Lifetilt&Insanity 15. nap…mérés,fit test

Hááááááááááát elérkezett a 15.nap is, ezzel együtt pedig a hivatalos méreckedés napja, na meg persze a fit test napja is 😀

Reggel már 5:45kor keltem….eredetileg 6kor akartam, hogy hajmosás,készülődés és minden kényelmesen beleférjen, de aztán rájöttem hogy hoppáá méreckedés lesz, úgyhogy előbb keltem hogy mindent nyugisan megcsinálhassak 🙂

Azt kell, hogy mondjam, ez a mérés marhajól indította a reggelemet, megörvendeztetett a mérleg és a centi is 😉

Lássuk a tényeket:

Magasság: 172cm

Súly: 68.7kg

Nyak: 32cm

Kar: 28cm

Mell: 93cm

Mell alatt: 77cm

Derék: 69cm

Has(köldöknél): 79cm

Csípő(csípőcsontnál): 87cm

Seggkörbe: 97cm

Comb: 57cm

Vádli: 37,5cm

Azt hiszem jól látható, hogy mindenhonnan sikerült lefaragni 1-2centit és a kilók is szépen mennek lefelé 🙂 Öröm van és bódottáááág. Igazság szerint először kicsit féltem, hogy tényleg fogyni fogok-e, ha néha van olyan nap, amikor 180gr ch-t kell ennem(mondjuk ilyen 5naponta csak 1x van, egyébként 150-170körül), de úgylátszik működik! 🙂

Mára volt a 2. fit test is, hát fú meghaltam a végére annyira beleadtam mindent 😀 Utána azért még lenyomtam Enikő Zóna2dvd-jéről a Kardió intervallum edzést, illetve a nyújtást…és a végén még a P4P 8perces has edzést 😀 Meghaltam készvégem, de 820kcal elégetve 🙂 Íme a fit test eredmények:

1.(Switch kicks)

140/2

2.(Power jacks)

62

3.(Power knees)

117

4.(Power jumps)

56

5.(Globe jumps)

48/4

6.(Suicide jumps)

20

7.(Push-up Jacks)

40

8.(Low Plank Oblique)

150

Szerencsére az első gyakorlaton kívül mindegyikből sikerült jobban teljesíteni, igaz hogy volt amikor a végére már majd kiköptem a tüdőmet, de akkoriiis jobblett na..:D

Jó érzés, hogy szépen lassan haladok a célom felé….imádom 🙂 Mára nemis tudok mást írni, csak hogy jupppííííí 🙂

Szép estét mindenkinek, az enyém már tuti jólesz! 😉

4 thoughts on “Lifetilt&Insanity 15. nap…mérés,fit test

  1. Ez most komoly? Gondoltam, hogy hatásos lesz, de nem ennyire. És csupán nyomtad az insanityt és mellé a LT-es étrendet? Azt hiszem én is nekiállok 🙂

    • Igen.tényleg csak insanity&lifetilt1600as diéta 🙂 De azért azt hozzá kell tenni, hogy az első mérés előtti napon bekajáltam sokminden hülyeséget, ezért volt 72 a kezdősúlyom(bekajálás előtti nap reggel még 71,valamennyi volt az a reálisabb), szóval azért a súlyvesztésben bennevan az is, hogy kiürült belőlem amit akkor megettem. De véglis 2hét alatt a 2-3kg fogyás teljesen jó 😀

  2. Tényleg ügyi vagy! Én is szoktam insanityzni, nekem nagyon tetszik. Lt-es étrendet próbáltam már, de nem vált be de úgy döntöttem, a te hatásodra adok neki még egy esélyt!
    Kitartást a továbbiakhoz és várom a beszámolókat 🙂

    • A lifetilt étrendet régen én sem csináltam volna, mert akkor még katasztrófálisan kevés kalóriákat tartalmaztak azok az étrendek. De most ez az 1600as nagyon bejött 🙂 Insanity meg csak szimplán szerelem 😀 Lehet, hogy közben néha megakarok halni, de az érzés ami a végén jön az fúúúú 🙂

Vélemény, hozzászólás?

