Lifetilt&Insanity 20-21. nap

3hét eltelt már a programból, de mintha csak ma kezdtem volna. Marha gyorsan repül az idő, ami persze nem baj 😀 A szombati nap megint lustizással induult, kb fél11kor keltünk fel, pedig előző este éjfél-fél1körül már kidőltünk…Adrián konkrétan elaludt, miközben még beszéltem hozzá..lávjú :D♥

Reggeli 11körül volt, benyomattam a kefíremet, rozskenyérrel és csirkemellsonkával…ebédelni 2-fél3körül álltam neki, már ideje is volt mert éhesvoltam. Ugyebár ilyenkor hétvégén csökkenteni próbálom az adagokat, hogy ne legyen túl horribilis a napi kalória, de legfőképp a ch bevitel, ha már úgysem edzek semmit. Átlagban eddig sikerült is mindig. 🙂

4re mentünk kézilabda meccsre, onnan olyan háromnegyed 6körül haza is értünk és betoltam a tonhalsalátámat…Adrián is evett egy falatot belőle, aztmondta fincsa. Szerintem viszont nem csak finom, de sokkal jobb a sós leves tonhal, mint a olajos..milliószor jobb 😀 Bátyámék még a meccsen mondták, hogy elmehetnénk velük kocsmába…hát gondoltuk miért is ne, addigsem unatkozunk otthon. Adrián jéger+sör kombót nyomott tesómmal, én meg maradtam a jólmegszokott kis szódámnál 😀 Őszintén szólva nem is ittam már fene tudja mióta…talán augusztus közepe?..nem is hiányzik 🙂

Szóóval ott voltunk kocsmában kb 10ig…már ott is, de hazafelé meg aztán már főleg szanaszéjjel fagytam…brrr. Gyors kaja(már akinek kaja..nekem turmix:D..Adrián meg tolta előttem a szalámi szendvicset meg a bundáskenyeret 😀 ) Utána be is nyomattuk gyorsan a légkondit és be a takaró alá aztán összebújás 😀 Miután kicsit felmelegedtünk zuhany, ahol vagy félórát álltunk a melegvízben…ahh dejóvolt..eltudnék ott tölteni egy egésznapot :Đ

Egyébként alapjáraton Adriánéknál aludtunk volna, de olyan hideg volt, hogy inkább hozzánk jöttünk mert az közelebb van 😀 😀

Ma meg ugyebár úgy volt, hogy megyek a Fitness terem nyílt napjára…hát fel is keltem szépen 9előtt egy kicsivel, gondoltam nyugisan összekészülődök, reggelizek aztán felmegyek bringával ésakkor ott leszek olyan délután 3ig kb. Hátez kicsit máshogy alakult. Felkeltem, kimentem elkezdtem csinálni a zabkásámat is. Viszont éreztem, hogy fáj a fejem, meg lüktet….így valahogy nemvolt kedvem felmenni.. Egyébként sem volt sztem olyan nagy szám ez az egész, véglis nem vmi híres oktatók voltak ott, csak akik amúgyis dolgoznak abban a teremben.

Nade nemgáz, mert ma megrendeltem a jegyemet Fittarénára…tavaly ugyebár a pécsin voltam, de most a pestire megyek juhíííííííí 🙂 Bár ha épp nemlesz jobb dolgom, akkor remélhetőleg a pécsire is eljutok. Istentelen jó doldok az ilyen szervezések 🙂 Most a pestin lesz Péntek Enikő is :O annnnyira várom már, de november 25-ig még rengeteg idő van..:/ Addig még lesz esküvőfotózás, műszempilla verseny, nameg a program is véget ér..:)

Apropó esküvő fotózás…vaterán nézelődtem, mert kéne valami jó kis ruha…nemlehet azért odamenni akármiben. Találtam egyet, amire perpill 800Ft-ért licitáltam :O Holnap lejár a licit, nagyon remélem hogy addig senki nem ver rám 😀 Ha esetleg mégis és még időben észreveszem, hát basszus még 1600Ft-ot is megér nekem egy csini ruha 🙂

Apropó a mai fejfájással kapcsolatban. Régebben is volt olyan nálam, hogy ha hirtelen felálltam kicsit megszédültem, ugyebár leesik a vérnyomás ha hirtelen feláll az ember. Na de pár napja nálam ez elég nagy mértékeket öltött, konkrétan az elmúlt pár napban ha felálltam hirtelen volt olyan, hogy aligbírtam megállni meg alig láttam, illetve 1-2x úgy éreztem a kezem is zsibbad. Nyílván alacsony a vérnyomásom, ma le is mértem. 99/69…a normális 120/80 lenne. Neten annyit találtam alacsony vérnyomás kezelésére, hogy sok folyadék, rendszeres kajálás és rendszeres sport. Namármost ha nálam ez nincs meg akkorrohadjak meg senkinél…mamár a 6.liter vizemet iszom 😀 Kávézni is szoktam. Szóóval fogalmam sincs mitől lehet, de az elmúlt héten lett kicsit durvább a helyzet. A fejem is többször fájt, meg lüktetett a héten. Nemkéne hogy ebből probléma legyen, mert morci leszek. Viszont ha a jövő héten is ez lesz, akkor azért lehet elmegyek vele a háziorvoshoz hogy ez most wtf?!

Egyébként írtam egy vendégposztot Noémi blogjára a sporttal kapcsolatban, itt olvashatjátok: http://mozogjnoemivel.blog.hu/2012/09/23/mozogni_jo_zittyzutty

Holnap reggel megint mérlegelés, de most még centizés nélkül…azmajd 2hét múlva..azért már kíváncsi vagyok megint nagyon 😀 De elég jól bírom, hogy nem ugrálok minden nap mérlegre, csak hetente 1x 🙂 Büszke vagyok magamra 😀

Na mára ennyi voltam, szép estét nektek! 🙂

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

