Futóüzemmódra kapcsolva..

..hogy miért? Mert egy nyomorékvagyok azért..:D

De szerintem beszéljenek helyettem a képek…

Szóval az a nagy helyzet, hogy sikerült kinyisszantanom egy darabot a mancsomból péntek este…de beszartok ha megtudjátok, hogy a LÁBAM BOROTVÁLÁSA KÖZBEN! nocomment..:D Igazi művelet volt az, hogy a zuhanyzóból kijussak köntösben anyához anélkül, hogy elvérezzek/összevérezzek vmit….de sikerült. Anya úgy bekötötte, hogy úgy néztem ki, mint egy boxoló…nemhiába..jó ha van a háznál EÜ-s suliban tanult Anyuka 😀 (jópersze akárki megtudta volna csinálni, akinek mondjuk van jogsija de na..:D) Ma vettük le délelőtt, előtte végig rajtavolt…hát őszintén szólva majdnem besza*tam és majd elsírtam magam mire sikerült leműteni, mert a géz a sebbe ragadt rendesen..nagynehezen sikerült de baromira fájt. Ilyen az én formám…

Lényeg a lényeg, hogy amíg ez nem jön helyre, addig futás lesz a porondon..meg esetleg egy kis has-comb téma…tehát olyan dolgok, amihez nemkell a kezem különösebben. Szar, de ezvan. De sebaj, a futás talán szépen lepucolja rólam a felesleges hájat…:D Próbálom tartani a kajálást, hétköznapokon ez általában egész jól megy, hétvégén viszont néha beüt egy kis bűnözés..hátezilyen de azért igyekszem ügyesenokosan és nem bálnára enni magam.

Fáj a kezem. pont. Szép kis 300. bejegyzés ez..

Széphetet holnaptól, énmeg majd vmikor jelentkezem 🙂

3 thoughts on “Futóüzemmódra kapcsolva..

  1. Szegény Zita, ez biztos nagyon fájhat. Egyébként én is ilyen hülye helyzeteket tudok magamnak előidézni, amiken a férjem könnyesre röhögi magát. Tegnap séta közben például saját bokámat rugdostam. Szóval én megértelek! :-))) A nehezén már túl vagy! Hős vagy!

Vélemény, hozzászólás?

