B-A-Z-D-M-E-G

Hát ez a hét nem egészen úgy alakul ahogy én elterveztem….

Ma 30-45perc kajakozáson kívül semmit nem mozogtam és nincs erőm sem hozzá….tanultam egy csomót az elmúlt 2-3napban, de úgyérzem semmit nem tudok…szóval dagadt leszek és holnap megfogok bukni…:D fantasztikus.

Holnap este szerintem fogok vacsi után valami edzeni, később pedig éjszakai fürdőzünk…és nagyon remélem hogy sikerül innom egy jóadagot is mert most nagyon rámférne..:D

Jövő héttől a terv insanity féle diéta betartása és lenyomom végre az utolsó 3hetet belőle…jameg persze munka és Adrián♥..amikor pedig lehet beiktatom a futást is..

Ezen a héten is próbáltam figyelni a kajálásra, bár itt kurvanehéz isteni kajákkal és svédasztallal…hát majd kiderül hogylesz..még mindig úgyvagyok vele, hogy tükörre edzünk nem mérlegre..nemis mértem magam már egy jóideje..nemérdekel 😀

Legyen vége a vizsgáknak végre…kurvára elegem van már belőlük és hisztis vagyok..:(

Hozzászólás