Nincskedvem nap..

Ma valahogy semmihez sincs kedvem…Reggel tök nehezen keltem fel, aztán meg ráadásul tök nehezen is hagytam ott Adriánt 😦 Épp hogy hazaértem és már megint elkell jönni és csütörtökig nemlátom a tökfejét ajjjjjjjj…

Ráadásul hazaértem, rápattantam a mérlegre és az is elkeserített….67,8kg 😦 Valahogy annyira éreztem, hogy ez a párnapos reggel-este evés..ráadásul sokat evés marhára nemfog jó eredményt hozni…akármennyire is mozogtam kurvasokat. Persze tudom, hogy le fogom dolgozni, meg az is lehet, hogy csak a nőcis napok miatt van, meg amiatt hogy a szervezetem még raktározza a sok fost, amit Füreden esténként összeettem….dehát kitudja. A lényeg, hogy megint elbaszarintottam és mostmár jó lenne leállni az ilyen dolgokról.

Ezért is kezdtem ma bele a tisztán kajálásba, bármennyire is jólesne egy keksz vagy puding vagy akármi…bármennyire is férne bele a diétába..hát most rohadtul nemfog beleférni úgy döntöttem. Túró, natúrjoghurt, esetleg Linessa light vagy Milbona Diät joghurt, zöldség,gyümölcs,csirkemellsonka, light sajt, husi,bulgur,abonett,pufirizs, zabpehely, tojás,fehérjeturmix….kb ezeken tervezek most élni…pedig mennyivel egyszerűbb lenne suliba csak elvinni egy győriédest és elrágcsálni…de neem nemlesz ilyen. Bár a joghurtot is egyszerű vinni, de néha szerintem majd kavarok magamnak túrós valami finomságot is.

Mindenesetre ma rohadtul nemvolt kedvem Pécsre jönni,suliba menni se…így nemis mentem 2re órára…fél 5kor is lesz egy, lehet azt is kihagyom de addig még eldől mi lesz. Délelőtt tornázni sem volt kedvem, annyira fáradt voltam meg kedvtelen….úgyhogy az estére marad. Ma hasizmozás lesz, arról majd updatelek.:)

Update: A mai edzéstervben a Hasizom edzés labdával2 és a Hasizom edzés fanatikusoknak videók voltak. Az elsőből 3kör, a másodikból 1kör volt előírva, hát most én ennyit is csináltam. Ezután lenyomtam még Rezsi 10percesei közül a has-törzs részt, illetve Réka 5perceseiből a hasizmot…így összesen 50percet edzettem ma…jóóól megmozgattam a hasizmomat 😀 Nem is baj, azt füreden annyira úgysem edzettem kifejezetten. Nemsokára vége a februárnak, kíváncsi vagyok már a márciusi edzéstervre…tetszenek ezek az Enikős edzések..:)

R: 125g túró(118,75kcal), Linessa light cseresznyés joghurt(103,5kcal), 20g zabpehely(71,8kcal)…összesen: 294,05kcal   35,095g ch

T: 85g joghurtos zsemle(183kcal), 10g fitt vajkrém(16,6kcal), 2db Linessa light szalámi(22,08kcal), 16g retek(2,4kcal)…összesen:224,08kcal  29,7g ch

E: 260g pulykamellfilé(270,4kcal), 143g párolt zöldség(78,8kcal), 170g főtt bulgur(141,1kcal)…összesen: 490,3kcal   58,63g ch

U: Milbona diät almás-körtés joghurt(145kcal), 62,5g túró(59,375kcal), 2db abonett(30kcal)…összesen:234,375kcal   27,075g ch

V: edzés előtt: 20g light sajt(43,8kcal), edzés után: fehérjeturmix vízzel(110kcal)…összesen: 153,8kcal 1,04g ch

Napi összes: 1396,605kcal  151,54g ch

Egyébként találtam pécsen egy Fitt lesz nevű pékséget, oda majd tuti benézek. Elvileg Dia-wellness és Norbi Update cuccokat árulnak, meg még asszem másfélét is, de ez a kettő a legjelentősebb. Péksütik, tészták, rágcsák meg mindenféle. Hát kíváncsi vagyok, akkoris bemegyek valamikor ha nemveszek semmit..:D

Mostmár tényleg úgynézki, hogy márciustól bejárok majd pécsre…egy élmény lesz elbuszozni a fél életemet, meg minden napra előre csomagolni sokdobozkába a kajámat, dehát valahogy megkell oldani. Akkor viszont a szerdai mozgás tuti kiesik, mert reggel 5:30as busszal indulok és este 22:15re érek haza….sejtelmeim szerint hullafáradtan.. Hurrá.