A 13.hét utolsó napja..:O

Nos, lassan a 13. hét is véget ér. Tök gyorsan megy az idő, nekem sokkal rövidebb időnek tűnik az egész, mint 13hét. Ami persze nem baj..:)

A tegnapi napról már írtam, egyszerűen rohadt jó volt 😀 Az esti buli már kevésbé…Igazából nagyon fáradt voltam, ami talán nemis csoda az egésznapos buszozs-tornázás-mászkálás miatt. Meg úgy az egész bulihoz kedvem sem nagyon volt, főleg úgy, hogy fél7re értem haza és 7re már mennünk kellett…ergo alig volt valami időm készülni, csúnyának éreztem magam egész este, meg így kutyafuttában rendes hajmosásra se volt időm, sminkelni se tudtam rendesen, mert Adriánnál hagytam a szemceruzámat, ruha szempontból meg alig van perpill normális ruhám, ami nem lóg és jólenne buliba is. Nem akartam ugyanazt felvenni, amit múltkor a nálunk levő buliba, mert azthiszik már, hogy nincsmás basszus(ami perpill most majdnemhogy igaz is..:S)

Egyszóval nem sok kedvem volt az egészhez, de mivel legjobb barátnőmről volt szó, azért mégiscsak menni kellett. Alapból úgy indultam neki, hogy én nem különösebben akarok inni, ezt be is tartottam mert összesen 2dl-es pohárból 2pohár pezsgőt meg egy pohár almabort ittam és ennyi. Utána már csak vizet meg cukormentes üdítőket. A többiek persze mind ittak mellettem, meg piszkáltak, hogy mérnem iszok meg igyakmár meg menjektáncolni meg stbstb. Dehát francnak se volt kedve táncolni, ahhoz hangulat kellett volna ami nekem nagyon nem volt 😀 Azért kb 2ig kihúztuk a dolgot, bár én szívesen eljöttem volna előbb is. Hát mindegy, ottvoltunk ezalényeg..:D

Ma 10körül már felkeltem, reggeli ugyebár így kimaradt, tízórait azért beikttam, meg nemsokára ebédelünk. Délután elvileg megyünk szánkózni, hát remélem tényleg, mert már múlthéten is terveztük 😀 Habár minden porcikámban izomlázam van, attólmég vankedvem menni..:D

R: alvás volt helyette..

T: babakaja/mint a múltkori:D/(150kcal), U1 csokipuding(120kcal)…összesen: 270kcal 33,85g ch

E: 445g zöldséges rakottas(385,37kcal), 125g rizs(137,5kcal)…összesen: 522,87kcal   48,6g ch

U: zöldségtál: 155g kígyóubi(17,05kcal), 220g paradicsom(48,4kcal), 200g savanyú káposzta(40kcal),85g sárgarépa(29,75kcal), 45g retek(6,75kcal)…összesen: 142kcal  26g ch

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1094,87kcal  115,15g ch….hát nemtúl sok, de most ennyi jött össze..ezek a hétvégék meg sokáig alvások ezt hozzák..:D

Ha szánkózunk ma, akkor meglesz a heti 7mozgás…háhh jóvagyok 😀 Kedden végre mérés, már kíváncsi vagyok mennyit mutat a mérleg. Jólenne, ha megint kevesebb lenne..:) Holnap még gondolkodok egyébként, hogy kéne megint valami méregtelenítő napot tartani, dehát ezt még holnapig kitalálom..:D

Update: sikerült ebédután bealudni…olyanok vagyunk, mint a babák 😀 Így szánkózás sztornó 😦 Hát egyszer már csak összejön…bár én egy korizással is kiegyeznék, de véglis az lesz majd Bfüreden úgyis 🙂 Holnap pedig zöldségnap! Hasonnló kajcsi lesz egésznap, mint a mai uzsi..aztökjóvolt 🙂

Vélemény, hozzászólás?

