Helyzetjelentés!

Halihó!

Gondoltam adok már valami kis életjelet magamról, nehogy Zitahiányotok legyen..hahah:D

Szóval mostanság Enikőre tornázok, illetve úgyahogy próbálok odafigyelni. Megrendeltem Enikő Zóna 2 dvd-jének letöltőlinkjét, ma meg is jött és letöltöttem….szóval ma már arra nyomtam a tornát…has-kar intervallum és has-far zóna edzés…hátmeghaltam a végére basszus 😀 VISZONT! Sokkal szimpatikusabb még mindig, mint Réka…Ő legalább nem nyomja a “hűűűűha”-kat, meg nem beszél állandóan baromságokat vinnyogó hangon…najó Réka tornái is kemények de Enikő akkoris szimpibb..:D Meg azért látszik rajta, hogy ő is elfárad..:) Kitaláltam, hogy mostantól Enikő mellé beiktatom a rendszeres futást is, mondjuk heti 2-3x egy hosszabb távot, illetve 2x egy 20perces intervallum futkorászást. Ma le is tudtam az első hosszabb távot…ugyanis a tesóim kézilabdáznak és ma volt a kéziseknek futóedzésük.. igazság szerint lenyomtam Enikő tornáját és utána mondta Apa, hogy nem megyek-e én is…hát mondom úgyis futni akartam hogyne mennék:D Szóval rendesen megvolt a bemelegítésem az 1óra tornával előtte…:D

4,5-5km körül futottunk(sajnos pontosan nemtudom, mert a GPS nem akart működni ott kint a pampákon..:/ ), nekem 26perc körüli volt az időm…de fúú hát elég durva terepen nyomtuk, homokos út sok dombbal…néha azthittem már hátrafelé haladok…de tökjóvolt…csütörtökön megyek megint : ))))  Jobb is így futni, legalább van egy kis húzóerő ha a fiúk is ottvannak és nem egyedül futok 🙂

Ma a kajálás nemvolt valami nagyszám..reggelire ettem zabkását, ebédre 3abonettet felvágottal,egykis rizst meg pár rántott cukkinit eszegettem össze…utána már csak egy turmixot így futás után….nemigazán volt étvágyam, kb egésznap görcsbe volt a gyomrom meg ideges voltam…namindegy.

A kajálásaimat még mindig tudjátok követni itt: http://www.myfitnesspal.com/food/diary/ZittyZutty     Rájöttem, hogy múltkor mikor linkeltem még privát volt, de azóta már publikus szóval lehet nézegetni:D

Na további szép hetet mindenkinek, valamikor jelentkezem! 🙂

Reklámok

2 thoughts on “Helyzetjelentés!

  1. jóideje követem a blogodat, és most már nem tudom megállni hogy ne kommenteljek… valami borzasztó keveset eszel, nézni is rossz :/ nem félsz, hogy be fogsz állni raktározásra ilyen mennyiséggel? még az 1200kcalt se éred el, ráadásul rendszeres sport mellett… legalább 1400at kéne enned 😦 nem okoskodni akarok csak aggódom

    • Nyugi, megvan az 1400 is szerintem simán…csak amikor valami olyan van, hogy csak bekapok 1-2falatot ebből-abból akkor azt nemtudom beírni a myfitnesspal táblázatba, mivel nem mérem le…így az ilyenek kivannak hagyva…de szoktam csipegetni szóval igazából többet eszek, mint amennyit látsz..ma is volt pl szeder,sárgabarack pár kisdarab rántott cukkini,egypici rizs még pluszban…:) De örülök, hogy aggódsz…én is tudom, hogy nemszabad túl keveset sem enni 🙂

Vélemény, hozzászólás?

