Egy kivételesen örömteli szerda…

…de csak hogy ne legyen minden 100%-osan jó, a mai napnak 2 negatívuma is van. Egyrészt, mostmár elégszépen köhögök…bár nemvészes csak néha rámjön aztán akkor elégszar, de a gyógyszereket még mindig nyomatomszépen. Másrészt, tegnap este megint elkezdett fájni kicsit a vállam, gondoltam reggelre elmúlik, de rohadtul nem múlt el, sőőőt mostmár annyira fáj, hogy alig bírtam az előbb felnyomni magamat a kezemmel, hogy felüljek az ágyban..:( Miéééért vanez? 😦 Igazából ha holnap is fáj, akkor szerintem beveszek valami fájdalomcsillapítót és nemfog érdekelni…KAPJABE!

Ettől függetlenül a mai nap elég jófélére sikerült. Reggel még nehezen kezdődött, 6:15kor keltem, reggeliztem összekészülődtem és suli. Konkrétan a suliban nem sok értelme volt ott lenni, csoportban kell dolgoznunk, mi egy reklámot csinálunk és mivel én fotózok majd hozzá(amit amúgy ma tudtam meg:D) így ott nemsokmindent tudtam magammal kezdeni az ötletelésen kívül. De persze az ötletelés is gyorsan megvolt, így mindenki unatkozott. Ennek örömére nemis vártam délig, 11kor leléptem így vágásra se mentem 1re mert az megintcsak egy fölösleges óra…sebaj, jövőhéten lesz belőle az utolsó 😀 Azért fél5re felmentem programozásra, de oda is csak azért, hogy elintézzem az egyéni tanrendemet és ezentúl ne kelljen órára járnom(ugyebár a bejáróskodás miatt:P). Szóval ez is pipa, holnap leadom a papírt aztán kész is.

R: rántotta: 3tojás(204/0,9), 15g light sajt(32,85/0,255), 100g póréhagyma(36/6,3), 4 abonett(60/12,4), 50g vegyes savanyúság(7,5/1,2), 1sz. csirkemell sonka(13,2/0,34), zöld tea…összesen: 353,55kcal   21,4g ch

T: Milbona Diät joghurt(145/19), 1sz. házi müzli(115,561/13,05)…összesen: 260,561kcal   32,05g ch

E: 10g light sajt(21,9/0,17), 250g savanyúkáposztás pulyka(163/10), 255g párolt zöldség(140,25/27,3), 200g pároltkáposzta(50/7,8)…összesen: 375,1kcal   45,36g ch

U: 1sz. házi müzli…összesen: 115,561kcal   13,05g ch

U2: fahéjas zabkása/ezvmi rohadtfincsiii/: 50g zabpehely(179,5/28,05), fahéj, víz, folyékony édesítő…összesen: 179,5kcal   28,05g ch

V: fehérjeturmix vízzel…összesen: 110kcal 0,7g ch

Napi összes:  1394,322kcal   140,61g ch

Ma kivételesen nem Enikő edzéstervét követtem, mégpedig a 2napi negatívumból kiindulva. Mára has-kar intervallum edzés és hasizom edzés ülve lett volna….na de fájós vállal ezek nemigazán célszerűek. Így ehelyett megcsináltam Réka 2011-es dvd-jéről a csípő-popsi(A) részt, illetve 2x az 5percesekből a hasazást. Hát így mára csak félóra lett a mozgás, de most ennyi elég is volt, ígyis rohadtul fáj a kezem, nemkell még fokozni..:(

Holnap megint korán kelek, még takarítani is kell meg tornázni is kéne, szóval korábban mint szoktam(kb 5kor..)…addigra nemhinném, hogy Enikő edzésterve megjön, így valami mást kell majd kitalálnom…bár még fogalmam sincs, hogy mit..:D

NA és akkor amire már sokan kíváncsiak voltatok(amúgy ez tök aranyos Tőletek 🙂 ) Ma délután, kb 1körül csörgött a telefonom. Olyan szám hívott, amit nem ismertem, így kétkedve vettem fel, mert utálom felvenni az ilyen ismeretlen számokat. DE milyen jól tettem, hogy felvettem : )) A http://www.life.hu -tól hívott egy csajszi, és engem keresett. A történet előzménye, hogy még kb 1,5-2hete a Life.hu Átalakítunk rovatába küldtem egy jelentkezést. Igazság szerint nincsmit veszítenem alapon gondoltam a dolgot, már teljesen el is feledkeztem róla, hisz azóta fentvoltam már az Update facebook oldalon is, kiköltözés is van, szóval pörögtek az események. Ez a life.hu-s csajszi mondta, hogy megkapták a jelentkezésemet és ha ráérek, akkor MOST HÉTFŐN mehetnék is ésakkor én lennék a következő, akit átalakítanak. Megbeszéltük, hogy nekem délkörül lenne a legjobb, ha busszal megyek akkor tuti oda is érek és vissza is tudok jönni. Mondta, hogy akkor majd NÁNÁSI PÁL asszisztense fel fog hívni és pontos adatokat egyeztetünk. Konkrétan vagy 15-20percig csak ültem az ágyon és vigyorogtam mint egy idióta…felsemfogtam, hogy most tényleg? ENGEM? NÁNÁSI PÁL ÉS CSAPATA??:D Fel is hívtam rögtön Anyát hogy elújságoljam neki : )) Aztán vártam vártam, gondoltam lehet nemis ma fognak hívni hanem holnap kitudja. Erre 3körül hívott az asszisztens csajszi. Mondta, hogy 11:45re kell mennem és hogy pontosan hol van a stúdiójuk. Kért magasságot, súlyt, méreteket tőlem(ezzel kicsit bajba voltam, mert mostanában kevés ruhát vettem pont azért, hogy amíg még fogyok ne fogyjak ki midnenből), illetve mondta, hogy frissen mosott hajjal és smink nélkül menjek. Annnnnnyira meglepődtem hogy azt el sem hiszitek! Életemben nem gondoltam volna, hogy pont velem megtörténik egy ilyen. Nánási Pál basszus…:O Azért Ő eléggé ottvan a toppon, na meg profi sminkes,fodrász,stylist…..Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tudnak kihozni belőlem. Mert oké, hogy régen megvolt a saját kis stílusom abból a szűk öltözködési körből, ami épp volt méretben és nemis állt szarul, na de most hogy már kicsit nagyobb választék van ruha terén, még nemigazán tudom, hogy mi állna igazán jól nekem. Na meg pont mostanában terveztem, hogy valamit kéne kezdeni a hajammal, úgyhogy ők most szabad kezet kapnak asszem:D (najó nemfogok punk taréjjal hazajönni, azért megvan a határ, de valami jófélét kreálhatnának :D) Szóval ez az a  hatalmas titok, ami így feldobta a napomat. Még szerintem mindig nem fogtam fel igazán. Szerencsére végül nem kell buszoznom, hanem Apa vagy Bátyám eljön velem(Anya is biztos szívesen jönne, de dolgozik 😦 ), legalább nem kell egyedül kóvályognom Pesten, mert úgyis elvesznék valahol szerintem 😀

Hétfőn tuti, hogy ha hazaértem az lesz az első dolgom, hogy beszámoljak róla milyen volt. Marhára izgulok 😀 Sosem voltam az a kifejezetten szereplős fajta, önbizalmam sem sok van…szal nagyon kíváncsi vagyok mi sül ki ebből az egészből. Mindenesetre ATYAÚRITEN!! 😀