NonóÉletmód Buliiii!

Örömmel jelentem, hogy miután elmentem szerdán dokihoz és kaptam 3féle gyógyszert, mára már se hasmenés se semmi. Ígyhát holnap tudok menni NonóÉletmód Találkozóra vééééééégre egyszer, eddig sosem sikerült valamiért eljutni. Nemkell csöveznem sem, mert Timi befogad ♥ Szóval örömbódottág van, tökjó lesz minden, már alig várom : )))) Csak előtte még lekell nyomnom 9től 4ig egy kis angolt a suliban.. 🙂

Azért a kajálással még óvatosan vagyok, csak szép lassan állok vissza a normális kajákra. Ergo a héten már nem lesz kalóriaszámolgatás, de nem is tervezek bezabálni, csakúgy szépen normálisan.. 😀 Tegnap már tornáztam is, lenyomtam Katus Attila Nőnapi alakformálását. Ma pedig már kicsit keményítettem, Péntek Enci kisvideói közül ment a Zsírégető intervallum és a Brutál has-kar edzés. Remeg is mindenem..ááá. Azért érződik, hogy múlthét csütörtöktől tegnapig lófaszt nem csináltam 😦

Naszóóóóóval tehát. Ha esetleg valaki holnap este a Staropramen Pub vagy a Morrison’s Opera fele kószál és meglát egy csoport “őrültet”, akkor azok mivagyunk :D:D Ha mertek, gyertek oda :))  A holnapi edzés az erőteljes tánciiiiii hajnalig! Bár feltételezem, hogy a mai edzés után brutál izomlázam lesz.. 😀

További szép estét mindenkinek, nekem lassan aludni kéne, mert 5kor kelek 🙂 (hogy fogom bírni a bulit este azt nemtom, de keményleszek :D)

Reklámok

5 thoughts on “NonóÉletmód Buliiii!

  1. Már csak egy hét van hátra az insanityből, húha, azt hiszem nagyon elfáradtam tőle. Sokat erősödtem, izmosodtam, centire változtam és talán meglesz a mínusz 3-4 kg. 🙂 Ér egy picit pihenni? Vagy most csináljak inkább csak erősítőket és heti egy kardiót mondjuk Péntek Enikőtől vagy Zuzkától?

    • Szerintem ha végeztél vele és úgy érzed, akkor tarthatsz egy kis pihit is, én ha jól emlékszem nem tartottam, csak más edzéseket csináltam utána, főleg Péntek Encit 🙂 Szóval ha nincs szükség a pihire, akkor simán mehet továbbra is az edzés, attól függően hogy mit akarsz…erősíts ha izomosodni és kardiózz inkább ha fogyni…de sztem az a legjobb, ha kb egyenlő arányban megy a kardió és az erősítés is 🙂 Gratula, hogy már majdnem a végén jársz! 😉

  2. Nos nem nagyon bírtam szünetet tartani, megcsináltam másnap egy Péntek Enikő Zóna 1ről intervallum kardio-t és has-fenék erősítést súlyzókkal hason, vállon, bokán, mikor hogy. Olyan könnyedén, hogy tudtam volna dumálni közben és néha elfelejtettem megtartani a 10 mpes pihenőt, szóval Insanitytől jó erőre kaptam. Másnap meg már hiányzott az Insanity, szóval erős a függés 😀 de azért hétvégén ráerőltetem magam a pihenésre, igaz volt egy kicsi játszótéri húzódzkodás, has edzés 🙂

    • Jaja, durva állóképességet nameg függőséget tud az Insanity adni 🙂 Akármilyen edzést is csinálsz, pihinapok mindig kellenek, mert nem akkor fog az izom fejlődni, amikor csinálod az edzést, hanem amikor pihensz 🙂 Szóval kell a pihiii! Én most Zuzka edzéseire kaptam rá, azok is kemények, pedig csak 10-15perces edzések 🙂 https://www.zuzkalight.com/

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s