Ilyen egy ratyi időt…

Még szerencse, hogy nem ma volt futós nap, mert reggel konkrétan szakadó havasesős nemtudommiben sétálhattam haza. Persze esernyőm nem volt, nemis én lennék de tényleg 😀 Aztán később átcsapott havazásba aztán megint esőbe…Remélem azért holnapra nem fagy meg, mert holnap viszont futás lesz, ha van kedv, ha nincs..:P

Reggel úgy keltem amúgy, mint a mosottszar…de Adrián is. Nem mondom, hogy ez nyugtató, de legalább nem velem van a baj 😀 Pedig kb éjfélkor lefeküdtünk…csak ugye Ő 5kor kelt, énmeg utána 8kor…egyik kelés sem volt túl kellemes. Nade gyorsan tipliztem haza, aztán kipróbáltam Lilcsó zablisztes pizzáját…basszus nagyon fincsi 🙂 Én mikróban csináltam Crips tállal, így egy csepp olaj nélkül is tökéletesen megsült, nem ragadt oda és semmi macera 🙂 Nameg persze fél adagot csináltam, mert nála 2főre van írva a recept 🙂

Az edzés utáni fehérje-pufirizs kombó meg kimaradt, merthát nemvolt esti edzés sem…nemkellettaz 😛

A mai kaja így alakult:

R: zablisztes pizza: 50gr zabliszt, 2sz. csirkemellsonka, 20gr light sajt, 20gr natúrjoghurt, 32gr csemege ubi, 5gr ketchup+só,bors,oregano

T: 1sz. Bociszelet torta, 5gr lenmag,  tejeskávé 1dl 1,5% tejjel

E:  kb 5evőkanál borsóleves(inkább borsó+répa csak :D),200gr pulykamellfilé, 50gr bulgur, 50gr cottage cheese, 100gr spar salátakeverék, 1tojásfehérje

U1: 5db abonett, 20gr light sajt, 2gr pirosarany, 50gr savanyú káposzta

V: 1tojás, 5sz. light mozzarella, 2sz. csirkemellsonka, 100gr retek

Összesen: 1291kcal  130gr ch   34gr zsír   123gr fehérje

2013-01-17

Regggeli-tízórai után kicsit később nekiálltam a TRX-nek…megint magamtól csináltam feladatokat, mert lusta voltam kivinni a laptopot…meg nemvolt túl sok kedvem balettozni laptoppal hátra az “edzőhelyre”, miközben épp szakad a hó/eső. Lenyomtam 40percet, átmozgattam megint mindenemet sztem. A gyakorlatok között pedig pihenőképp nyomtam 4×50 lábhúzást a Legmagic-en…legalább a belsőcombot is megdolgoztattam kicsit 😀

Az esti edzés megint Péntek Enikő Max tabata és Has-far zóna lett volna….de ma valahogy annyira nemvolt kedvem semmihez, hogy inkább kihagytam….ráadásul izomlázam is van a tegnapitól….mostanában, mióta napi 2x edzek egyre gyakrabban van izomláz :O Ami meglepő, hogy a hasamban is, pedig aztán ott nemnagyon szokott lenni…hátmiafene 😀

Olvasgattam a régebbi bejegyzéseimet…és azon gondolkodtam, hogy lehet túl sok ez a heti 5×2 edzés…talán elég lenne kevesebb is, mert még a végén túledzem magam, aztán kiégek…ezen kicsit elgondolkodtam. Ha agyonhajszolom magam, abból sok jó nem fog kisülni azthiszem…gyorsan elfog menni a kedvem a dolgoktól. Még gondolkodok kicsit, de lehet át lesz ütemezve egy csöppet a dolog. Mondjuk úgy, hogy heti 3x futás és mellé Enikő vmelyik erősítése, és heti 2xTRX, ami mellé meg vmi kardiót és erősítést is csinálok esténként…ez azért így visszafogottabb, mintha a futásos napokon is van kardió+erősítés is….hát még netudom…kikell ezt okoskodnom. Főleg most, hogy lesznek nagyobb súlyzóim…namajd csak lesz vmi 😀 Nehogy túl egyszerű legyen, hogy mindig ugyanaz…állandóan variálok..áá 😀

Apropóóó…súlyzók. Múltkor írták a tescos újságban, hogy Január 2-10ig akciós lesz egy súlyzókészlet..konkrétan 6490Ft-ra leárazva 12990Ft helyett…kaptam is az alkalmon és mondtam Apának, hogy ha jön hazafele melóból, akkor vegyen nekem egy ilyen szettet (mivel gyalog elég kényelmetlen lenne hazasétálni 17kilóval  a kezemben :D)…odaért és felhívott, hogy 1db sincs kirakva, biztos elvitték mindet. Mondom ilyen nincs, aznap kezdődött az akció, Apa délután 3-4körül ment és már nincs?!…beletörődtem, hogy oké hát ígyjáratam..NADE tegnap voltunk Adriánnal a tescoban és mitláttam? Ki volt rakva vagy 10(vagy több) ilyen súlyzókészlet…hát fel is kaptam egyet, hogy akkor ezt megvesszük..Adriánnál ki is próbáltuk, megtetszett neki és aztmondta, hogy ő is vesz magának. Én meg mondtam, hogy ha már felcipeltük a 3.-ra meg kibontottuk meg minden, akkor nehogymár visszarakjuk és áthozzuk hozzánk…inkább ma megyünk és veszünk egy másikat nekem 😀 Úúúúgyhogy lesz egy jókis tárcsás súlyzószettem, ami összesen 17kg….ergo 8,5kg egy-egy súlyzó ha mindent rápakolok. Nyilván ezt még rohadtul nem fogom bírni, de majd szépen fejlődök 😀 Legalább már megvan a kihívás, hogy ha már megvesszük, akkor legyen értelme és tényleg tudjam használni, szóval rákellgyúrni 😀 Fúdejóóó 🙂 Még a végén Adriánt rászoktatom az edzésre(egyébként régen rendszeresen járt kondiba 🙂 )…a súlyzó egy kezdésnek véglis már jó…és még mindig tartozik egy futással nekem…namajd ha jó idő lesz be is hajtom rajta 😛

Mellékesen ma állásinterjúm lett volna,de lemondtam…vagyis lemondtam VOLNA, ha az emberünk felvette volna a telefont. Nade nem vette fel, szóval most így járt, de nehogymár én legyek a bunkó, amiért nem szóltam…mivel nem is tudtam elérni. Amúgy a DM-ben hirdettek takarítónői munkát….őszintén szólva nem is értem, hogy miért adtam be az önéletrajzomat…nem szeretek takarítani, ráadásul nem 8általánost végeztem, hogy azért ilyen munkám legyen. Persze nem nézem én le azt, aki takarít…sőt nem is lett volna bajom vele, DE beszéltem a csajszival, aki előtte volt ott takarítónő…aztmondta, hogy 4órás munkaidővel havi 33ezeret keresett…namármost, ez kurvamód kevés. Én nyáron a diákmunkámmal kerestem 4órában 40körül, ráadásul akkor egésznap fel-le mentem, pakoltam, kasszáztam és élveztem. Ne röhögtessenek már… A csajszi mondta, hogy marhasokat kell takarítani és néha úgy néznek ki a dolgok, mint az okádék…na itt el is döntöttem, hogy okéhello én ezt nem akarom. Meg mellékesen az üzletvezető csajszi is mindent kritizál és mindenkit fikáz a háta mögött…habár én jól elvoltam vele nyáron, de aztán kitudja, lehet engem is fikázott összevissza másoknak. Nem tudom, de nem is érdekel különösebben. Az OMV-re is beadtam az önéletrajzomat, ott azért szívesebben csinálnám a pénztáros-árufeltöltős dolgot az tuti. Igaz, van 1-2 ismerősöm, akik dolgoztak ott és mondták, hogy a beledet is kikell az elején dolgozni, nade legalább megkapom érte a minimálbért. Meg én szeretem csinálni az ilyet. Szóval jó lenne, ha az összejönne…állítólag keresnek oda most egy lányt..:) Szurkoljatok! 😀

6 thoughts on “Ilyen egy ratyi időt…

    • 247kcal, 37gr ch, 5gr zsír, 19gr fehérje volt az enyém így csirkemellsonkával,sajttal,csemegeubival,ketchuppal 🙂 és pont akkkora, mint egy kistányér…én jóllaktam vele 🙂

  1. Az egész vagy egy szelet? Bocs, itt szőrszálhasogatok 😀 ROhadt jól néz ki, kipróbálom majd én is jövő hétvégén.

Vélemény, hozzászólás?

