Újabb hét kezdődik…14!

A 14.hétbe is belekezdtünk. Megy szépen az idő, a kilók is mehetnének ilyen szépen 😀 Nem mintha a súlytartó időszak majd könnyebb lenne, de örülnék, ha végre elérnék már odáig..:) Na sebaj, lassan de biztosan kell haladni! Nem hajt a tatár..:D

Ma egyébként egész könnyen ment a kelés. Úgy döntöttem végül, hogy ma zöldség-gyümölcs nap lesz. Most nem olyan, mint múlthéten, hanem tényleg csak zöldség-gyümölcs, nincs túrógombóc meg tejfölös sali meg mittudomén…bár a vacsi lehet turmix lesz, ezt még kitalálom :D:D

R: 2db főtt tojás(136kcal), 133g főtt krumpli(126,35kcal), 162g káposztával töltött savanyú paprika(~100kcal)…összesen: 362,35kcal   35,072g ch

T: 170g savanyú káposzta(34kcal), 120g kígyóubi(13,2kcal), 130g retek(19,5kcal), 125g paradicsom(27,5kcal)…összesen: 94,2kcal   15,8g ch

E: 410g párolt alma(123kcal),175g párolt körte(87,5kcal), 105g párolt zöldség(37,75kcal), 1narancs(50kcal)…összesen: 318,25kcal  71,515g ch…./adtam a ch-nak rendesen:O/

U: zöldségtál: 155g kígyóubi(17,05kcal), 220g paradicsom(48,4kcal), 200g savanyú káposzta(40kcal),70g sárgarépa(24,5kcal), 80g retek(12kcal)…összesen: 142kcal  25,5g ch

V: kimaradt

Napi összes: 916,8kcal   147,887g ch…elégszar arány..túlsok volt ebédnél a gyümi..:(

Ma még mindig jókis izomlázam van a szombati Fittaréna miatt. De legalább tudom, hogy van hatása annak, hogy rendesen végignyomtam a tornákat 😀 A mai adag tornát is letudtam már. Ma Enikő edzéstervében Has+kar intervallum edzés volt, illetve Hasizomformálás labdával…Az edzéstervben intervallumból 1kör volt, hasizomból 2, én viszont intervallum edzésből 5kört csináltam(20perc bemelegítéssel,nyújtással), hasizomból pedig 3kört labda helyett 2x1150g-os lábsúllyal(kb 20perc)…Hát mitnemondjak, az intervallum edzés megint leizzasztott kicsit, de hát ez a céél 😀 A hasizom gyakorlatokat is megéreztem eléggé. Levezetésképp csináltam statikus tartásokat…1perc alkartámasz, 30-30mp bal-jobb oldali támasz.

Ezután pedig lenyomtam 8perc hasizmot, de most nem a szokásos youtube-os videót, hanem egy újat, ez is elég jóféle 🙂 Azthiszem mostanában ha valami gyorsabb hasizmot akarok, akkor ezt fogom csinálni, és majd szépen fokozatosan lépem meg a szinteket, mivel ugyebár ennek a hasizmozásnak több fokozata van 🙂

Holnap jövök a mérési eredménnyel 😛 Legalábbis az Eddigi eredmények fül alatt..:D Bár most lesznek nőcis napok, elvileg csütörtöktől, szal lehet hogy épp vízbenntartósdit játszunk és többleszek, mint gondolom…dehát holnap minden kiderül..:)

Egyébként nagyon bevagyok már sózva, úúúúgy várom Balatonfüredet! 😀 Tökjó lesz végre futni, még akkoris hacsak futógépen, na meg persze úszás,kondi,korizás,szauna,jacuzzi….tökvárom 🙂 Lehet még ingyen masszázst is kapunk. A kajálást azért majd próbálom megoldani, hogy ne csak napi 2-3legyen. Max viszek valami kekszet, vagy abonettet amit bekaphatok ha épp azvan..:P