Gyümölcs-zöldség nap szerűség..

…azér csak szerűség, mert azért fehérjét is viszek be egy kis tejföl-túró formájában. Tehát nem csak zöldség-gyümölcs van egésznap, de azért azon van a hangsúly, hogy azlegyen minél több…délelőtt gyümik,délután zöldségek. Egy kis méregtelenítés sosem árt..:)

Ma reggel egész könnyen ment a kelés, pedig fent voltunk vagy 1ig. Hazaértem, gyorsan megreggeliztem, aztán nekiálltam főzőcskézni, mivel holnap megyek Pécsre ugyebár, oda meg kell vinni valami kaját. Nem nagyon fogok ráérni főzni magamnak, szóval így könnyebb. 3ebédet csináltam, túrógombóc(light), darálthusi párolt zöldséggel és zöldséges bulgur pulykamellfilével. Szépen mindegyiket külön dobozkáztam és ráírtam, hogy miből mennyi van benne na meg hogy összesen hány kcal és ch. Most még nem viszem le a mérlegemet, nemfér be a táskámba 😦 Szóval most még csak sacc per kb tudom majd a reggelinél a sajtot meg zöldséget kiszámolni, de azért nagyjából már tudom, hogy mi mennyi általában 😛 Szóval nagy eltérések talán nem lesznek. Aztán anyáékkal megdumálom, hogy valami kisebb mérleget bekéne szerezni ésakkor azt le tudom vinni…nemkell állandóan ide-oda cipelni a mérleget.

R: zöld tea, almás zabkása: 290g alma(87kcal), 45g zabpehely(161,55kcal), 4dl víz,kis fahéj…összesen: 248,55kcal   45,545g ch

T: 250g light túrógombóc(300kcal), 2db/95g/ kivi(52,25kcal), kis fahéj…összesen: 352,25kcal   30,73g ch

E: Tejfölös paradicsom-uborka saláta: 415g paradicsom(91,3kcal), 130g kígyóubi(14,3kcal), 300g tejföl(348kcal)…összesen: 453,6 kcal   28,65g ch

U: 150g répa(52,5kcal), 83g retek(12,45kcal), 100g savanyú ubi(59kcal), 125g csalamádéval töltött ecetespaprika(kb. 80kcal)….összesen: 204kcal 21,43g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1418,4kcal   133,055g ch

Már bepakoltam holnapra kb mindent, csak a kaját kell majd. Azt hittem, hogy lesz majd időm keddenként délelőtt tornázni, de úgylátszik, hogy ez este kb 8ra marad majd, mert a fél9es busszal kell indulnom, hogy nekelljen rohanni 1re órára..:/ Hát nincs mit tenni, ez ígyjön ki. A lényeg, hogy akkoris megcsinálom a keddi adagot is mindig…nehogymár azért ne, mert este van..:D 😛

A mai tornát már letudtam. A hó kint még mindig szakad, szerintem sosem hagyja abba :O Pedig jó lenne, ha elállna már, mert tényleg hiányzik a futás. Na meg így lehet, hogy nem egyből 6km-re kéne kezdenem majd, hanem kevesebbel, hogy visszarázódjak. Nemtudom, addig még kiderül, hogy hogylesz a dolog.

Szóval ma Enikő edzéstervében csak egy 12perces intervallum edzés volt, méghozzá az “Egyszer fenn, egyszer lenn” kardió edzés. 4kör volt előírva belőle, az 12perc lett volna, de én 5kört csináltam, így 15perc volt, plusz a bemelegítés,nyújtás(2-3perc). Mivel ez elég kevés lett volna mára, így kiegészítettem szépen, hogy 1órás edzés legyen kb. Szóval ezután felcsatoltam a lábsúlyokat és megcsináltam a Vádli intervallum edzésből 3kört(13ésfél perc), ezután pedig még mindig Enikőnél maradva Belső comb edzésből is csináltam 2kört(15perc). Így összesen Enikő edzései kb 45percet tettek ki kb. Ezután még Réka 5percesei közül megcsináltam 2x-2x mindkét lábra a csípő-popsi gyakorlatokat. Így végül kb 65percet mozogtam ma. Jó volt, hiányzott már egész hétvégén a mozgolódás 😀

Update:1óra intenzív hólapátolást is beiktattam a napba, ez is volt vagy 500kcal, amit elégettem..:P:)

Reklámok