A sárga kapszula

Először is Boldog Új Évet Minden Kedves Olvasómnak! Remélem a 2013-as évet is együtt vészeljük át : ))

Healthy New Year

Mára csak egy rövid kis szösszenetet terveztem, talán holnap majd írok egy hosszabb beszámolót is. Ma csak annyit szerettem volna, hogy találtam egy nagyon jó kis könyvet és úgy gondolom, hogy ez az olvasóim számára is marha hasznos lehet. Ennek fényében tádámmm, fogadjátok sok szeretettel:

http://www.pdf-archive.com/2011/11/26/drugs-bunny-a-sarga-kapszula/drugs-bunny-a-sarga-kapszula.pdf

Még én is csak most találtam, szóval még messze nem olvastam végig, de van benne szó a fogyásról, tömegnövelésről,diétáról, edzésről, tápanyagokról….konkrétan mindenről, ami elősegítheti azt, hogy valaki elérje a célját a kinézetével kapcsolatban. Most úgysem vagyok álmos, úgyhogy azthiszem a ma esti program az lesz, hogy ezt fogom olvasgatni 😀

Szép estét! Holnap jövök egy kicsit hosszabb beszámolóval..:)

4 thoughts on “A sárga kapszula

  1. Wow

    Köszi !!!!! Egész megleptél evvel az újévi könyvvel!
    Nagyon jól jön 🙂

    Bátor és békés új évet kivánok, és szintén remélem hogy átvészeljük együtt xD

Vélemény, hozzászólás?

