Élekmééég!

Jól eltűntem…dehát ez a múlthét olyan pörgős volt, hogy nemnagyon volt időm írni..igazából néha enni sem. Egész héten dolgoztam, csütörtök-pénteken 6 és 8órában, egyébként pedig 4ben, szerdán suliban voltam…szóóóval elég gyorsan elment a hét.

A kajálásaimat most nem fogom napontként berakosgatni, nem volt valami hú de példamutató, mivel időhiányban napi 5kajálás nem sűrűn volt meg, volt amikor csak 2..és azok is elég kevesek. Pénteken viszont sikerült megint elrontani, aztán szombaton házibuli volt nálunk akkor meg napközben jó voltam kajálás terén, de este viszont ittam…bár direkt light energiaitallal ittam a vodkát, annyival is kevesebb kalória 😀 Ettől függetlenül pár meggypálinka is lecsúszott meg kis husi a marhapöriből…ahhoz képest, hogy nem akartam sokat inni igencsak sikerült megcsúszni…ez viszont másnap szépen visszaütött, mert agyhalál volt és döglődés egész nap. Reggel miután felkeltem baromi éhes voltam, jól bekajáltam utána meg szarul lettem és konkrétan lekellett nyúlnom hogy inkább kijöjjön, mert blöáááá nagyon rosszulvoltam…utána a nap további részében inkább már csak ittam…este ettem egy kis zöldséget-sajtot-felvágottat….

Hétfőn úgy ébredtem, hogy fáj az állkapcsom mint az állat…igazából vasárnap is fájt már egy kicsit, de tegnapra mégrosszabb lett…úgyhogy a tegnapi napom abból állt, hogy ebédre reszelt alma és joghurt, uzsira kefír egy pici husival, vacsira pedig egy turmix….hát elég kalóriaminimumos nap lett, de fááájt 😦

Igazság szerint még ma is fáj…de azért próbálok normálisan enni mert nemakarom leépíteni az izmaimat…

Egyébként az edzéssel semmi probléma, múlthéten minden nap sikerült csinálni az Insanityt, volt amikor egy nap még többet is mint kellett volna 😀 Most kezdődik a Recovery week…igaz tegnap kimaradt az edzés, de ma már lesz..egészen péntekig szépen rendesen. Utána való héten pedig már a maxok jönnek :O szerintem meg fogok halni 😀

Röviden ennyi, igyekszem majd  valamikor még írni és nem elhanyagolni a blogot a meló miatt.

Szép hetet mindenkinek! 🙂

2 thoughts on “Élekmééég!

  1. Szia Zita! régen írtam, de azóta is olvasom a blogodat:) A kitűzött célomat teljesítettem úgymond mert március 5. óta lement kb. 7 kg, most 54,7 kg vagyok (169 cm magassághoz), de ahogy gondoltam, h hiába érem el a célomat nem leszek magammal megelégedve, úgyhogy még egy 2 kg-t le szeretnék nyomni. Bár múlt héten kicsit leeresztettem, héten csak egyszer mozogtam és több családi ünnep is volt aminek a következménye ebédre jó bekajálás volt. Bár kompenzáltam hogy este alig vagy semmit nem ettem, de nem tudom h ez mennyire jó így? aztán valahogy odáig fajult a dolog, h mindig úgy jött ki a rohangálások meg a tanulás miatt, hogy reggelit meg ebédet ettem aztán vacsi meg elmaradozott néha és mostanság néha a vacsit nem is kívánom pedig kalóriába meg kéne mert néha csak 1200 körül járok és szerintem ez nem jó mert félek hogy beáll erre a szintre és ha picivel majd később többet eszem hízom… Vagy rosszul gondolom? Szerinted hogy lehet visszatérnem a normális kerékvágásba? A másik amit elakartam mesélni, hogy bónusszal vettem kavitációs zsírbontó kezelést, most lesz a 3.alkalom és egyben szerintem utolsó is(mert többiért már fizetnem kéne). Azért vállaltam be, mert van egy testrészem, hátul a csípőmnél kis kapaszkodóim és valahogy soha semmilyen mozgással vagy diétával még nem mentek le onnan, talán genetikailag ilyen vagyok vagy mi:S. na szóval ez a kezelés elméletileg azért jó mert azokról a helyekről tünteti el ahonnan az ember nem nagyon tudja eltüntetni a zsírpárnát. Elméletileg minden egyes kezeléssel 1-1.5 cm körül lemegy. hát kíváncsi vagyok mit mutat majd a mérce pénteken. amúgy azzal is jár hogy minimális szénhidrátot szabad bevinni, mozogni kell és kötelező 3-4 liter vizet meginni. Hát 3 litert néha nagyon nagyon nehéz lenyomni, átlagban 2.5 szokott meglenni. Remélem nem gond h sokat írtam, neked továbbra is kitartáás:) szép hetet!

    • Naaa gratulálok hogy elérted a célt! 🙂 Persze egy nő sosem elégedett magával..:D Igazság szerint mostanában az én napjaim is ilyenek, hogy meló miatt délelőtt van edzés de olyankor tízórai időben van kb reggeli, aztán az uzsonna meg legtöbb esetben ki is marad…nagy a pörgés..és így sokszor nekemis csak 1200kalória körülvan a kaja…nemtudom hogy lehetne visszarendeződni a régi kerégvágásba..én is az elmúlt hetekben elég lazára vettem a dolgokat sokszor volt bekajálás..és nemis jókajákból…de mától próbálok visszarázódni a fegyelmezett kajálásba még ha nemis tudok napi 5x enni..maximum az egyes kajálások kalóriaértékén lehet növelni, hogy a napod ne csak 1200kalória legyen..:) Ezt a zsírbontós dolgot nem ismerem, de majd írj róla hogy miylen volt és volt-e eredménye 🙂

Vélemény, hozzászólás?

