Mintha vasárnap lenne pedig csak szombat..:P

Most megint itthonvagyok kicsit, Adrián elment az egyik haverjával kajálni, de mivel este főttkajás dolog lesz, így én nemnagyon akartam olyat enni ebédre is. Bár azért itthon mégis csipegettem kicsit 😀

Tegnap viszont jókislány voltam, este megálltam minden csábítást. Vittem a turmixomat, azt megittam vacsira. Annyira jól néztek ki a szendvicsek is, meg a torta, meg volt kis kifli, csöröge fánk meg minden….fúfú…de keményvoltam és megálltam. Ettem kb 5-5szem mazsolát és mogyorót…meg egy falat tortát és ennyi. Ügyesvoltaaaam 🙂

A mai napon nem lesz meg 5kajálás az már fix, szerintem még talán 3 sem…de ettől függetlenül próbálom úgy alakítani, hogy azért legyen bennem valami, ne éhezzek..:D

R-T: nemvolt, sokáig aludtunk..:P

E: kakaós-kókuszos zabkása(288,1kcal), kb 3 kisfalat hurka(kb. 100kcal), pár vékony szelet tepsiben sült krumpli(kb 150kcal)….összesen: kb. 538,1kcal   61,46g ch

U: kimaradt idő hiányában..

V: fél tányér husileves kis főtthusival, 4ek. krumplipüré, 1szelet sült máj, 2szelet(összesen kb mint a tenyerem) grillezett tarja, pici szelet túrótorta….összesen: kb 600kcal 60g ch

Este: kb 7cl unicum, 2cl pálinka, 1kis sz. szendvics(felvágott,csemegeubi volt rajta), 1üveg sör, pici szelet torta…összesen: kb 500kcal-re számolom és 50g ch

Napi összes: 1638,1kcal  171,46g ch….több mint szokott, márha jól számolom kb-ra…de még így sem vészes sztem..:P

Este ugyebár buli. Igazából tegnap is megálltam, hogy igyak..najó ittam kb 1dl martinit és ennyi. Ma sem tervezem különösebben, hogy igyak, mert minek? Kinek hiányzik a másnap?:D Meg amúgyis jól elvagyok nélküle. Ha iszok is, akkorsem sokat az tuti..:) Mostantól tényleg jó kislány leszek. Ja és most van motiváció is bőven, ugyanis ma megmértem magam és 67,7kg-ot mutatott a mérleg!! 🙂 🙂 Tök örülük, nem gondoltam volna…bár még mindig tartom magam ahhoz, hogy lekéne szokni a sok méreckedésről. Szerencsére ha Pécsen leszek akkor kevesebbet tudom majd mérni magam..:D

Futni szerintem jövőhéten sem fogok tudni, a hideg is ugyebár ittvan, de most még leesett vagy 20-30centi hó is(1óra hólapátolással 432kcal-t lehet elégetni:D..lehet aztis beiktatom vmikor)…hacsak nem szerzek be egy hótaposót a futáshoz, asszem nemfog így menni..:/ Már rendes hiányzik..Dehát vannak akadályok, amiket nemtudok átugrani. Viszont ha már lehet futni, akkor újult erővel vághatok bele. Addig is szépen nyomom Enikő edzéstervét, ami meglehetősen keményebb, mint az első kezdő edzésterv. Ma már a combomban/fenekemben is izomláz van..:D Örülök, hogy elkezdtem vele edzeni 🙂

Egy hét múlva Fittaréna juhííííííí 🙂