Csakúgy repül a hét…már csütörtök van :O

Basszus, mindjárt hétvége….tényleg villámgyorsan elmegy ez a hét, legalábbis úgy érzem.

Tegnap este megittam a citromfű teát…eleinte semmi különset nem éreztem, lefeküdtünk aludni és megint forgolódtam kb 30-40percet…már elkönyveltem magamban, hogy na jó ma sem alszok rendesen, erre egyszercsak mint akit kiütöttek bealudtam….sztem kb megsem mozdultam egész éjszaka vagy nemtudom 😀 Adrián 5kor kelt ugyebár megint….mindig én szoktam felkelni a tv-re ha bekapcsol az ébresztő, de most semmi..észre sem vettem, csak Adrián felkelt rá és arra ébredtem fel én is, hogy kereste a távirányítót, hogy kinyomja. Miután elkezdett készülődni, én már majdnem aludtam is megint….mikor elment adott puszit, aztán már vissza is aludtam kb azonnal….8kor csörgött az ébresztőm, gondoltam ha már végre alszok akkor most alszok fél9ig…visszanyomtam fél9re az ébresztőt és basszus, mintha kb 5perc telt volna el már fél9is volt úgy behulláztam egyből ahogy visszanyomtam a telót…. durva 😀 😀 De most legalább aludtam rendesen. Sztem ma is inni fogok este teát… 🙂

Mivel később keltem, illetve a Sparba is be kellett mennem, ezért kicsit későbbre csúszott a reggeli-tízórai és úgy kb minden 😀 De nemgááz, 1 kajálás kimaradt, de éhes sem voltam, úgyhogy így jó is volt a nap sztem.

R: 1db tk. rúd, 3sz. csirkemellsonka, 15gr light sajt, 5gr ketchup

T: 245gr alma, 5gr lenmag, tejeskávé 1dl 1,5% tejjel

E:  húsleves zöldséggel: 65gr pulykamellfilé, 100-100gr répa és borsó, csokikrémes-túrós tejbezab: 40gr zabkorpa, 250gr túró, 10gr kakaópor

U: mákos-almás zabkása: 110gr alma, 30gr zabpehely, 10gr mák, 10gr Peak csokis fehérjepor(felkellett turbózni kicsit a napi fehérjét :P)

V: Star-tec vaníliás fehérjeturmix, 2db pufirizs

Összesen: 1361kcal  155gr ch   25gr zsír   119gr fehérje

2013-01-10

Délután 1körül álltam neki Péntek Enci edzésének, Max tabata és Has-far zóna 2x2kg-os súlyzóval és 2x1kg-os lábsúllyal….kemény volt, de lenyomtam 🙂 Utána nagyon ráértem, mert csak fél8-ra mentünk az esti edzésre, szóval vasalgattam, hogy Anya ne legyen morci, nameg összedobtam estére egy TRX-es edzéstervet..amit végül nem is vittem magammal nyomtatva, hanem fejből csináltam ami épp jött..:) Végül a TRX-et lenyomtam, utána kicsi ugrálókötelezés és lépcsőzés, aztán jöttem Adriánhoz…összesen 45perc volt és 536kcal…hát ma azthiszem kitettem magamért edzésügyben..bepótoltam a tegnapot is 😀 A fiúk meg eldöntötték, hogy valószínűleg vesznek majd pár ugyanilyen TRX-et, mint az enyém 🙂 Már megérte lemenni 😀

11 thoughts on “Csakúgy repül a hét…már csütörtök van :O

  1. Olyan jól néznek ki a kajás képeid! 😀 Mindig jövök, hogy megnézzem mi finomat ettél. u__u
    Egyébként pedig hajrá és kitartás! Én is megint újult erővel belekezdtem a mozgásba meg a kajára való odafigyelésre és remélem, hogy az a maradék sok kiló lemegy. XD Hasonló súlyban vagyok, mint Te már egy fél éve (azóta nem akar megmozdulni a mérleg), csak én alacsonyabb vagyok és fele ennyire se nézek ki jól, de egyszer majd elérem a célom! 😀
    Mindig csak ámulok, hogy milyen sok kalóriát tudsz elégetni milyen “rövid” idő alatt. Nekem kicsit lassabban megy, pedig azért beleadok mindent, ami egyelőre megy~ A másik meg, hogy mennyi fehérjét tudsz egy nap megenni…jó lenne, ha nekem is ilyen jól menne, de arra mindig oda kell figyelnem külön. Ráadásul a fehérje porokat sem szeretem különösebben. Te már más fajtát is próbáltál és úgy döntöttél a mostani mellett, vagy találomra? Múltkor nagyon nézelődtem, hogy milyen kellene nekem, mert jó lenne vacsorára és amúgy sem ártana, de a legtöbben aszpartám van, olyat meg kizárt, hogy igyak. A másik gondom, hogy az édesítőszerektől szabályosan rosszul vagyok egy idő után, szóval megiszok egy fehérjét és még fél napig érzem az édesítő ízt.
    Bocsánat, hogy ilyen sokat és baromságokat írtam. 😀
    Szép napot!

    • Köszi, örülök hogy tetszenek 🙂 Csak ügyesen neked is, biztos menni fog, hogy elérd az álomsúlyt 😉
      Hát én is csak onnan tudom, hogy mennyi kalóriát égettem el, hogy méri a pulzusmérőm…régen fogalmam nem volt róla, hogy vajon mennyi lehet, csak arra figyeltem, hogy mindennap kb 1órát mozogjak 🙂 De azért így jobb a lelkivilágomnak, hogy látom mennyi kalória égett el 😀
      A fehérjét taralmazó ételekkel szerencsére sosem volt gondom, szeretem a húsokat, tojást, túrót, sajtot…szóval nálam ez elég könnyű…de azért persze rásegít kicsit a fehérjepor, ha felkell turbózni a fehérjefogyasztást..:) Nekem a legelső a Peak Micellar Casein volt, finom volt, de kicsit drága, így váltottam a Peak Protein 85re…próbáltam már Scitec fehérjéket is, egyadagos 100% Whey Protein Professional-t….ezek nagyon fincsik voltak…egyébként amiket eddig írtam mindegyik aszpartám mentes..:) Most a Star-tec 100% Whey proteint vettem múltkor edzés utáni gyorsfelszívódásúnak…ezsem rossz(bár nemtudom van-e benne aszpartám..) Ha utánanézel neten, rengetegféle fehérje van, a lényeg, hogy ne ilyen DM-es meg Rossmanos akármilyen szarokat vegyél fehérjepor néven, mert azok általában tele vannak cukorral és sztem kb semmire nem jók…:D Szóval rendes fehérjét kell venni, én azért a Peak-et vettem, mert arról hallottam először és ráadásul jókat, ami a használat során be is bizonyosodik, hogy tényleg finom és jó 🙂
      A mesterséges édesítőket nem bírod? Mert akkor esetleg próbálkozz természetessel, mondjuk xilit, stevia, eritritol…Én csak xilitet használtam eddig, de az teljesen olyan mint a cukor, sztem ízre is, állagra meg főleg 🙂 Ha így sem válik be akkor nemtudom, hozzá kell szokni..:/
      Nem írtál baromságokat, írjál nyugodtan máskor is 🙂
      Szép napot!

      • Nekem is van pár hónapja pulzusmérő órám egyébként, de csak egy óra futással érek el hasonló arányt, mint a Te 45 perc alatti 500 feletti kalóriáid. 😀 Persze nem vagyunk egyformák, de most irigykedek kicsit és mindjárt megyek edzeni! 🙂

        Scitec fehérjém nekem is van, azok a kicsi csomagok, de valaminek számomra annyira erős benne az íze (biztos, hogy az édesítő T_T), hogy utána órákig érzem és eeew. >__< Pont azért próbálkoztam azzal, mert sokféle ízben volt és mondom biztosan találok olyat, ami tetszik. 😀
        Egyébként köszönöm a választ! :3

        Xilittel próbálkoztam egy időben, de inkább úgy vagyok vele, hogy megpróbálok amennyire csak lehet cukor nélkül étkezni. Ha nagyon kell valamibe, akkor pedig egy nap max egy kanállal engedélyezek magamnak. (Biztosan túlságosan válogatós vagyok, mert a mesterséges édesítőket alapból nem vagyok hajlandó használni – minek egyek műanyagot, ha pont egészségesen akarok étkezni – a többi meg nem vált be, mert mindegyiknek van számomra mellékíze 😀 a xilit az egyenesen hányingerhez vezetett, és nem csak nálam, de anyukámnál is ugyanezt a hatást váltotta ki. Így jár aki hülye :P)

        Már megint egy novellára valót írtam. 😀

      • Hát, edzettség, súly,magasság,kor, edzésintenzitás kérdése is a kalóriaégetés, nyílván midnenkinél más…de a lényeg, hogy mozogsz…így rosszat már biztos nem tehetsz 😀
        Hááátakkor nemtudom, nekem szerencsére nincs bajom az édesítő ízével. Nemtudom milyen ötletet mondhatnék még :/ De az jó, ha minél kevesebb cukrot próbálsz használni, én is próbálok nem édesíteni semmit feleslegesen 🙂

  2. Kipróbáltam az új Beachbody programot, a Les mills Combatból, a Shock Plyo és a Power (súlyzós erősítés) nevű, darabonként 30 perces blokkokat. Anyám! Tiszta kocsonya a karom és a lábam! Ajánlom, nagyon jó és nagyon hatékony 🙂

    • Én most a TRX-be meg Péntek Enikőbe vagyok beleszerelmesedve 😀 Már annyi edzésvideóm van, de most csak ezeket nyomom meg futást. És perpill durvánnagyon izomlázam van mindenemben 😀 Bár magamat ismerve, sztem ezt a Les Mills Combatot is le fogom tölteni, mert úgyis hajtani fog a kíváncsiság 😀
      De sebaj, legalább van miből válogatni..:D

  3. Szia Zita! Van 2x fél csomag maradék Peak Micellar Casein fehérjeporom, még nem járt le a szavatosságuk. Az egyik vanília, a másik cookies&cream ízű. Én már valszeg nem fogom meginni, de kidobni sem akarom. Szívesen elküldöm neked, ha megírod a címedet és a teljes nevedet.

    • Hát, igazából semmi különöset, csak nagyon jól elkeverem és csak miután teljesen elkeveredett a kakaó és nincsenek kis csomók, azután rakom be a mikróba és ameddig ilyen krémes állagú nem lesz, addig mikrózom (csak nagyon kell figyelni, mert könnyen kifut)

Vélemény, hozzászólás?

