Lifetilt&Insanity 45. nap

Nahát csakhogy a szép kerek 45. nap nehogy túl egyszerű legyen, sikerült ma bekajálni rendesen. Úgyhogy most jövőhétfőig fix h nem mérem magam mert minek?..:D

Igazából már reggel elég kómásan ébredtem, aztán öcsém felidegesített azzal, hogy már megint nem képes időben elkészülni, én meg rohadtul nem akartam miatta elkésni. Végül épp odaértünk suliba, de azért na…nemigaz hogy nemlehet 10perccel előbb kelni.

Suliban reggel olyan szarokmindenre hangulatom volt, használhatatlan voltam kb…mint vmi zombi…testileg ottvoltam nade lelkileg..ómájgád nemtudom hol.

Az első 2órában nemsok minden történt, többet beszéltünk mint írtunk, utána egy taniroda, amin megintcsak semmittevés volt(mint általában), utána 3 PR, amin nemvolt a tanár, viszont adott a helyettesítő tanároknak papírokat, hogy akkor azokat másoljuk be a füzetbe…ergo 3óránát másoltunk. Marha izgalmas volt…

Utolsó óra pedig angol, nem is lett volna vészes, de már megint ez a nyávogásértetlenkedésegymásszavábavágás ment nekem meg ehhez rohadtul nemvolt hangulatom.

Hazaértem, ebéd..kicsit pihi meg vasalás és fél6körül nekiakartam állni az Insanity-nek, aztán kimentem megtölteni az üvegem…És elgondolkodtam, hogy mostanában annyian mondták már, hogy nagyon vékony vagyok és nehogy fogyjak már meg stb. Ma konkrétan egyik osztálytársam(aki régen anorexiás volt) mondta, hogy tényleg ne fogyjak már, meg nehogy valami bajom legyen, meg szóljak neki ha valami gáz lenne. Dehát semmi bajom, én rendesen eszek, nem koplalok…nemértem ilyenkor az embereket. Mit látnak amit én nem? Na ezen felbuzdulva gondoltam bekapok egy szelet sütit(almásfahéjasdióvalatetején omnomnom)…aztán elindult a lavina és jött a sajt,felvágott,keksz,csoki,sülthusi…szóval sokminden….úgy tele is lett a hasam hogy tyűha. Ezért gondoltam várok kicsit a tornával….este 8ig vártam..aztán úgy döntöttem, hogy ez még mindig nem okés, úgyhogy inkább felcseréltem a mai és a holnapi napot…ma csináltam a Max recovery-t, ami főképp nyújtás meg erősítés, tehát nemkell ugrálni és nemhánytam be félúton 😀 Holnap meg akkor jön a Max cardio conditioning….igaz, hogy így ma csak 291kalóriát égettem, nade még mindig több mintha semmit sem csináltam volna, vagy ha csináltam volna a terv szerinti edzést úgy, hogy közben szarul leszek vagyvmi.

Szóval a mai nap nemvolt túl sikeres, mondhatni SZAR. Persze tudomén, hogy egy nap miatt nemlehet felkapni túlsok pluszt(lásd esküvő utáni helyzet..), nade azért mégsem túl kellemes, hogy még mindig televan a hasam. Bár azért nem az az atombrutál helyzet, mint a lagzi után szerencsére. Holnap minden vissza a régi kerékvágásba.

Egyébként elgondolkodtam rajta kicsit, hogy lehet tényleg már fogyni nemkéne csak formálódni. Igazából már elfogy lassan a cickóm 😦 Meg amikor ma hazaértem és nézegettem magam a tükörben láttam, hogy fúú tökjó vékony vagyok már, a hasamon már lassan tényleg csak a bőr lesz felesleg…bár a kapaszkodóm még mindig befigyel… Nade tényleg holnaptól vissza a diétás üzemmódba és nyomatom a végéig megállás nélkül.

Amúgy rájöttem, nálam a súlytartó üzemmód legnagyobb kihívása az lesz, hogy elfogadjam azt, hogy nemkell egyszerre bekajálni mindent, mert sztem bennem ilyenkor azvan, hogy jólvan elbasztam akkor mamég kihasználom amit lehet és betolok minden fost….mintha máskor nem lehetne. Szóval arra kell majd ráállítani az agyamat, hogy ne egyszerre egyek meg mindenfélét, hanem néha egy kis ezt néha egy kis azt. Hát nemegyszerű..

Na majd akkor meglátjuk hogy hogyáll a helyzet ez a 25 nap már nem oszt nemszooroz…:P 🙂 Addig meg hárítom a “nefogyj már tovább” megjegyzéseket…:D

Szép estét mindenkinek, nekem ma tényleg faszkivannapvan úgyhogy eltolom a bringát..

Reklámok

19 thoughts on “Lifetilt&Insanity 45. nap

  1. Szia Zita!:)

    Nem nagyon szoktam kommentelni, inkább csak olvaslak!:)
    De a most úgy gondoltam írok! Bár én nem látlak, de szerintem ne haygd figyelmen kívül a volt anorexiás osztálytársad és a többiek véleményét.
    Sajnos én is voltam ilyen helyzebten..és be kellett látnom igaza van a környezetemnek…utána olvastam az anorexia kifejezésnek és láss csodát leesett az állam.
    én is ezt csináltam amit te…ahhoz képest amit te mozogsz nagyon keveset eszel!És nem csoda, hogy néha rádtör a zabaroham.Én is ezt csináltam…mikor sokan mondták, hogy túl vékony vagyok akkor jól bezabáltam, majd ettől szépen felpuffadt a hasam amitől szörnyű lelkifurdalásom volt és megint kb koplaltam…amit igazából nem éreztem koplalásnak, mert egy normál embernek épp hogy elég kaja volt, de Te vagy én aki , anynit mozog..főleg h Insanityt nyom…ez borzasztóan kevés.És ha folyamatosan normálisan, elég kaját eszel, nem fognak rádtörni ilyen rohamok.Legalábbsi nem sokszor:D Egyél minőségi kaját, de eleget!:)
    Szóval figyelj erre, hogy majd ne ess át a másik oldalra:)
    Nem kioktatásnak szánom, csak egy kis jótanács:) szerintem ez is lehet oka a fejfájásaidnak.

    • Szia!
      Dehogy veszem kioktatásnak, a tanácsokat mindig szívesen fogadom. Igazából 1500kcal és 170gr ch körül eszek mindennap, ami sztem elég kéne hogy legyen, ahhoz képest, hogy régebben mennyit ettem. Aztán lehet, hogy most a max edzésekhez mégtöbb kéne…fene tudja. Ezt a 25napot már lenyomom, utána pedig sztem már tényleg csak súlytartás-formálódás fog jönni. Egyébként nekem msot tök nincs lelkiismeretfurdalásom a kajálás miatt, inkább csak idegesít hogy megint ilyen hülye voltam és gyorsan sokat ettem..:D Eddig nemigazán volt ilyen probléma, hogy rámjött a kajálhatnék, mert véglis nem eszek keveset sztem 🙂 Aztán majd meglátom most a keményebb edzéseknél, ha több kell akkor lehet többet fogok enni. Örülök, hogy írtál amúgy és köszönöm a tanácsokat 🙂

  2. ez szerintem mindegyikőnknél így van, hogy ha már elbsztam a napot, akkor jöhet minden, már úgyis mindegy… 😀 ezért olyan nehéz a súlytartás, nekem se megy sajnos, mert minden tilos dolgot megvon az ember, és ha egy kicsit enged, akkor átszakad a gát… amúgy tényleg rendesen levékonyodtál, vigyázz, nehogy baj legyen (menzeszelmaradás a túl kevés zsír miatt pl).

    • Igen, sejtettem hogy nem én vagyok csak ilyen, hogy “már úgyis mindegy” alapon benyomok sokmindent 😀 Eddig szerencsére még semmi gond nemvolt, remélem ezután sem lesz 🙂

  3. Szia Zita!

    Egy ideje már olvaslak, csak a hozzászólások írása nem az erősségem. ^^
    A blogod nagyon sokszor segített már, hogy nekiálljak az aznapi tornának és ne sumákoljam el a dolgokat. 😀
    Igazából tisztelem a kitartásod és szerintem már így is nagyon jól nézel ki. De Neked kell megbarátkozni magaddal és eldönteni, hogy mikor elég. Szerintem sokszor esnek át az emberek a ló túloldalára, de jobb esetben még viszonylag időben észreveszik. Az a lényeg, hogy vigyázz az egészségedre~

    Azt még mindig nem tudom, hogy hogy bírod az Insanity-t. Én egyszer akartam nekiállni, de a fit test és az első edzés annyira lefárasztott, hogy úgy gondoltam, hogy nekem ez még túl korai. XD

    A következő részt csak zárójelben írnám, és bocsánat, hogy ennyi.
    (A másik dolog, amiért írok, hogy hátha tudsz valami okossággal szolgálni számomra. ^^
    Március óta csinálom a kalória számolgatást és napi szintű edzést. Egy ideig jó is volt, lement rólam 4 hónap alatt kicsivel több, mint 10 kiló, de azóta (még 4 hónap) nem mozdul a mérleg, akármit csinálok. Én az a fajta vagyok, aki engedélyezi magának az édességet is (néha egy kocka étcsoki, egy keksz stb.), mértékkel, de hiába ügyelek oda a kajálásra egyszerűen nem akar megmozdulni a mérleg! :DD Nagyon kiakaszt. (-___-) Centiket sajnos nem mérek, de azokban sem hiszem, hogy jelentős változás történt, mert az első nagyobb siker után igaz, hogy kisebb nadrágokat kellett vennem, de azok azóta is pont jók rám. :<
    Nem tudom mit csinálhatnék a napi edzés és a kalória számolás mellett, vagy min változtassak. Nem arra kérlek, hogy oldd meg helyettem ezt a dolgot, csak hátha van így elsőre bármi hasznos tanácsod.)

    A félrekajálás dolog olvasásánál pedig teljesen magamra ismertem sajnos. 😀 Amikor jön, hogy csak egy süti és utána minden mindegy alapon teleeszem magam, majd fetrengek, hogy jajj de fáj a hasam. xDD

    Minden jót! ^^

    • Hát igen, én nem másnak akarok tetszeni hanem főképp magamnak. Persze nyilván mások véleménye is számít mindenkinek, de azért én úgyvagyok vele, hogy ha nekem jó akkor másoknak is jó lesz úgy. Egyébként januárban nekiálltam egyszer az insanity-nek, aztán 5perc után lihegve kapcsoltam ki, mert nagyon nem bírtam. Azóta sok futás,intervallum edzés hatására jobblett az állóképességem, így már nyáron is csináltam egy ideig az insanity-t, csak abbahagytam térdfájás miatt…most viszont szeptembertől megint nyomom, de mostmár tényleg végig is fogom csinálni ha törik, ha szakad 🙂

      Mennyi kalóriát eszel egy nap? Mert az sem jó, hogyha esetleg túl keveset. Szerintem az nem baj, ha néha megengedsz magadnak egy kis nasit, főleg ha belefér a kalóriákba. Egyébként milyen magas és hány kg vagy? Úgy talán könnyebb segíteni, hogy mennyit kéne enned 🙂
      Egyébként van aki azt mondja, hogy az infraszauna segít a stagnálásnál, vagy esetleg ha tartasz egy töltőnapot, amikor többet eszel a megszokottnál és mondjuk több ch-t is viszel be(persze nem egésznap csoki meg sütievéssel 😀 ) Vagy esetleg az is segíthet, ha nem mindig ugyanazt az edzésformát csinálod, hanem időnként váltasz valami újra, hogy ne szokjon hozzá a tested, hogy mindig ugyanaz van 🙂
      Most így hirtelen ennyi jutott eszembe, de ha leírod a magasságod, súlyod, meg hogy mennyit mozogsz egy nap akkor könnyebb segíteni, hogy mennyit egyél 🙂

      Szép estét!

      • Köszi a választ! 🙂
        Most voltam 24, 168 cm vagyok, jelenleg 72 körül mozgok (72-73). Az álomsúlyom 58 kiló lenne, de nem lehet mindent ennyire számokban mérni. Igazából még mindenképpen szeretném, ha pár mérettel kisebb ruhákba is beleférnék, aztán a mérleg mutasson, amit akar (néha szívesen kidobnám :DD).
        Átlagban 1500 kalória körül eszek, a ch 180 körül szokott lenni.
        Egy héten 6, de sokszor 7 napot tornázok. Ez annyit takar, hogy mindig van valami videó (Jillian Michaels tornáit szeretem, most a 3. programját csinálom), ami egy jó 30 perces torna, aztán pedig szoktam futni egy fél órát (nem pont 30 perc, inkább több szokott lenni). Sajnos a futás sose volt az erősségem, de mostanra legalább eljutottam oda, hogy jó 20 percet végig tudok futni. Általában olyan 500-600 kalóriát égetek el naponta. (Van egy Polar órám, amivel ugye elég pontosan meg lehet mondani. ^^).
        Rosszabb heteimben is megvan a napi 400 kalória mínusz, és emellé akkor jön az 1500 kalóriás kaja, tehát olyan 1100 kalória megvan elvileg.
        Sajnos estére mindig rámjön az ehetnék, de tudom, hogy ez nem azért van, mert a testemnek van szüksége még energiára, hanem mert nincs mit csinálnom olyankor már és csak pótcselekvésként eszek, ha engedek a csábításnak (egy alma, müzliszelet…).

        Nem tudom eleget eszem-e, de sose érzem azt, hogy éheznék. Napi 3x szoktam enni, meg 1-2 alkalommal van egy alma, egy kis natúr joghurt vagy ilyesmi, ha nem bírom két kajálás között. Inni vizet iszom, meg most a hidegre való tekintettel 1-2 bögre tea is be szokott csúszni mézzel. Hát kb ennyi így hirtelen.

        Köszönöm szépen egyébként a válaszod, meg hogy időt szakítottál rám. ^^

      • Hááát pedig ez a kalória és ch bevitel sztem teljesen jó ennyi mozgás mellett. Viszont hetente 1-2 pihinapot mindenképp iktass be, kell az izmaidnak hogy pihenjenek, mert csak úgy fejlődsz. Másik, amit még lehetne, hogy próbáld a napi kaját 5étkezésre osztani, ne 3ra, így egésznap pörög majd az anyagcseréd 🙂 Sajna jobb ötletem inincs, hogy hogyan indítsd be a fogyást, ha jó kajákat eszel, akkor mennie kéne.. 😦 Lehet tényleg tarts egy töltőnapot 🙂

    • Szia Szonja!
      Nekem is volt ilyen stangnálásom 20 kg fogyás után 76 kg körül. Én 1400-at ettem/eszem.
      Ami engem elmozdított erről a pontról, az az 1 óra hosszáig tartó futás volt alkalmanként, heti 3x 4x. Előtte többször futottam 30 percet, de lótúrót sem ért már.
      Zsírt nézed mennyit eszel?Mert még azon csúszhatsz el esetleg, de hát ha korrektül van megszámolva az 1500 kcal, akkor mindent jól csinálsz.:)
      Bocsi, hogy beleszóltam, de hátha tudtam segíteni.

      Zita!
      Isteni jól alakulsz, én valahogy nem féltelek, szerintem akinek olyan a viszonya az ételekhez, mint neked, nem lesz anorexiás.
      Csináld végig a fennmaradó részt a programodból, csak hogy jól érezd magad, és teljesítsd amit kitűztél, aztán pedig élvezd ki az eredményt:)

      Múlt szombaton én is úgy jártam mint te, délután elcsábultam kekszre-sütire, aztán meg hülye módon “úgyis mindegy már” alapon össze vissza zabáltam estig.
      Szerintem óhatatlanok az ilyen kitörésnek, olyanoknál mint mi, akik régóta diétázunk. Visszavet a nagy zabálás egy héttel, de közben meg segít abban, hogy az egész terv működjön, és tovább gördüljön.:)

      • Szia!
        Köszönöm a tippet! Nem csak a kalóriára, de szénhidrát, zsír és fehérje bevitelre is figyelek. Szóval valószínűleg nem ott van a gond.
        Lehet megint visszaállok az egy órás futásokra, hátha történik valami változás.
        Nem kell bocsánatot kérni, köszönöm tényleg! 🙂

  4. Nem tudok közvetlenül a válaszodra válaszolni, így ide írom. ^^
    Köszönöm a segítséged. Azt hiszem megpróbálkozom akkor legalább egy-egy pihenőnappal, bár komoly kihívás, hogy arra is rávegyem magam.
    A kajálást lehet félreérthetően írtam. 3 fő étkezésem van és mellé 2 kisebb, szóval lényegében 5x eszem egy nap, pont azért, hogy az anyagcserém ne lassuljon be. 🙂 (Régebben sose ettem reggelit, és általában 2 vagy 3 alkalommal kajáltam csak.)
    Lehet majd egyszercsak elindulnak megint lefelé a kilók, csak már jó lenne.

    Köszönöm! Te pedig remélem minél hamarabb eléred a céljaid! ^^

    • Jaaa bocsi, akkor félreértettem 🙂 Ha 5x eszel az teljesen jó. Akkor viszont tényleg a pihinapokkal kell próbálkoznod. Muszáj regenerálódnia az izmaidnak, mert különben nemnagyon tudnak fejlődni. Meghát tényleg amit még javasolni tudok az 1töltőnap. Meg a türelem..:) Csak ne hagyd abba és tuti, hogy be fog indulni…ha mindent jól csinálsz be kell indulnia.. 🙂 Kitartáááááás! Köszönöm én is 🙂

      • Nem gond, kicsit félreérthetően fogalmaztam. ^^
        Köszönöm és nem áll szándékomban feladni! Jövő nyáron már jó lenne, ha strandra is mehetnék anélkül, hogy szarul érzem magam. 😀 🙂

  5. Az ismerősök beszólásaival kapcsolatban teljesen megértelek, nem szeretem én sem amikor azt mondják hogy ne fogyjál már többet. Mert 1, általában mind kövérebb mint én, vagy vékonyabb és így egyik sem állja meg a helyét, másrészt pedig mind ruhába felöltözve látnak, amiben már szinte semmi felesleg sem látszik. Szerintem Te szerencsére nagyon távol állsz az anorexiától, persze nem árt figyelni és tisztában lenni magaddal, de ezek a falási rohamaid, nem olyan rohamok, hanem csak úgy ennél finomat mert szeretsz. Bűntudat nélkül (amit én sem tudok érezni habzsidőzsi után, max csak bosszankodom h visszavetettem a fogyást egy héttel) pedig eszedbe se jut hányatni vagy koplaltatni magad. Az 1500 kcal szintén elegendő bevitel, nem kevés, utolsó kilókat kaparod magadról, többel nem fogynál, sok mozgás ide vagy oda. Egyébként most én is csináljam ne csináljam válságban vagyok, mert iszonyat lassan, 1kg mínusz/hó, fogyok….így nehéz nem elcsábulni, hogy alig van változás. Bezzeg a mellem fogy, a kapaszkodó marad, ez azért kedvtelenít el, mert elmennek az arányok.
    Úgy van ez, nem hogy néha tök jó vékonynak látod magad, máskor meg pufibbnak? valójában meg mindig olyan vékony vagy, csak a szemed csal meg:)

  6. Titti, Ketket…esküszöm ti a fejembe láttok 😀 Én sem félek attól hogy anorexia vagy akármi, túlságosan szeretek enni ahhoz, hogy ilyesmi bajom legyen, meg bűntudatom sincs csak idegesít, hogy most megint kb egy heti munkát csesztem el ezzel :))) Igen, ez hogy ruhában látnak meg hogy én látom magam ruha nélkül…hát ég és föld. Ruhában én is tetszek magamnak, csak anélkül nem 😀 A melleim nekem is fogynak, nemhogy a seggemből meg a combomból menne le…De sebaj, egyre jobban megbarátkozok azzal, hogy a cickók kisebbek lesznek, de attólmég a seggem-combom irányában leszmit fogni..(Adrián örülhet:D) A programot tutira végig csinálom, szerintem ez a 25nap már elég is lesz talán arra, hogy elérjem a célt, aztán jöhet a súlytartó időszak…mártökvárom…újabb kihívás 🙂
    Egyébként nálam az a baj, hogy sokat eszek gyorsan…ha ennyit megennék elosztva szépen a nap folyamán semmi bajom nem lenne..:D
    Nade jók leszünk csajok, mennifog ez 😉

  7. Drága Zita!
    Olvasom, olvasom amit írsz….
    A többi kommentelő is nagyon kedves, nagyon jó volt olvasni őket.:-))

    A lefontosabb, de szerintem ezt TE is tudod, hogy magadnak megfelelj és ha a tükörbe nézel, elégedett legyél és boldog. Én részben a te írásaidnak is köszönhetem a fogyásom.
    Nekem is mondják, hogy ne “fogyózz”, “sovány vagy”, de nekem még mindig nem jó. Majd ha elérem a kitűzött célom,na akkor fogok leülni, és azt mondan, hogy oké, eddig 14 kg-ot fogytam, 62-62 kg vagyok, már 3 hónapja, de akkor is megcsinálom, hogy 5-sel kezdődjön. Na, ezeket csak azért írtam le, hogy szard le ki mit mondd, tudom, sokszor a jóindulat beszél az emberekből, csináld azt, meg addig, ahogy Neked jó!Kitartás, sok puszi és jó hétvégét!:-))Írj majd azért, hogy telt a hétvége:-)

  8. Jajj tudnád én mennyit hallgatom ezt a műsort, hogy hova fogyok… elmagyarázom 100-szor, hogy február óta egy dekát nem mozgott a mérleg semerre, de újra hajtogatják… szelektív hallás. Tök jó, meg minden, de ilyenkor az agyam szeret elpattanni, és akkor én vagyok a bunkó… kicsit már unalmas. Bezzeg a túlsúlyosaknak nem illik szólni, hogy ne hízzál tovább mert az már milyen, megbántanánk… és mi nem sértődünk meg?! (szerintem több olvasó is egyetért most velem).

    Ha a túlsúlyosaknak nem szólhatunk, akkor minket miért piszkálhatnak azért, mert mi teszünk valamit magunkért?! Le se kell őket szarni ezennel, te tudod, hogy mennyi munka van benne, annyi, amennyit ők nagy eséllyel sose fektetnének bele. De nem csak az egészségükbe, az egész életükbe sem (párkapcsolat, munka). Mert a kitartó sportolás kitartó szellemet szül, aki ugyanolyan lendülettel dolgozik. Én legalábbis, amióta sportolok rendszeresen, sokkal kitartóbb vagyok az élet többi frontján is.

    Na kidühöngtem magam…

    Amúgy tegnap este vendégségben voltam Pécsváradon, egész nap úton voltam és ilyen SPAR-os csirkemell felvágottból, friss zöldségekből, rozskenyérből és sovány túróból állt az egész napom. Reggel lenyomtam egy Max Interval Plyot (a végelgyengülés új dimenzióját ismerhettem meg :D), este 8-kor olyan éhes voltam, vendégnél meg csak pizza volt, ettem 3 szeletet, egy házi sportszeletet és egy gesztenyepürét tejszínhabbal. Na ennyit arról, hogy mindenki következetes… 😀
    Na mindegy, tudom, hogy az a helyzet, hogy vendégnél voltam és nem volt semmi kajám szülte ezt, de ma már mintha mi sem történt volna megy tovább a normál étrend. Rozskenyér csirkemellel, abonett és zsírszegény túró, SPAR-os (isteni!)

    • Tökéletesen egyetértek azzal amit írtál, meg persze tuti hogy sokan mások is. Én már nem idegesítem magam, meg nem magyarázkodok….szimplán csak mondom, hogy nem már nem akarok fogyni csak formálódni..ettől általában lenyugszik az illető, hogy nincs bajom nem fogyózok 😀 Elkerülhető a magyarázkodás meg minden hülyeség vele…mit idegesítsem magam 🙂

      Az a kis pizza meg süti,gesztenyepüré meg néha kell is, nemlehet állandóan csak csirketúróabonettrozskenyér kombón élni 🙂 Egészségedre 😉 Melyik az a spar-os csirkemellfelvágott?:D

      • Az a 200 Ft-os S-budgetes 😀 Mégm indig az a legkevésbé tartósítószeres, és nem is zsíros, szénhidrátos.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s