Éééés péntek!

Namostmár csakcsak írok egy épkézláb bejegyzést is na..:D

Ma már normális kajálás volt porondon, nem ilyenolyan egyhangú tisztítókúra. Jó is volt már, mert tegnap kurvára untam azt a levest, pedig egyébként imádom 😀 Nade mostanában nem akarok ilyet enni asszem..:D

Most nem Adriánnál aludtam és meglepő módon sikerült negyed 10ig húzni a lóbőrt. Oké, hogy 1kor feküdtem le, de azért na..nemszoktam én ilyen sokáig aludni. De most nagyon jó volt..előre aludtam a hétvégére, mert úgyis suli lesz és koránkelek 😀 Mellékesen azért voltam olyan elvetemült, hogy beállítottam 4:15re az ébresztőt, hogy felkeljek és írjak Adriánnak egy sms-t, csak hogy jól induljon a napja ♥ Most vasárnapig nemis látom… 😦

Mivel alapból későn keltem, így nemis sokat szarakodtam a reggelivel, csak gyorsan összedobtam és megettem, mert amúgy kicsit bonyolultabbat terveztem, nade majd vmikor bepótolom 😀 Persze, hogy amikor már épp leraktam volna az asztalra a tányért, az egyik pufirizs lecsúszott róla és platty a ketchupos felével lefele a parkettára…fck.. 😀

Sütöttem egy keksz szerűséget is délelőtt, almás-kókuszos zab”keksz”, bár nemigazán az a tipikus ropogós keksz, mert belül puha, de nagyon fincsiii és egyszerű 🙂

A mai menü pedig így nézett ki:

R: 4db pufirizs, 2sz. csirkemellsonka, 3sz. light mozzarella, 50gr retek, 4gr ketchup

T: 1db almás-kókuszos zabkeksz, tejeskávé 1dl 1,5% tejjel

E: 200gr pulykamellfilé, 150gr zöldségkeverék, 50grkuszkusz, 100gr light minimozzarella

U1: 200gr natúrjoghurt, 1db banán, 5gr lenmag

U2: féladag Peak micellar casein vaníliás fehérje, 2db pufirizs

V: 200gr light cottage cheese

Összesen: 1512kcal  161gr ch   29gr zsír   140gr fehérje

2013-02-08

A délelőtti edzéssel majdnem úgy voltam, hogy hátmost nincs keedvem hozzá és kimarad, mert először tervben volt, hogy fogommagam és nyomok az udvaron egy inervall futást, mert szépidő volt(ha nem számítjuk azt, hogy fújtaszélmintazááállat), de aztán nem volt sok kedvem beöltözni, meg a gps-szel szórakozni meg mittudomén….szóóóval inkább csináltam egy köredzést. A Sasafitness facebook oldalára volt kirakva, hát gondoltam akkor teszteljük 🙂 Az edzés összvissz 3 gyakorlatból áll: guggolásból fejfölé nyomás 2db kézisúlyzóval, 4ütemű fekvőtámasz, teljes felülés. Nos, ez így nem is néz ki bonyolultnak, viszont az már kicsit nehezíti a helyzetet, hogy 15ismétléstől indulunk és egészen 1-ig kell lemenni. Vagyis, 15guggolás,15 4ütemű, 15 felülés….14guggolás,14 4ütemű, 14felülés…egészen szépen le 1-ig. Na így már azért kicsit keményebb 😀 Én 2×4,5kg súlyzóval csináltam(bár legközelebb sztem 6,5kg lesz, mert így egészkönnyű volt..)…megcsináltam 15-től 1-ig, utána pedig még vissza megint 5-ig, mert olyan fura volt, hogy a végén már csak mindenből 1-et kellett…sőőt 5-től lefelé meg vissza megint 5-ig már súlyzóval csináltam a felülést is, a 4üteműnél meg fekvőztem 😀 😀 Összesen ez így kb. bemelegítéssel-nyújtással együtt 40perc volt..és kiszámoltam, mindegyik gyakorlatból 135-135-135 ismétlés..ómájgád ez így leírva durva 😀  Hát meg is éreztem a combokat rendesen azt megkell hagyni….de tetszik, szóval sztem máskor is meg fogom csinálni 🙂

Az esti edzés pedig az Insanity-TurboFire edzésterv szerint ma Insanity Cardio Power&Resistance és TurboFire Stretch10 class…hát őszintén szólva nemsok kedvem volt megmozdulni, ez valahogy egy ilyen nap vagyénnemtom…de mégis felemeltem a seggem és csináltam..insanity-hez híven kemény volt, de utána jött a királysáááág, hogy megcsináltam 🙂

Holnap suli 😦 Nem sok kedvem van, dehát nem kívánságműsor. A kajálás nemlesz pörfikt, de azért igyekszem na…viszont mégsem mászkálhatok egésznap egy bőröndnyi kajával..:D Próbálok olyanokat vinni, amiket azért úgy egésznapra elosztva lehet rágcsálni, nem foglalnak nagy helyet, de mégsem döglök éhen napközben 🙂

 

Reklámok