/h sebességgel. Megizzadtam rendesen, mert futásnál és ellipszisnél is az utolsó 1percben durván megnyomtam és futásnál feltoltam 11km/h-ra a sebességet, ellipszisnél meg 30km/h-ra..:D Jó is volt 🙂 Utána nyomtam még súlyzórúddal a vállamon 25 guggolást, 50 lábujjhegyre állást, aztán még 50 hasprést levezetésképp. Ezután anyával még gyorsan szoliztunk egyet, aztán fel a szobába, gyors fürdés-pakolás, reggeli és elindultunk haza.  Elugrottunk ugyebár Keszthelyre unokatesómért, de végül fél2körül hazaértünk, szóval nem álltunk meg útközben kajálni sehol. Ehelyett itt Pakson hoztunk magunknak kaját, szóval az ebéd kalóriaértéke sem tuti mára, nemcsak a reggelié..:O

R: 1 kisdoboz natúrjogh., 5ek. müzli, túró kis tejföllel elkeverve, 1nagy zöldalma, 1kisebb banán, 3dl kávé…összesen: kb. 400kcal 50g ch

T: 1db puffasztott rizs…összesen: 35kcal  6,5g ch

E: zöldségtál(kígyóubi,káposzta,savanyú ubi, savanyú káposzta,paradicsom, paprika,répa,retek) giroszhússal, pici natúrjoghurt, sajt…összesen: kb 600kcal  50g ch

U: 245g sárgarépa(85,75kcal), 155g savanyúkáposzta(31kcal), 62g retek(9,3kcal), 75g savanyúubi(44,25kcal)…összesen: 170kcal   28,13g ch

V: fehérjeturmix (0,5dl 1,5%tej  3kanál turmixpor)…összesen: 132,5kcal   3g ch

Napi összes: 1337,5kcal   137,63g ch….A mai napi kajálásomról asszem azt mondhatom, hogy egész ügyes. Jókislányvoltam úgyérzem 🙂

Holnaptól pedig jön az újítááás, semmi süti-keksz-lightos péksüti meg stb. A lidl-s Milbona joghurt szerintem belefér, néha kell valami amit eltudok vinni magammal suliba kajának. Ettől függetlenül tejberizs sem lesz, vagy puding meg ilyesmik(bár még ottvan a hűtőben 2 szójapuding fittarénáról, na de az eláll még :O) Lényeg az, hogy kenyér csak reggel, ebédnél esetleg köretként bulgur a zöldségmellé, amúgy pedig napközben zöldség-gyümölcs husi és mindenféle fehérje 🙂 Remélem sikerül is tartani ezt a dolgot 😀

Egyébként most, hogy egyre jobb az idő – és remélem így is marad mostmár –  lehetséges, hogy csütörtökön vagy pénteken(vagy akár mindkét nap:D) megjátszok egy futkorászást 🙂 Ezek a futópados futások is jók voltak valamire, na de azért az igazi szerintem mégiscsak a szabadban való futás…a futógépen már aztsem tudtam hova nézzek, hogy ne unjam ketté magam….így szerintem az unalomtól még a fáradtságot is előbb éreztem, mint amúgy. Néha meg amikor még nemis voltam fáradt már azért lett volna kedvem megállni, mert nagyon unalmas volt a falat nézni…jó persze nem álltam meg, de azért na..nem az igazi akármennyire is írja nekem ki, hogy mennyi ideje milyen sebességben mekkora távot futottam meg a kalóriákat meg mittudomén. Én kint szeretek futni, utána szépen runkeeperbe benyomom és tádámm. Sokkal jobb szerintem 😛 Na meg a futócipellőm aszfaltra van tervezve, ott is felkell már végre avatni..:D Remélem marad a jóidő és jön már a tavasz! Léccilécciiii *.*

Épp az előbb csináltam meg a kajáimat amiket viszek pécsre. Pulykamellfilé grillfűszerrel és curry porral megszórva, párolt zöldség és bulgur…nyaminyami 🙂  Egyébként a Nyereményjátékra már 13-an jelentkeztetek, tökjóóóóóó ennek úgy örülök 🙂 Remélem lesztek még sokan!

Fogyásra fel! Mostmár semmi wellnesselés hülyeösszevisszakajálás nem tántoríthat el a kemény munkától! Rúgjatok virtuálisan seggbe ha rosszalkodnék;D