Lifetilt&Insanity 12.nap

Csak úgy repülnek a napok, tegnap nem is volt időm írni, ígyhát most gyorsan leírom a tegnapot, aztán majd vasárnap vagy hétfőn jön a hétvége 🙂

Szóóval tegnap egész gyorsan elment a nap sulis része, kivéve az utolsó 2órát, mert akkor már a fejem tudtam volna a falba verni, hogy mikor lesz már vége…rohadt lassan telt..Na de vége lett, aztán csapattam is haza. Útközben beugrottam a DM-be, vettem 1-2 dolgot….Kezdek rászokni a körömlakkozásra, pedig aztán eddig nemnagyon volt így. Mostanában meg mióta szedem a köröm és hajerősítő kapszulát és érzem,hogy tényleg erősebb a körmöm már lakkozni is van kedvem 😀

Egyébként miután hazaértem, kajáltam….hátfú dugig lettem, pedig kevesebb kalória volt mint amennyi elő volt írva…a leves megint durván eltelített…kicsi pihi után nekiálltam megcsinálni a hétvégi kajáimat, szépen dobozolgattam mindent…és arra a megállapításra jutottam, hogy lassan venni kell úgy éthordókat, mert már a végén alig találtam olyat ami jólettvolna 😀

Mivel múlt szombaton is tornáztam, hétfőn pedig sajna kihagytam az Enikős tornát, ígyhát most előrébb vagyok az Insanity-ben, mint kéne…szóval tegnapra már Fit test jött volna..de úgy gondoltam, hogy a Fit test legyen csak hétfőn, akkor hétvégén van időm pihentetni az izmaimat és majd teljes erőbedobással nyomni a tesztet hétfőn 🙂 Ígyhát tegnap úgy döntöttem, hogy lenyomom a Plyometric Cardio Circuit-et…habár este 7körül jutottam csak el a tornáig, mert előtte főzés volt meg igazából lusta is voltam kicsit 😀 NADE csak lenyomtam 🙂 Az első 24percet megállás nélkül..szóval több mint a felét…után már azért voltak kisebb megállások, mert a Ski abs meg az In/Out egyszerűen kinyírja a combom..:D Ettől függetlenül a Plyo a kedvenc edzésem, ezért is csináltam azt…

Hétfőn mérlegelés,centizés és fit test….várommár és nagyon kíváncsi vagyok mit mutatnak a mérések.Fúúúú izgi:)

Szép hétvégét nektek, vasárnap vagy hétfőn jelentkezem! : )

Vélemény, hozzászólás?

