NAVÉGREMÁR!

Azthiszem most kezdek sínen lenni….

Legalábbis a mai nap jól sikerült, ami meglepő azt tekintve, hogy az elmúlt kb 2hétben nemnagyon sikerült rendesen diétás napot tartani…mindig becsúszott valami ezazamaz…ma viszont nem! Hát büszke vagyok magamra..:D

Az Insanitynek vége, de mivel az étrendet a maxos edzések kezdete óta nem tartottam rendesen és sokszor bezabáltam, így nemigazán látok magamon változást szeptember elejéhez képest 😦 Belebuktam, hát ezvan… Egyébként biztos vagyok benne, hogy ezek a zabák a max edzések keménysége miatt voltak…marhasok energia kellett hozzá és én meg nem ettem eleget…ezzel csesztem el nyáron is és akkoris a maxok kezdetétől jöttek a félrekajálások. Szóval legalább tudom rá a magyarázatot…na meg az akaraterő sem volt túlságosan a haverom.

Viszont most találtam a Shop Builder oldalon egy étrendet…ezzel próbálom most magam visszarázni a diétás üzemmódba. Az étrend így néz ki:

reggeli:

30 g zabpehely, 2 tojásfehérje, 1 sárgája, 60 g cottage cheese (a zabpelyhet annyi vízben, ami ellepi, megfőzzük, amikor bugyogni kezd, ráütjük a két tojásfehérjét, 1 sárgáját, ha már rántottaszerűre sült, akkor hozzákeverjük a cottage cheese-t)

tízórai:

30 g zabpehely, 125 g túró és 20 g fehérjepor összekeverve, kicsi vízzel higitva

ebéd:

100 g grillezett csirkemell, (40 g zsírszegény joghurt, vagy cottage cheese) mehet rá, 200 g brokkolival, 100 g karfiollal, 1 paradicsommal.

uzsonna:

zöldséges tojáslepény: 4-5 tojásból maximum 1-2 sárgája felhasználásával egybesütjük a tojást az étrendbe illő zöldségekkel: paradicsom, paprika, gomba. Mellé hidegen is fogyaszthatók az említett zöldségek

vacsora:

100 g grillezett csirkemell, 200 g brokkoli

lefekvés előtti étkezés:

1-2 kanál fehérje por

Namármost..ez összesen 1194kcal  77gr ch  30gr zsír  150gr fehérje 

Nyilván én sem vagyok hülye, ez a ch mennyiség marhakevés, de mivel most vissza kell állítanom magamat arra a sok zaba után, hogy normálisan együnk, ezért ezt az étrendet fogom tartani 1 vagy max 2hétig…mellette heti 3x futás és 2x Enikő torna….ez így vissza fog rázni szerintem a normális kerékvágásba. Utána pedig szépen fokozatosan 1500 kcal és 170gr ch-ra feltornászom a kajálásaimat…nameg viszek bele egy kis változatosságot, mert ez az étrend így elég egyoldalú :D:D

Mára meg is volt 46perc futás, ami alatt 6,68km-t sikerült összehozni…hát voltam már jobb is, de sebaj…legalább futottam és az a lényeg..:P

Vasárnap Fittaréna juhííííííííííí nagyon várom már : ))))

Na mára ennyi voltam, majd valamikor jövök 😀 Szép estét mindenkinek!