Belevetettük magunkat a Júniusba

Na gondoltam írni kéne már valamit..nem akarok annyira ritkán jelentkezni azért.

Mától vissza a fegyelmezett kajáláshoz, mert amik mostanában voltak azok nemjóóók…Ma ügyes voltam, büszke vaagyok magamra 🙂 Ígykéne ezután is és akkor semmi probléma nem lenne….VISZONT azthiszem a kalóriabevitelen kicsit emelni kéne, ha ilyen edzéseklesznek..igyekszemigyekszem.

Ma Insanityből megvolt a 3. Fit test, utána pedig a Max Interval Circuit….hát basszus megdöglöttem 😀 Főleg, hogy a fit test-nél mindent beleadtam, így már jól lefárasztottam magam az 1órás max-ra….aztán aztis még végigcsinálni hát atyaúristen. Elég sokszor megkellett állni(ilyenkor megállítom a videót is szóval véglis véggicsinálok mindent csak max több idő alatt:D), de sebaj..legalább végig csináltam 🙂

15-én megyünk Balatonfüredre, addigra szeretnék jóformába lendülni, emiatt van most ez a fegyelmezett kajálás..legalábbis próbálkozok 😀 Az edzéssel eddig sem volt probléma és ezután sem lesz szerintem, a munka mellé azt mindig betudom szorítani 🙂 Így insanity mellé azért ha épp van időm meg erőm igyekszem majd elmenni futni is. Balatonfüreden nemtudom majd csinálni az insanity-t, úgyhogy ott futás lesz főképp nameg persze úszás és kondi…lesz edzés ottis rendesen 🙂 Igaz, hogy napi 2x eszünk ott, de a vacsi mindig valami finom szokott lenni, na meg a reggeli is svégadsztalos soksok finomság…ergo lekell dolgozni amit megeszek..:D

DM-ben a munka megy szépen, így legalább napi 4óra(néha 6-8) mászkálás is bennevan a napi “sportban”…mert véglis folyamatosan állómunka van, vagy megyek vagy pakolok vagy kasszázok, de leülni nincs időm az fix.

Lassan vizsgákra is el kell kezdeni tanulni, igaz először gyakorlat lesz 13-14-én, de azért na..arra is készülni kell valamennyit 😀 Utána írásbeli és a végén szóbeli…remélem nem lesz nehéz..jólenne már túllenni ezen az egészen és élvezni a nyarat.

Most így hirtelen ennyi jut eszembe helyzetjelentésnek..:) Igyekszem minnél gyakrabban jelentkezni! 😛

Szép hetet mindenkinek! 🙂

Reklámok

17 thoughts on “Belevetettük magunkat a Júniusba

  1. Örülök, hogy jelentkeztél, már nagyon vártam. Biztos, hogy tudsz érezhető, látható eredményt elérni Júni 15-ig.

  2. Szia! Kicsit gáz, de olyan kérdésem lenne, hogy mi a fene ez az Insanity? 😀 Annyit írsz róla és mindig ilyet csinálsz úgy vettem észre, én gyökér meg azt se tudom, hogy mi. Jó, beírtam youtube-ra de még így se bírom felfogni. Ez ilyen dvd féle vagy mégis mi? 😀 És ha igen, honnan lehetne megszerezni? Kicsit kirészleteznéd nekem, ha nem nagy baj. Amúgy szerintem simán jó formába lendülsz Balatonfüredre. Ügyes vagy, ne aggódj. 😀 Előre is köszi mindent! 🙂

    • Szia! Dehogy gáz kérdés! 🙂 Az Insanity egy 60napos edzésprogram, amihez több különböző dvd van,illetve órarend, hogy melyik nap melyik edzést kell csinálni. Az egész egy Fit test-el kezdődik, amiben véglis feltudod mérni, hogy miylen szinten vagy..ezt 2hetente kell ismételni így látni a fejlődést is magadon 🙂 A dvd-ket le lehet tölteni netről is, pl innen: http://thepiratebay.se/torrent/7113730/ Nagyon intenzív és nagy állóképességet igényel, én kb mindig meghalok a végére és ömlik rólam a víz 😀 Viszont nagyon jó zsírégető, mert véglis kardió edzés az egész..sőt intervallum, mert általában a gyakorlatsort adott ideig ismételni kell(pl 1-1gyakorlatot 30mp-ig) és utána pedig van 30mp pihi, aztán megint gyakorlat megint pihi ésígytovább 🙂 Az elején 10perc bemelegítés van(hátmár annál is meglehet izzadni:D), utána nyújtás, kemény edzés és a végén megint nyújtás 🙂 Itt olvashatsz még róla: http://jegeskave.hu/cikkek/2010/06/29/insanity-60-napos-edzesprogram Remélem tudtam segíteni 🙂 És köszönöm én is remélem, hogy sikerül formába lendülni hogy feszíthessek a strandon 😀 😀

      • Szabina! Ezt jó, hogy megkérdezted, mert én sem tudtam.:-)) Köszönjük a hivatkozást!

  3. Szió Zitus!! Sziasztok!!
    Elég rég írtam, de legalább van miről beszámolnom! 😀
    Minden tiszteletem a Tied Zitus, hogy meló, suli, pasi mellett kitartóan tornázol!!! Tisztellek Őszintén!!!!
    Lezártam az első átalakulós “negyedévemet”! Mérés Június 1-e reggele, és lement 15,10 kg!!!!! Aminek fenemód örülök!!!! 😀
    Bár azóta már újabb 1 kilócska is lerázkódott, szóval átléptem a 16-t is!!! Ha még ebben a hónapban ledobok még 2 kilót, akkor erről a hónapról is büszke leszek magamra!!!
    Végérvényesen reggel tornázom le a 1,5 – 2 órámat, mikor mennyit, mivel attól függ, mikor mit csinálok ugyebár!!! 😀 Kajálás is jól megy, rákaptam nagyon a sütőben sült zöldségekre, olyan ez nekem, mintha csak most jöttem volna rá a létezésükre, komolyan fel nem fogom, hogy eddig miért nem ettem!!!!??????? Tök jó érzés régi ruhákat úgy felvenni, hogy ráadásul kényelmesek is, még csak nem is feszülnek meg semmi ilyesmi!!! 😀 Vagy ha ismerősök bókolnak és megemlítik az előnyös változást stb… bár komolyan igaz az, hogy egy NŐ-től sokkal jobban esik az elismerés, mint egy férfitól! Hiszen tudjuk, milyenek a pasik!!! :D:D:D:D::D:D De hát ezért (is) szerethetőek!!! 😀
    Júliusban jelentkezek!!!! Nagyon remélem, hogy terveimnek megfelelő eredményekkel!!! 😀
    Kitartás mindnekinek!!!!
    Legyetek jók!!!

    Puszi
    K.

    • Szia!
      Hát köszi, igyekszem mert ezek így együtt fontosak most 🙂
      Gratulálok neked, nagyon ügyes vagy 16kg nagyon szép eredmény 😉 Én sem nagyon szoktam sütőben sült zöldségeket enni, de lehet kipróbálom majd 🙂 Egy kis változatosság nemárt kaja téren..:D
      Biztos vagyok benne, hogy júliusban is sikerül a tevezett cél, csak így tovább szépen 😉

      Puszi
      Zita

  4. Szia!
    Minap nézegettem, hogy van-e valami magyar fórumokon, bogokon az Insanityről és egyéb hasonló amerikai fitnesz őrültségekről valami kimerítő íromány. Nem igazán találtam. Jött egy ötletem: szeretnék blogot írni arról, hogy végigcsinálom az Insanityt, az Isanity Asylumot és a P90X-et. Ez kb 180 nap, év végéig le is kötne 😀
    Érdekelne esetleg valakit ez a témakör? Szívesen olvasnátok a kísérletet?

  5. Sziasztok!
    1; Dóri engem is érdekelne a blogod, szívesen olvasnám, szóval ha csinálsz kérlek ide vhova linkeld majd be mert bevallom csak ezt az egy blogot olvasom ebben a témában ( ezt bóknak szánom :D).
    2; Én vagyok az Insanitys kérdező és nagyon köszönöm, hogy ilyen jól összeszedett választ kaptam. Letöltöttem, és már bele is vágtam, tegnap csináltam meg az első Fit test-et kicsit szörnyű eredmények lettek, de csak fog javulni, most pedig végeztem a Plyometric Cardio Circuit-tal. Most néztem az “órarendet” vagy mi a fenét és a 4.héten tényleg ugyanazt a videót kell csinálni minden áldott nap? Vagy csak nálam írja azt? Nem unalmas így egy kicsit ez a 4.hét?

    • (köszönöm a bókot :D) Igen, azon a héten tényleg mindennap ugyanazt kell csinálni, nekem az mondjuk pont olyan hét volt amikor nem tudtam mindennap tornázni, így nem is csináltam meg 6x ugyanazt…tényleg uncsi lenne. Ez egy iylen felkészülési hét a max edzésekre, azért kell elvileg ezt csinálni 🙂 Biztos hogy jobb lesz a következő fit test-ed, nekem is egyre jobbak az eredményeim és az állóképességem 🙂 Áhh imádom az insanityt..:D

  6. Na updateltem az első két napig, két nyelvben, az amcsik is nézik a statisztika szerint, így talán megér egy próbát angolul is vezetni.

Vélemény, hozzászólás?

