Csütörtök és végre Balatonfüred! :)

(HelloBalcsi:D)

Nah, a mai nap is elérkezett mikor végre jöttünk wellnesselni. Reggel 5:45kor keltem, 6tól kezdtem is a mai Enikő edzéstervet. Mivel végre vettem múlthéten gumiszalagot(zöldet), íígy a mai nap pont nekemvaló volt. Mára Karizom gyakorlatok, illetve Teljes alakformálás volt gumiszalaggal. Mindkettőből lenyomtam 2kört, nem mondom, hogy olyan húde megerőltető volt, inkább pont jó. Levezetésképp még lenyomtam mindkét lábra Réka 5percesei közül a csípő-popsi részt, így délelőtt 50percet tornáztam. Ezután szépen felbattyogtam suliba…vagyis mondjuk inkább küzdésnek, mivel úgy fújt a szél, mint azállat, illetve a táskáimat is vinnem kellett, mivel a fél12es busszal mentem is Paksra. Marhasokan vártak a buszra, bár ezen Pécsen már meg sem lepődök. Kis késéssel indultunk, de véglis időben hazaértünk a hóátfúvások ellenére is.  Ezután itthon gyorsan összekészülődés, aztán indultunk is Balatonfüredre. Hát a 2órás út 3órás lett, mivel a hóátfúvások miatt alig lehetett közlekedni, volt ahol negyedórát állnunk kellett, mert egy kamion és egy személygépkocsi keresztbe álltak a hóban és nemtudtak kijönni. Egy élmény volt.

Azért vacsira sikerült ideérnünk. Hát valami istenifinom vacsi volt jajj 😀 kicsit talán be is sokalltam…:$

R: 1,5sz. tk. kenyér(73,5kcal), 2abonett(30kcal), 14g saga selyemsonka(17,08kcal),7,5g light sajt(16,425kcal),20g vegyes savanyúság(3kcal), Milbona Diät cseresznyés joghurt(142,5kcal)…összesen: 282,5kcal  38,49g ch

T: 2kakaós csiga(181kcal), 2fahéjas csiga(180kcal)….összesen: 361kcal   39,54g ch

E: 185g párolt zöldség( 101,75kcal), 275g pulykamellfilé(286kcal), 220g paradicsom(48,4kcal)…összesen: 436,15kcal   39,405g ch

U-V: 4szelet(2kisebb,2nagyobb) kijevi csirkemell, majonézes kevert saláta(sokzöldség meg picisonka szeletek), 1ek. rizs, sok vegyes savanyúság….összesen kb. 600kcal  30g ch...még azóta is televagyok fúú..:S volt valami jólkinéző gesztenyés süti is..na de annak simán ellenálltam..:P

Napi összes: kb 1679,65kcal   147,435g ch…..hát ez talán mostanában a legtöbb, de még így sem túl vészes…persze nem mondom, hogy full pontos a számolás, mivel a vacsit nemtudom mennyi volt ténylegesen, de én ennyire gondolom kb-ra…

Mentségemre szóljon, hogy vacsi után 1-1,5óra ejtőzés után lementem a konditerembe és 20perc intervallum futást nyomtam. Először 6os fokozaton 3perc tempós séta, utána váltakozva 14percen keresztül 2perc 8as fokozaton, 1perc 11es fokozaton…levezetésképp pedig megint 3perc 6os fokozaton. Ahhoz képest, hogy kb 3-4hete nem futottam, jól bírtam szerintem. A futócipő is jól produkált.:D Ezután csináltam még kb 30felülést. Utána lementünk az uszodába, negyed órát infraszaunáztunk anyával. Ezután pedig 10perc folyamatos tempós úszást nyomtam(többet nemtudtam, mert zárt az uszi,de bírtam volna még). Feljöttem a szobába, fürdés,hajmosás,hideg-meleg vizes váltózuhany, aztán bekemtem magam a Dr. Kelen krémmel és most itt ülök és blogolok.

Holnaptól már figyelek rendesen a kajálásra(bár így, hogy napi 2kaja a biztos, lehet adni az érzésnek sztem reggelire:D), a futást pedig reggelre is beiktatom, vagy reggel futás este pedig ellipszis tréner..nameg napközben lesz koriii…még kitalálom, hogy pontosan hogylesz 🙂 Igaz, most csak napi 2kajálás a tuti, a 3. talán egy turmix este amit még biztosra mondok, de amúgy a többiről fogalmam sincs..majd próbálom valahogy megoldani. Mindenesetre a vacsoráknál oda fogok figyelni, hogy mennyit eszek, mert ma futás után elég szarul éreztem magamat a sok savanyúságtól…na meg hogy tele volt a hasam még másfél órával vacsi után is…sőt még most is. :S Nembírom én a sok kaját mostanság..:D

Holnap megint jelentkezem! 🙂

Reklámok