Megint kedd..

Ez a kép tök igaz, emlékszem régen az épp aktuális barátomnál mindig úgy voltam, hogy áá nem ülök az ölébe mert biztos nehéz lennék szegénynek, meg gyűlöltem, ha valaki felemelt vagy akármi olyat akart csinálni, amiből kiderült volna, hogy mekkora bálnasúlyban vagyok. Mostmár sokkal nyugodtabban ülök a barátom ölébe, mert tudom, hogy nem nyomom agyon, max azlesz a baja, hogy nyomja a seggcsontom 😀 Bár az emelgetést még mindig nem igazán szívlelem, de ha mégis sorkerül rá, akkoris nyugodtabb vagyok, mint 96kg-mal….

.Szóval megint kedd..ígyhát megint mértem magam. Ma reggel a mérleg 67,3kg-ot mutatott. Hát múltkedden 67,2kg voltam, de most ezt betudom annak, hogy csütörtökön jönnek a nőcis napok, biztos benntartja a vizet a szervezetem. Ha mégsem, akkorsem keseredek el, ez csak 1dkg, lemegy az majd szépen 😛 Főleg, miután csütörtöktől vasárnapig mindennap töksokat fogok mozogni..legalábbis úgytervezem 😀 A centiket megint láthatjátok az Eddigi eredmények fül alatt..

Tegnap voltunk varrónőnél, mivel a ballagásra varratott kosztümöm konkrétan 2x akkora kb mint én 😀 Gondoltuk anyával, hogy átszabatjuk, vagyvalami…hogy jó legyen majd júniusban a vizsgákra. Viszont a varrónő azt mondta, hogy jobban járunk ha a zakó részt anyára átszabjuk, a nadrágot meg max szétszedjük és lesz belőle egy full új. Tényleg rohadt nagy mindegyik 😀 Már elsem tudom képzelni, hogy hogylehettem akkora..atyavilág :O Miután hazaértünk(a varrónő marhasokat tud feleslegesen dumálni, szal ott minimum 1-2órás egy kör..-.-‘), kitaláltam hogy én akkoris sütök csigát, mert ma hozni akartam pécsre, na meg reggelire is azt enni. Úgyhogy még azért este 7kor nekiálltam, de megérte mert nagyon fincsi lett és gyors is! 🙂 A receptek között megtaláljátok! 🙂

Ma egésznap dologvolt, reggel Adriántól hazaértem, tornáztam gyorsan, reggeli, készülődés aztán irány Pécs, ebéd, suli és nemrég értem haza.

Egyébként Boldog Valentinnapot…már annak aki “ünnepli” ezt. Neverjetek meg, de én nemigazán szeretem ezt az ünnepnek mondott valamit. Én nem csak egynapon szeretem nagyon a barátomat, vagy akárkit a szeretteim közül, hanem mindennap ugyanúgy, nemkell erre egy külön nap..nekem Velük minden nap ünnep 😛 Adrián ma azt mondta, hogy ma egy kicsit kevésbé szeret, mert valentinnap van..ésígy majd az év összes többi napján sokkalsokkal jobban szerethet 🙂 🙂 tökaranyos 😀 ♥ Azért adtam neki egy csokit valentinnap alkalmából, úgyis tudom, hogy szereti…meg véglis van amikor csakúgy spontán kap tőlem valamit, szal nemis olyan meglepi ez 😀 Én tőle szerencsére nemkaptam csokit, még a végén elcsábulnék 🙂 Elég volt a sok szeretgetés meg puszi. De most jövő hétfőig nemis fogom látni 😦 Azt sem tudom már, hogy mikor voltunk ilyen sokáig távol egymástól :O Nem mostanában a tuti… Na sebaj, hétfőn hazaérek és szanaszéjjel szeretgetem 🙂

R-T: 2db kakaós(181kcal)-3db fahéjas(269,88kcal) villámcsiga, jogobella light áfonyás joghurt(90kcal), zöld tea…összesen:  540,55kcal   51,64g ch

E: 630g zöldséges rakottas(545,58kcal), 1sz. lisztmentes piskótatekercs(62,03kcal)…összesen: 607,61kcal   36,75g ch

U: Milbona Diät epres joghurt…összesen: 145kcal  19g ch

U2:4 db abonett(60kcal), 14g saga selyemsonka(17,08kcal), 25g vegyes savanyúság(3,75kcal)….összesen: 80,83kcal   13,28g ch

V: fehérjeturmix: 3dl víz, 3kanál turmixpor…összesen: 110kcal   0,7g ch

Napi összes: 1484,32kcal   121,37g ch

Ma nagyon éhenkórász napom van, alig bírom megállni, hogy ne egyek még csigát, vagy valamit(főleg, hogy bezacskózva a szekrénybe tettem, de ahányszor kinyitom érzem az illatát)..:D Egyszer sóst kívánok, egyszer meg édeset..áá…biztos a hülye nőcis napok miatt vagy én nemtudom. De ajánlom, hogy holnapra múljon el, mert idegesítőőő…vissza kell fogni magam 😀

Egyébként a mai tornára csak 45perc jutott, dehát ez is több a semminél. Enikő edzéstervében ma Hát-popsi formálás, illetve Felsőtest edzés volt. Hát-popsi részből megcsináltam az előírt 2kört 1150g-os lábsúllyal, ez így bemelegítéssel, nyújtással együtt 20perc volt, ezután pedig a felsőtest részből is 1kört, ez kb 15percet vett igénybe. Ezután még levezetésképp megcsináltam Rezsi 10percesei közül a váll-fenék részt 2kg-os súlyzókkal. Szóval ma átmozgattam a feneket-felsőtestet eléggé 😀 Nem is baj, mert ezeknél a részeknél még mindig izomláz van a szombat miatt, szal legalább rádolgozok kicsit.

Egyre jobban közeledik a csütörtök és Balatonfüreeeeed. Bár ma itt Pécsen egész tavaszias idő volt, meg olvadt kicsit a hó, de azért csaknem olvad már fel a balatonon a jég, mire mennék :O Bár ha mégis, na akkoris feltalálom magam a szállásunkon 🙂 Jujjjdejólesz! 😀