Eddigi leghosszabb futásom!

Jajáááááááááááám!

Reggel felkeltem szépen 4:15kor, megittam a kis Speed serumomat, bekaptam az L-carnitint és kb 4:45kor már indultam is futni. 12km futókirándulás volt mára az edzéstervben, hát nekem 13kilcsi lett a vége. Nem mondom, hogy nem sétáltam bele, nade még így is marhajó idővel futottam a kilómétereket(persze magamhoz képest)….mi lett volna, ha nem sétálok bele? 😀

Tehát a végeredmény ez lett:

13kilcsiNéha belegondolok, hogy mekkora mazochista vagyok, hogy felkelek negyed 5-kor csak a futás miatt, amikor aludhatnék simán 8-ig. Hát, valamit valamiért. Még mindig tervben van,hogy lefutom a félmaratont szeptemberben….őszintén szólva nem vagyok benne biztos, hogy tényleg menni fog, nade ha nem is menne, akkoris…addigis futottam rendszeresen 🙂 Egyébként már tudom magamról, hogy ha nem kelnék fel hajnalban és mennék el futni, akkor délután 4-5körül meló után már ezer százalék, hogy nem indulnék el, pláne nem most, hogy 30-40fok van délután… Tehát muszáj reggel futnom…így legalább már azzal indítok,hogy letudom az edzést és sokkal jobb az egész napom 🙂

Már csak a kajálásnak is ilyen ügyesen kéne mennie, mint az edzésnek 😦  Viszont azthiszem, hogy rájöttem a turpisságra. Múlthéten végig zabálhatnékom volt délutánonként, namármost, mivel én nemrég elkezdtem MagneB6-ot szedni….hát sztem amiatt nőtt meg az étvágyam is. Ergo, ágyőő MagneB6, remélem mostmár visszaáll a normális rend. Igaz, hogy a kalóriákat nem tudom 100%-osan számolni(naigen, mert akkora diétanáci vagyok, hogy egy hétnél tovább nem nagyon bírtam számolás nélkül…lekéneszokni..fuck), mivel az ebédem a melóhelyen lévő kajákból van, de általában ott is párolt zöldséget eszek meg próbálom kiválasztani a legjobb husit…olyan 500kalóriának számolom általában, de azért úgy kalkulálom a napot, hogy inkább kevesebb legyen kicsit, mint több 😀 Tutiamibiztos.

Jövő héten nyaralunk…váááá nagyonvárom. Habár a beachbody még nem az igazi, de azért ezen a héten méginkább igyekszem ügyesnek lenni, hogy ne egy teliszart búvárruhával kelljen Adriánnak mutatkoznia.. 😀

JA és szerdán meglesz az első vizsga, szombaton a második. Szurkoljatok! Bár, ezek még csak az írásbelik lesznek, amiktől egyáltalán nem tartok…nade majd a szóbeli..gyáá, olyan mintha semmi nem akarna a fejemben maradni…főleg a jog meg a közgáz..blöá 😦 Na de 21-ig még igyekszem teletömni a fejem okossággal… 🙂

Mára ennyivoltam, szép napot mindenkinek! 😉

Reklámok

2 thoughts on “Eddigi leghosszabb futásom!

  1. Szia! Azt szeretném kérdezni,hogy az L-karnitin tablettától mik a tapasztalataid? És tulajdonképpen mi célt szolgál? többször olvastam már róla, látom, hogy te is szeded érdekelne egy személyes tapasztalat és vélemény róla 🙂 Előre is köszönöm!!!

    • Szia! Én együtt szedem most a Peak Speed Serum-mal, ez így elég ütős kombó, jól felpörget. Elvileg zsírégető, de mivel én a kajálással mindig elszúrom a dolgokat, így a zsírégető hatása nemtudom, hogy mennyire érvényesül. Régen, amikor csak L-karnitint szedtem, akkoris éreztem, hogy felpörget, jobb a teljesítmény, meg izzadsz tőle mint az állat..:D

Vélemény, hozzászólás?

