Csukló problémóó

Hogy pontosan minek köszönhető, azt nemtudom…de most épp úgy áll a helyzet, hogy fáj a csuklóm, ami se a kettlebell, se a hot iron edzésnek nem kedvez, mivel mindkettőnél elég fontos szerepet játszik a csukló megfelelő tartása.

Talán azért, mert túl sok volt a duplaedzés (heti 3x), vagy talán mert mindkét edzésen épp most emeltem a súlyokon…hát nemtudom, de most azon vacilálok, hogy mi legyen. Csütörtökön már nem dupláztam, csak kettlebell volt, pénteken elmaradt a köredzés, úgyhogy itthon toltam egy insanity-t, de abban is inkább plankeltem a fekvőtámaszos részeknél és így nem fájt 🙂

Ma elmaradt az edzés, helyette toltam egy intervallum trambulin edzést meg pár ilyenolyan statikus tartást itthon, abban egyáltalán nem kellett a kezemet használni 😀

Holnaptól megint számolósdi…kell a kontroll.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

