NYEREMÉNYJÁTÉK!

Mivel az oldalmegjelenítések elérték, sőt túl is lépték az 5000. látogatást, úgy döntöttem, hirdetek egy kis nyereményjátékot azok között, akik vannak olyan kedvesek, hogy olvassák a blogomat. Sosem gondoltam volna, hogy valaha lesz 5000 megjelenítés itt..:O 😀

Nem kell semmi hatalmas nyereményre gondolni, még pontosan én sem találtam ki, hogy mit kap a szerencsés kisorsolt. Mindenesetre ezt egy kis kedvességnek gondolom azok felé, akiket nap mint nap érdekel, hogy mi történik velem.

Ha szeretnétek játszani, hagyjatok egy megjegyzést itt a bejegyzés alatt névvel együtt. Akik kommentelnek, azok között Március 1-jén kisorsolom a győztest.(addig lesz időm kitalálni a nyereményt is :D)

Remélem kedvet kaptok egy kis játékhoz!

Szép Napot Mindenkinek! 🙂

31 thoughts on “NYEREMÉNYJÁTÉK!

  1. SZIA!
    NAGYON ÖRÜLÖK AZ ELÉRT EREDMÉNYEIDÉRT! SAJNOS ÉN MOSTANÁBBAN, NEM IGEN MENNEK LE A CENTIK, DE MAJD KEDDTŐL!

    Mea

  2. Szia:))
    Nagyon tetszik a blogod, úgyhogy nem csoda, hogy sok a látogató!
    Gratulálok az eredményhez!:)
    Nagyon aranyos vagy, hogy kitaláltad ezt a játékot!^^
    puszi:Fanni:))

  3. Visszajelzés: 15. hét kezdődik.. | Új tükörképet varázsolok magamnak!

  4. Szia! Gratulálok az eddig elért eredményedhez, nagyon csinos vagy! Rendszeres olvasód vagyok és nagyon sok jó ötletet “kaptam” már Tőled! 🙂 Kívánok további sok sikert és kitartást! Ja, és szeretnék játszani! Köszi! Zsu

  5. Szia! Gratula, tetszik a blogod 🙂 Hasonló cipőben járok, mint te, de én még csak kb. 2 hónapja kezdtem. Jó látni, hogy sikerült neked, ebből erőt tudok meríteni! És ha már ide találtam, szeretnék résztvenni a játékodon 🙂 Szép napot! Niki

  6. Visszajelzés: Sikersztorik..:) | Új tükörképet varázsolok magamnak!

  7. Visszajelzés: Miéééért fáj? | Új tükörképet varázsolok magamnak!

  8. Most találtam a blogodra, a facebook-on olvastam a sikertörténeted. Őszintén gratulálok! Én is küzdök, és erőt ad, hogy látom másoknál is, hogy van értelme.
    A nyereményjáték meg tök izgi, szóval szeretnék beszállni! 😀
    Kösziiii!!!

  9. Én is szívesen olvasom a blogodat, sokszor átsegítesz a holtponton és bírom a laza vidám stílusodat is.
    Nem a nyeremény miatt írtam, csak gondoltam, jól esik a megerősítés! 🙂
    Grat az eredményeidhez és kitartást a továbbiakra!

    DrMolli

  10. Szia! A Facebook-on találtam meg a blogod címét. Már egy órája olvasgatlak, hihetetlen az akaraterőd! Gratulálok a kitartásodhoz!
    Üdv.: Brigi

  11. Szia!

    Én ma találtam rád Norbi és Réka facebook oldalán, és rögtön elkezdtem olvasgatni az oldaladat. Szeretnék gratulálni, mert nagyon jó. Én 12 kg-t fogytam kb. egy év alatt, de még nekem is hátra van pár, és nagyon jó olvasni, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Tőlem is egyre többen kérnek tanácsokat, úgyhogy már én is gondolkodom, hogy valami ilyen blogba belevágok. Mindenesetre gratulálok az eredményedhez, és az oldaladhoz.

    Üdv: Anita.

  12. Hello Zita!

    Én szintén Rékáék és Enikő oldalán olvastam a történetedet, és baromira megtetszett, olyannyira, hogy én is rástartoltam a blogodra. Mit mondjak, nagyon szimpi és egy igazi dumagép csajnak tűnsz. Mivel nekem is hasonló paramétereim vannak (magasság, testalkat), mint neked, ezért különösen érdekel, hogy miket eszel, mozogsz, stb. Én a terhességem előtt egyszer már lefogytam az Update módszerrel. Akkor 87 kilóról indultam és olyan 76 kilónál álltam meg. Utána nem sokkal jött a terhesség, aminek a végén már 90 kiló voltam, pedig próbáltam tartani a kajálást, csak hát a kívánósság…A lényeg az, hogy szülés után pár hónappal ismét formába akartam lendülni, persze a szülést követően is folytattam az Update-ezést. Szeptemberben 81,9-ről indultam, most 71 kiló körül vagyok, tehát egy újabb 10-es.. Szeretnék 66-67 kiló lenni, akkor már csak a formásodás és a súlytartás lenne a célom.
    Ősszel fedeztem fel Péntek Enikő oldalát, meggyőződésem, hogy a kardió intervallumozás indította be igazán a fogyásomat, de persze Rékát is imádom. Brutál kemény, de pont ez a jó benne. És imádom, hogy újra látszik a belső combomon a lovaglóizom, a hasam is megy lefelé szépen, és ami nekem nehezen formálható, a karom is kezd alakulni!
    Egyszóval: szuper vagy, példakép lehetsz sokunk számára. Szeretnék én is résztvenni a nyereménysorsolásodon! 🙂

    Üdv. és szép napot!

    Ági

  13. Szia Zita!

    Gratulálok!Vékony lány lettél!:)
    Bevallom,mikor megláttalak, nagyon irigy voltam,de most már inkább erőt adsz.De tényleg…. 😛
    Ha Neked sikerült,nekem is fog!Ezzel a kalóriaszámlálgatással még hadilábon állok,de majd felfejlődöm..
    Addig is “Rékázom”,próbálom követni az étrendedet és (mivel itt a jó idő)elmegyek futni is…(Bár utóbbira még lelkierőt kell gyűjtenem…)Ja!és természetesen nyomon követem a blogodat is..Még szép… 😛

    …és….szóval…én is szeretnék részt venni a nyereményjátékodon…. 🙂

    Szép napot!:)

    Emese

  14. Kedves Zita!

    Tegnap találtam Rád, Rubint Réka oldalán. Már első olvasásra nagy hatással voltál rám…mivel én most szeretnék életmódot váltani. Gratulálok a kitartásodhoz, az akaraterődhöz!!!!Nagyon szuper amit véghez viszel!
    Jelenleg 26 évesen, 75 kg vagyok a 165 cm-emhez. Mindig is husikás leányzó voltam, de sokáig tartottam a 62-63 kilómat, amit akkor soknak gondoltam….így utólag boldog lennék vele. 😀 Jött a nagy szerelem, véget ért a főiskola és kicsit nyugodtabb életem lett, egyre többet és finomabb ételeket ettem és készítettem otthon, de a mozgás elmaradt. A fősulin heti 3x4x min 45 perc max. 90 perc aerobicon, fitt-ballon, kick-box aerobicon vettem részt,vagy estétől reggelig buliztam, táncoltam…a mozgáskiesésnek meg is lett az eredménye, a “jókat enni”-vel karöltve. Éreztem, hogy a nadrágok szűkek, már nem mindig jó az L-es felső, hanem az XL-es kell….Pár hete ráálltam a mérlegre és elsírtam magam a látványtól. Majdnem 75 kg-t mutatott a mérleg. Ez körülbelül 2 év “kemény” munkája volt. Éreztem, hogy MOST kell változtatnom. Az elmúlt hetekben lájkoltam Rubint Réka oldalát és elkezdtem tornázni vele, de nem mindennap csak egy héten 2x 3x. Mostantól szeretném komolyan csinálni a dolgot, csak az étkezés részével birkózom meg nehezen. De azok után hogy megtaláltam a blogod, nagyon szuper könnyen elkészíthető recepteket találtam, ami igazán boldoggá tett….hiszen már látok esélyt arra, hogy visszanyerjem régi testsúlyom. Az álom súly a 60 kg lenne…de azért ehhez 15 kg-tól kellene megszabadulni, ami hosszú és fáradtságos munka árán érhető el….DE BELEVÁGOK!!!

    Köszi az inspirációt, természetesen nyomon foglak követni. Szeretnék részt venni a nyereményjátékon is 🙂

    További sok sikert és várom a fejleményeket 😀

    Csáó: Nicocico

  15. Szia!

    Én is a Rubint Réka oldalán olvastam a sikertörténeted, amihez ezúton is gratulálok.
    Olvasgatom azóta is a blogod, Linessa márkájú dolgokat én is eszem pl joghurt.
    További sok sikert az “új tükörképedhez” ! 🙂
    Nyereményjátékra feeeel! 😀
    Üdv:
    Edit

  16. Hm…. motiválóóó, eredményes, ötletgazdag s kapaszkodó!:) Nem régóta, de most már rendszeresen olvaslak 🙂

    Üdv,
    Edus

  17. Szívből gratulálok az elért eredményekhez!!!! 🙂

    Legyen nagyon szép minden napod! 🙂

    Üdv.: Marcsi

Vélemény, hozzászólás?

