Péntekecske

Hát, kint még mindig rohadtul hideg van…-11fok és esik a hó..brrr. Reggel boltból jövet elfelejtettem felvenni a kesztyűmet, de a kezem tele volt, így nemálltam meg útközben felvenni…konkrétan 5perc alatt úgy lefagyott a kezem, hogy nagyon durván fájt utána..fújderosszvolt 😦

Miután hazaértem gyorsan megreggeliztem, aztán nemsokkal később nekiálltam a pita sütésnek. Hát mitnemondjak, nagyon jól sikerültek, ebédre meg is kóstoltam egyet. KURVAJÓÓÓÓÓ LETT! 😀 büszke vagyok magamra azt kell, hogy mondjam. Egyre több mindent sütök-főzök és asszem nemlehet rám panasz.(fő a szerénység..:D) Éhenhalni már tuti nem fogok, ha egyszer eljutok odáig, hogy elköltözzek.. 😉

Ma este családi banzáj lesz unokatesóméknál…mostmár kicsit sok lesz assszem a szülinapból meg ilyenekből…jólesz ha már végelesz ennek a sok hacacárénak(ez a szó milyen hülyén néz ki leírva:D:D) Elvileg ott szendvics lesz meg süti, meg alapból este 8körül megyünk. Szal én viszem szépen a kis turmixomat aztán sziasztok..:D Nemhiányzik nekem mégegy oylan, mint a múltszombat. Apropóó szombat. Szombaton vacsira vagyunk hivatalosak Adrián anyukájához, mivel Adrián szülinapja kedden volt és azt megkell ünnepelni. Biztos lesz sok fincsi kaja, meg attóltartok, hogy torta is. De majd próbálom udvariasan visszautasítani a tortát…:D A kaják között meg biztos lesz olyan, amiből tudok válogatni. A lényeg, hogy aznap az ebéd és az uzsi fel lesz cserélve…ebédre megy abonett meg ilyesmik kakaós zabkása(az előbb csináltam meg és raktam dobozkába:D), vacsira meg akkor rendes kaja. Utána meg unokatesóm szülinapi bulijára megyünk, ott rántotthús meg fasírt lesz, dehát énazt kihagyom az tuti…főleg egy vacsi után..:D

R: 4sz.Slimm toast(168kcal,15g light sajt(32,85kcal), 4sz. Linessa light szalámi(44,16kcal), 100g savanyúkáposzta(20kcal), zöld tea…összesen:265kcal  30,9g ch

T: 1,8dl almás-zabpelyhes turmix(75,6kcal), 2sz. lisztmentes piskótatekercs(124,06kcal)…összesen: 199,66kcal  18,04g ch

E: homemade girosz:1db pita(246,74kcal), 200g csípős-paradicsomos darált pulyka(123,4kcal), 225g wok zöldség mix(81kcal), 135g paradicsom(29,7kcal), 50g natúr joghurt(19,5kcal)…..összesen: 500,34kcal  63,835g ch

U: 6db sajtos zabpehelytallér…összesen: 334,2kcal  14,136g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1459,2kcal   133,611g ch

Ma is egybe írom a tornát és a kaját, mert ma már nemhinném, hogy akármi mást csinálok. Lenyomtam egy órát, ez elégvolt mára, habár futni jólenne, de nemlehet..:(

Amíg kelt a pita, letornáztam a mai adagot. Enikő edzéstervében ma 6kör Kardió Intervallum edzés és lábanként 2kör Csípőformáló gyakorlat volt. Hát be kell vallanom, a kardió intervallum edzés egyszerűbbnek nézett ki, mint amennyire az volt 😀 Megizzadtam rendesen a 6kör után. A csípő rész már nemvolt vészes, de azért megéreztem azt is.(1150g-os lábsúllyal) Ez a kettő együtt bemelegítéssel, nyújtással 40perc volt, ezután megcsináltam még Rezsi 10percesei közül a váll-fenék(2kg-os súlyzóval, 1150g-os lábsúllyal) és a láb-fenék(1150g-os lábsúllyal)részt.

Egyébként a tegnapi has és törzsizom edzést rendesen érzem 😀 Rég volt már ilyen, hogy nem a combomban/fenekemben/vádlimban volt izomlázam, hanem felsőtesten. De legalább ez is bizonyítja, hogy van izmom! Na meg, hogy Enikő edzései ütősek 😀

Reklámok