Utálatos hétvége..

!Vigyázat, a bejegyzésben káromkodások várhatók!

Nah, amennyire vártam, hogy jöjjönmár, annyira egy telibeszart fos volt ez a hétvége…nemis lesz hosszú bejegyzés ez most.

Szombaton nagyon rossz hangulatom volt már reggeltől kezdve, tiszta depi,sírhatnék meg minden, aminek végül sírás is lett a vége. Hagyjuk is, érlelődött sztem ez már egy ideje, de most kijött. De Adriántnagyonszeretem♥

A szombati kajálásban konkrétan SEMMI értelmes nem volt…reggelire zsemle szalámival(mivel Adriánéknál kolbász-szalámi kombón kívül az égvilágon semmi nem volt épp..),fetasajttal és kígyóubival….ebédre kb 4kor vaddisznópöri, vacsorára meg itthon palacsinta…najó a palacsintába cukormentes lekvárt tettem….+pár abonett napkzöben…de ettől ezmég szar kajálás volt egésznap..omg. Ráadásul úgy fájt bal oldalon a bölcsességfogam, hogy majd megőrültem, estére már nyomtam egy flector port is, mert fú..

Ma reggel mentem volna suliba, NADE a kedves buszsofőr úgy gondolta, hogy nekem bizony nem kell mennem és hiába 6:30kor volt az indulási idő, a busz már sehol nem volt 28körül…ja és nem az én órám szerint 28kor,hanem a pályaudvari óra szerint…hátabüdöskurvaanyját az ilyennek. Minek van akkor menetrend?!…Fél8kor ment volna a következő busz, de én úgy felbasztam magamat az egészen, hogy fogtam magam hazajöttem és visszafeküdtem aludni. Jameg előtte írtam egy e-mailt a sulis ügyintéző csajnak, hogy írja már meg a tanár e-mailcímét, hogy megkérdezzem mit is vettek ma. Egyébként nem akkora probléma, hogy ma nem mentem, mert véglis lenyomtam én már félévet ezen a szakon, nagy valószínűséggel olyat vettek ma, amit már tanultam, mert még az elején vagyunk. DE A FASZOMAT AZ EGÉSZBE AKKORIS! Hihetetlen esküszöm….

Ráadásul a fogfájás még mais jelen van…de szerencsére nem olyan brutál, mint tegnap…báraztán még nincs vége a napnak. A kajálásra meg mamár igyekeztem odafigyelni, mertezígy nemállapot.

Az egyetlen pozitívum ma, hogy legalább tudtam edzeni kicsit, délelőtt lenyomtam egy kis fegyencedzést, pedig futást terveztem amúgy, de aztán úgy voltam vele, hogy legalább még kicsit pihentetem a fájóslábamat, aztán remélhetőleg holnap futás. Mondjuk a mai edzés nemvolt sok, mindenből megcsináltam az 1.lépés  középhaladó szintjét..kb 20perc…de a semminél azért több…és legalább nem ugráltam, így most egészjó a lábam…nemisfáj :O

Azért megkell hagyni, ez a hét nemvolt a Top10ben…Na de holnaptól újhét végre, bekeményítek jobban és megint jön asszem egy duplánedzős hét 🙂

4 thoughts on “Utálatos hétvége..

    • Úúúú dejólhangzik…nameg milyen jól néz ki :O Vmikor tuti kipróbálom 😀 Ment is az oldal a könyvjelzők közé 🙂 Köszi!

Vélemény, hozzászólás?

