Csütörtöktöktökkk

(ma reggeli kép…dejó,hogy a ruha ápol és eltakar:D)

Háthát reggel korán volt a fél7, de azért egész simán felkeltem és nemis volt problémám ezzel a koránkeléssel kb délig. Szépen kipattantam az ágyból és lenyomtam a mai torna adagomat. Megint csak Enikő edzéstervéből csináltam meg a feladatokat, de ígyis volt egy óra. Mára Step comb+has illetve Medicinlabdás derék és hasformálás volt soron. A steppad szerintem annyira nemis volt fontos az első feladathoz, viszont a lábsúlyok nagyon kellettek volna 😦 Az edzéstervben 3kör volt írva belőle, hát mivel lábsúly nélkül csináltam, ezért csináltam belőle 6kört. A derékformálós gyakorlatból 2kör volt írva, mivel labdáim sincsenek, így fogtam a párnámat és annyi ismétlésszámot csináltam vele, amennyi gumilabdával volt írva. Szal mindig duplaannyit, mint a medicinlabdás verzióból. Hát mitnemondjak, ez a 2kör azért megizzasztott 😀 Éreztem utána a hasamat eléggé..de az 1órányi edzés megvolt mais:) Este miután hazaértem fél6ra a busszal, majdnem mentünk asszonytornára, de aztán mégse. Anya inkább kutyát sétáltatott egy kicsit..:D Nemis baj, marhahideg van kint, annyira nem hiányzott, hogy kimenjünk..:O  Jövő héttől már 8:30kor kezdjük az órát csütörtökön, szóval asszem kelhetek majd 5:45kor, hogy 6-7között lenyomjam a tornát, 8kor pedig eltudjak indulni suliba…juhéj 😀 Legalább felébreszt a tornázás, na meg ha tényleg jobb éhgyomorra tornázni, akkor csütörtökön jóleszek 😀

Egyébként láttam egy csajt ma, -7fokban jégkrémet evett…az ilyen vajon mitérez?:D:D

R: zöld tea, 1sz. lisztmentes piskótatekercs, sonkás-sajtos zabkása: 45g zabpehely(161,55kcal), 20g light sajt(43,8kcal), 14g saga selyemsonka(17,08kcal), 3dl víz, só,bors…összesen: 284,46kcal   29,215g ch

T: 4sz. tk. kenyér(196kcal), 15g light sajt(32,85kcal), 14g saga selyemsonka(17,08kcal), 100g savanyúkáposzta(20kcal),1 kv üresen…összesen: 265,93kcal  34,735g ch  /sztem a sajt meg a savanyúság amúgy kevesebb volt, de nemtudom pontosan:D/

E: 215g csípős-paradicsomos darált pulyka(132,655kcal), 200g párolt zöldség(134kcal), 2sz. lisztmentes piskótatekercs(124,06kcal)…összesen: 390,715kcal   34,55g ch

U: U1 vanília puding(120kcal), kakaós zabkása: 50g zabpehely(179,5kcal), 10g kakaó(20,1kcal), 4dl víz, folyékony édesítő,pici fahéj…összesen: 319,6kcal   40,3g ch

V: kimaradt, nemvoltam éhes..:P

Napi összes: 1260,705kcal   138,8g ch….megint töksoknak éreztem a napi kajamennyiséget, de számokban meg nemis sok…:O valamit jólcsinálok mostanában 😀

Egyébként tökjóóó, holnap elvileg megyünk Decathlonba, úgyhogy veszünk mégegy sportmelltartót, valószínűleg futócipőt is, meg kitudja még mit…:D Shopppiiiing 😀

Jövő héten csütörtöktől vasárnapig pedig anyáékkal elmegyünk Balatonfüredre…egy kis wellnesselés megilyenek. Van ott egy atomerőműves üdülő(ugyebár apa az erőműben dolgozik), szóval ott leszünk ebben a pár napban.  Ha lesz még hó, akkor anyáék síelni akarnak(én nemtudok, úgyhogy nemis fogok ott szerencsétlenkedni:D), én viszont akkor tudok korizni, ha belesz fagyva a balaton. Igazából akkor sem keseredek el, ha nemlesz befagyva, mert akkor viszont megyek konditerembe és ott nyomok valami sportolósdit. Meg ugyebár van uszoda, szauna, jacuzzi stbstbstb. Végre futhatok majd, igaz hogy csak futópadon, de NA hát akkoris futáááás 😀 Szétedzzem majd magam 😀 Tökre várom már. Ott az egyetlen bökkenő majd az 5x kajálás lesz, szerintem abban a pár napban 3x fogok kajálni, mivel ott reggelit és vacsorát kapunk(bár akkor svédasztal van és annyiteszel amennyi belédfér..:O)…szóval majd szépen próbálom összehozni, bár méregetni nemtudok majd, szóval a kalóriákat csak kb-ra számolom. Bár amennyi mozgást tervezek, úgyis letornázom majd amit megeszek 🙂 Jajj de várom máár:D

Viszont előtte ittvan még a szombati Fittaréna. Hát arra is marhára rá vagyok már pörögve, alig várom, hogy ottlegyek már és nyomhassam 😀 Szerintem az lesz a legnagyobb problémám, hogy nembírnám végig tornázni az összes előadást(azért 6óra elégsok), így nemtudom majd kiválasztani, hogy melyiket hagyjam ki..:D Bár Rezsit és Rékát-Norbit szeretném csinálni, a többiek közül majd válogatok még 🙂 Na meg kiakarom próbálni a PowerPlate-et is, ha már ottlesz a lehetőség….na meg mindent amit lehet. Váááá nagyonnagyon várom! Csapjatokle :D:D