Balatonfüred 3.nap

Nahh, ez a mai nap is elment szépen. Megint 8kor keltünk, aztán reggeli, utána pedig jött az, hogy vitassuk meg mi a mai program. Sajnos megnéztem neten és a Balatonfüredi koripályát bezárták. Hát nemis csodálkozok, mivel olvad a hó mint az állat, Apa el is ment megnézni a koripályát, azt mondta ki van írva, hogy csak saját felelősségre lehet rámenni a jégre. Úgy meg azért nem akartunk…franc sem akar beszakadni 😀 Ígyhát ma a korizás kimarad. Igazából elég light-os napot tartottunk ma edzéstéren, bár én többet akartam, de mostanra úgy döntöttem, hogy mégsem lesz ma már semmi.

R: tojásrántotta(kevesebb mint tegnap), 2virsli, 1,5lecsókolbász, 2vékony sz. magos barnakenyér(sztem kb annyi mennyiség mint tegnap a zsemle), 30g sajt, soksok kígyóubi,paradicsom,paprika,hagyma, 3dl kávé üresen….összesen: kb. 550kcal  50g ch

T-E-U: 2kakaós csiga(181kcal), 2fahéjas csiga(180kcal), 1csésze kávé üresen…összesen: 361kcal   39,54g ch

V: tojássaláta(sajna majonézes,dehát ezvolt kb a legegészségesebb köret), 2csirkecomb, 1 kb 10centis sültkolbász, 3db savanyú ubi, fél narancs/pedig volt pizza, nameg gyerekkorom kedvenc sütije jókis házikrémes…de nemetteeem:D/…összesen: kb 500kcal  40g ch

Napi összes:  1411kcal   130g ch….persze még mindig nem pontos, lehet több volt, lehet kevesebb…azért megintcsak egésznap nem voltam éhes az tény..:D

A mai edzés sokkal kevesebb volt, mint a tegnapi…de persze azért ígyis volt elég 🙂 Meg véglis hétvége van, elvileg pihenőnap lenne ez a 2nap…de most nemlesz! 😀 Ma kondiban voltam, futottam 30percet..8km/h-val általában, de volt amikor felnyomtam 2-2percre 10km/h-ra illetve volt 6km/h a bemelegítő résznél. Ezután lenyomtam még 30perc lépcsőzőgépet. Utána lementem usziba, bár most úszás nem volt(túl sok kisgyerek pancsolt összevissza a medencében, nemlehetett volna rendesen úszni), hanem 2x30percet infraszaunáztunk anyával, na meg beültünk ma a jacuzziba is, jól szétmasszírozott 😀  Most este is gondolkodtam még, hogy kéne menni futni egy kicsit, meg valamit még csinálni, de perpill nagyon tele érzem magam, úgy meg tudom hogy nem esik jól a futás. Sebaj, azért ma is égettem jósok kalóriát, holnap pedig többet nyomok 🙂

Úgy terveztem, hogy holnap reggel időben felkelek és még reggeli előtt futok egyet, akkor tuti, hogy nemlesz probléma a tele hassal..később meg majd még megyünk kondizni uszizni, hamár korizni úgysem lehet majd megint. Nagyon kíváncsi vagyok egyébként, hogy hány kg leszek kedden..remélem, hogy nem több, mint most kedden :O Az lenne a legjobb, ha kevesebb lennék, de ha mástnem legalább ugyanannyi legyek..:D Na majd kiderül..:)

Fél10re még megyünk egyet anyával szolizni, aztán vége a napnak mára. Holnap felkelek fél7körül…:P Ahogy láttátok, indítottam egy nyereményjátékot, remélem sokan jelentkeztek! 🙂

Szép estét mindenkinek! 🙂

Dejóóóó ilyen még sosem volt! :)

Életemben először díjat kaptam a blogomra. Méghozzá Ágitól! 🙂 Köszönöm szépen! 🙂

 Szabályok:
1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.
5. Értesítsd a díjazottakat.
1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
 Szemceruza, szemhéjtus, szempillaspirál
2. Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?
Leggings és tunika

3. Mi a kedvenc desszerted?

Hmmm hát nemis tudom, talán tejberizs és palacsinta 😀

4. Mi a kedvenc színed?

Kék és fekete

5. Mi a keresztneved?

Zita

6. Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?

Hm, talán Flo Rida – Good Feeling

7. Kutyák vagy macskák?

Mindkettőőőő 😀 Szeretem az állatokat 🙂

Amit még nem említettem soha a blogomon:

Nemis tudom.

Marhára ijesztőnek tartom az X-akták zenéjét..:D Gyerekkori rossz élmény miatt máig kiráz a hideg ha meghallom..:P

Akiknek a díjat továbbadom:

Ketket, a Meg fogok dögleni… blog írója

Titti, az Egy éhező viadala blog írója

Anyatigris, az Anyatigris, nő, feleség, családanya blog írója

Erika, az Egy anya eléri álmai alakját… blog írója

NYEREMÉNYJÁTÉK!

Mivel az oldalmegjelenítések elérték, sőt túl is lépték az 5000. látogatást, úgy döntöttem, hirdetek egy kis nyereményjátékot azok között, akik vannak olyan kedvesek, hogy olvassák a blogomat. Sosem gondoltam volna, hogy valaha lesz 5000 megjelenítés itt..:O 😀

Nem kell semmi hatalmas nyereményre gondolni, még pontosan én sem találtam ki, hogy mit kap a szerencsés kisorsolt. Mindenesetre ezt egy kis kedvességnek gondolom azok felé, akiket nap mint nap érdekel, hogy mi történik velem.

Ha szeretnétek játszani, hagyjatok egy megjegyzést itt a bejegyzés alatt névvel együtt. Akik kommentelnek, azok között Március 1-jén kisorsolom a győztest.(addig lesz időm kitalálni a nyereményt is :D)

Remélem kedvet kaptok egy kis játékhoz!

Szép Napot Mindenkinek! 🙂

Tél style

Tél style

Fat Face sweatshirt hoody
£48 – fatface.com

Athleta sweater
athleta.gap.com

T shirt
heychickadee.com

Black top
teesforall.com

Goth coat
£60 – kinkyangel.co.uk

Miss Selfridge skinny fit jeans
$68 – missselfridge.com

Gabriella Rocha round toe shoes
$63 – zappos.com

Balenciaga vintage bag
$1,257 – cultstatus.com.au

Alexander McQueen leather glove
£440 – theoutnet.com

Alexander McQueen skull scarve
£324 – farfetch.com

Wool beanie hat
tally-weijl.com