Csapatépítés?

Nice…a szombati kettebelles csapatépítő bulink eredménye az lett, hogy ügyes kis Zita akkorát taknyolt hazafelé mint az állat…hát igen, ilyen amikor valaki kb havonta egyszer iszik(vagy még annyiszor sem), aztán meg ledönt elég sokat.

Nem, nem vertek meg, bármennyire is úgy tűnik.. 😀

Snapshot_20140211_1

Egyébként a fogyókúrát remekül támogatja, ugyanis minden falat szájba vételekor FÁJ és húzódik és mintha szétszakadna az arcom.. 😦

Ez a kép tegnapi, ergo ez már a 3 napos verzió…az elején sokkal rondább volt, de még most sem mondanám vállalhatónak a fejem.

Fuckyeah..

Reklámok

3 thoughts on “Csapatépítés?

  1. Jézusom! Jobbulást!!! De tényleg!
    Velem régen történt, hogy ittam 1 POHÁR vörösbort..tél volt, hazafele felültem a bicajra és tekertem haza. Nem kellett volna. Elcsúsztam, a lábom beleakadt a küllőbe és 20 métert csúsztam:D:D:D Másnapra betagad a térdem, 1 héte nem jártam iskolába!:)))

Vélemény, hozzászólás?

