Lifetilt&Insanity 29. nap…..mérés,centizés

A mai reggel 5:40kor indult, ahhoz képest, hogy éjfélkor feküdtem le, hát tök nem voltam álmos…ezakirályság 😀 Szóval felkeltem, gyors pisi aztán ugrottam is a mérlegre. Hát ma nem volt annyira a haverom, ugyanis 67,3kg-ot mutatott, azzal szemben, hogy egy hete meg 67,4kg volt….asszem a nőcis napok közrejátszanak. Ezzel szemben a centik viszont csökkennek szépen, tehát úgy vagyok vele, hogy amíg a centiken látszik, addig a mérleg bekaphatja 😀 😀 😀  Pedig azért abban reménykedtem, hogy mára 66-ost fogok látni…de sebaj 🙂

Íme az eredmények 1hónap után:

Magasság: 172cm

Súly: 67.3kg

Nyak: 32cm

Kar: 27,5cm

Mell: 92cm

Mell alatt: 77cm

Derék: 68,5cm

Has(köldöknél): 75cm

Csípő(csípőcsontnál): 86,5cm

Seggkörbe: 95cm

Comb: 55cm

Vádli: 37,5cm

Egyébként a mai nap egész gyorsan eltelt, bár a végén már szenvedtem kicsit, mert ezaz angol tanár leszívja az agyamat erősen 😀

Kajálással nemvolt gond, simán ment minden, annyi kicsi változtatás volt ebédnél, hogy mivel nem volt elég halfilém, ezért hozzácsaptam az ebédhez egy tonhalkonzervet….dehát hal-hal…szerintem ez nem akkora kihágás 😀

Ugyebár a héten Recovery week van…ígyhát 6kor fogtam magam és felhúztam a nyúlcipőt…futottam 7,05km-t MEGÁLLÁS NÉLKÜL, igaz hogy 49 perc volt(pedig én jobbnak éreztem:( )….de ha azt nézzük, hogy utoljára augusztus 28-án futottam, hát szerintem elég jó teljesítmény 🙂 Nem is voltam olyan vészesen fáradt a végére, szerintem bírtam volna még, de…csakhogy finom legyek és nőies, az utolsó km-t már így is erősen összeszorított farpofákkal futottam, ha értitek mire gondolok :DDDD Asszem átmozgatta a beleimet ez a futás vagyénnemtom….de még mostsem teljesen okés a dolog, fáj a hasam..:(

Futás után lenyomtam még a Core cardio&Balance-ot, én lájtosabbra emlékeztem, mert ezzel is elégettem 405kalóriát, ami nem is rossz..én tök úgy emlékeztem, hogy ezzel kevesebb szokott elégni…így a futással együtt sikerült ma 1055kalóriát elégetni 😀 duuuurva 😀

Nembaj, ráhajtok a 66-os számra a héten 😀 Holnap az Insanity edzés mellé egy kis Péntek Enikő kardió intervallum lesz beiktatva szerintem…szerdán és pénteken megint futás, csütörtökön pedig szintén valami Enikős téma..:)

Szombaton esküvő és fotózás…jajjj izgulok….a ruhával meg még mindig dilemmában vagyok, hogy milegyen…semmi sem tetszik magamon amiket felpróbálok boltban 😦 üüüü….Egyébként fogalmam sincs, hogy aznap hogy lesz a kajálás, a reggeli még okés de utána passsz 😀 Este lesz vacsi azt tudom…tortát nem terveztem enni, alkoholt nem fogok inni…a vacsi meg ahogy sejtem vmi jókis magyaros húslevesese,rántotthúsos,krumplipürésrizses stb. téma lesz…de aztán kitudja, lehet valami más 🙂 Mindenesetre aznap nemfogok tudni számolgatni, de igyekszem okosan enni…max töltőnap lesz, bár igyekszem elkerülni hogy azlegyen 😛

Na mára ennyi volt a móka, holnap jelentkezem! 🙂 Szép estét mindenkinek!

4 thoughts on “Lifetilt&Insanity 29. nap…..mérés,centizés

    • Szerintem simán kibírható túlzabálás nélkül az esküvő, mivel én nem azért megyek hogy bulizzak meg táncolgassak és végigegyem a kajákat 3x,hanem dolgozni és fotóznom kell minden fontos pillanatot, nem üldögélhetek egész este a tányérom mellett, de sztem táncolni sem nagyon lesz időm 😀 meg egyébként is…elhatározás kérdése..:)

Vélemény, hozzászólás?

