Minden egybe..

Na, ma egész jólment reggel a kelés, kivételesen.:D Megreggeliztem és miután Anya 9körül elment dolgozni, nekiálltam sütögetni a Liszt nélküli Piskótatekercset, illetve megcsináltam az Almás-zabpelyhes turmixot. Ezzel jól el is ment az idő. na meg bele kóstoltam a sütibe, így még nem akartam egyből tornázni. Így nekiálltam és egyből megcsináltam az ebédet is, egy rögtönzött Csípős-paradicsomos darált pulykát. Ehhez főztem rizst tesómnak, magamnak meg kipróbáltam hozzá a bulgurt…ami marhajóóó! 😀 Tök olyan mint a rizs..talán még finomabb is. Így jól elment az idő, csak fél 12körül álltam neki tornázni.

R: 125g joghurtos zsemle(269,125kcal), 14g saga selyemsonka(17,08kcal), 15g light sajt(32,85kcal), 38g retek(5,7 kcal), zöldtea…összesen: 324,755kcal  44,121g ch

T: 1sz. lisztmentes piskótatekercs(62,03kcal), 2dl almás-zabpelyhes turmix(84kcal)…összesen: 146,03kcal   15,95g ch

E: 155g párolt zöldség(85,25kcal), 200g csípős-paradicsomos darált pulyka(123,4kcal), 160g főtt bulgur(132,8kcal), 3sz. lisztmentes piskótatekercs(186,09kcal)….összesen: 527,54kcal  62,865g ch

U: 2dl almás-zabpelyhes turmix(84kcal),3db sajtos zabpehelytallér(167,1kcal)…összesen:251,1kcal 19,67g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1409,425kcal  149,306g ch

A mai torna úgy nézett ki, hogy Enikő edzésterve szerint ma Core edzés volt, ez 2db videót tartalmaz, EZT és EZT. Illetve ezen kívül még HASIZOM erősítés volt. A Core edzésből 2-2kört csináltam, hát mitnemondjak nehezebb, mint amilyennek kinéz 😀 A hasizomból lenyomtam 1kört, elég is volt az..:P Ez az egész összesen bemelegítéssel, nyújtással együtt kb 40perc volt. Ezután gondoltam, ha már Enikő edzésterve szerint minden nap csak 2 izomcsoportra edzünk, hátakkor a továbbiakban így csinálom majd, ami az ő edzéstervében van, olyannal egészítem majd ki az edzéseket 1órásra. Így megcsináltam még Rezsi 10percesei közül a has-törzs és a hátizom-mélyhátizom részt. Jólesett, régen edzettem már komolyabban hátizomra szerintem. Ma meg sokat 😀 Ugyebár futni nem lehet, bár ma nincs is futós nap. Anya viszont azt mondta, hogy lehet nemtudunk tornára menni, mert családlátogatásra megy vagyhova…Úgyhogy szerintem én mindjárt elmegyek vasalni, utána pedig biciklizek egyet…Aztán ha mégis mennénk tornára akkor sincs semmi vész..:D:D Update: nem mozogtam már semmit, dolgom akadt…egy punnyadék vagyok verjetek meg…de plakátgyártásss van keményen! :O

Reklámok

Minden egybe..

Na, ma egész jólment reggel a kelés, kivételesen.:D Megreggeliztem és miután Anya 9körül elment dolgozni, nekiálltam sütögetni a Liszt nélküli Piskótatekercset, illetve megcsináltam az Almás-zabpelyhes turmixot. Ezzel jól el is ment az idő. na meg bele kóstoltam a sütibe, így még nem akartam egyből tornázni. Így nekiálltam és egyből megcsináltam az ebédet is, egy rögtönzött Csípős-paradicsomos darált pulykát. Ehhez főztem rizst tesómnak, magamnak meg kipróbáltam hozzá a bulgurt…ami marhajóóó! 😀 Tök olyan mint a rizs..talán még finomabb is. Így jól elment az idő, csak fél 12körül álltam neki tornázni.

R: 125g joghurtos zsemle(269,125kcal), 14g saga selyemsonka(17,08kcal), 15g light sajt(32,85kcal), 38g retek(5,7 kcal), zöldtea…összesen: 324,755kcal  44,121g ch

T: 1sz. lisztmentes piskótatekercs(62,03kcal), 2dl almás-zabpelyhes turmix(84kcal)…összesen: 146,03kcal   15,95g ch

E: 155g párolt zöldség(85,25kcal), 200g csípős-paradicsomos darált pulyka(123,4kcal), 160g főtt bulgur(132,8kcal), 3sz. lisztmentes piskótatekercs(186,09kcal)….összesen: 527,54kcal  62,865g ch

U: 2dl almás-zabpelyhes turmix(84kcal),3db sajtos zabpehelytallér(167,1kcal)…összesen:251,1kcal 19,67g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1409,425kcal  149,306g ch

A mai torna úgy nézett ki, hogy Enikő edzésterve szerint ma Core edzés volt, ez 2db videót tartalmaz, EZT és EZT. Illetve ezen kívül még HASIZOM erősítés volt. A Core edzésből 2-2kört csináltam, hát mitnemondjak nehezebb, mint amilyennek kinéz 😀 A hasizomból lenyomtam 1kört, elég is volt az..:P Ez az egész összesen bemelegítéssel, nyújtással együtt kb 40perc volt. Ezután gondoltam, ha már Enikő edzésterve szerint minden nap csak 2 izomcsoportra edzünk, hátakkor a továbbiakban így csinálom majd, ami az ő edzéstervében van, olyannal egészítem majd ki az edzéseket 1órásra. Így megcsináltam még Rezsi 10percesei közül a has-törzs és a hátizom-mélyhátizom részt. Jólesett, régen edzettem már komolyabban hátizomra szerintem. Ma meg sokat 😀 Ugyebár futni nem lehet, bár ma nincs is futós nap. Anya viszont azt mondta, hogy lehet nemtudunk tornára menni, mert családlátogatásra megy vagyhova…Úgyhogy szerintem én mindjárt elmegyek vasalni, utána pedig biciklizek egyet…Aztán ha mégis mennénk tornára akkor sincs semmi vész..:D:D Update: nem mozogtam már semmit, dolgom akadt…egy punnyadék vagyok verjetek meg…de plakátgyártásss van keményen! :O

Hát rohaggggyáááááálmeg…!

Most ez mimáááááááár?! Már Lifetilt Bence is kiírta facebookon a LT oldalra, hogy jövő csütörtökig senki ne menjen a szabadba futni. Basszamegazidő. Szerintem a héten futás már nem lesz, ehelyett akkor viszont nyomom majd keményen itthon, velem nembaszik ki…-.-‘  Bár én jövő hétfőre már gondoltam lehet megpróbálkozok egy futással, de aztán még fenetudja, majd kiderül addig milyen lesz az idő. A lényeg,hogy kurvára tavasz lehetne már kellemes 20-25fokkal és napsütéssel….:P