Erdély a kissrácokkal :D

Nah tegnap este 9körül értünk haza Erdélyből. Az idő elég szar volt végig, de ettől függetlenül jóléreztem magam, szerintem a többiek is 🙂

kb 800km-t utaztunk, mire odaértünk…szóval nemvolt egy egyszerű túra…szétültem a seggem mire végre megérkeztünk a szállásra, viszont nagyon szép helyen voltunk…fullos kis faházakban laktunk. Odafelé Nagyváradon és Kolozsváron volt egy kis városnézés, egyébként egésznap a buszozás ment. Aznapra így vinni kellett kaját…én reggelire zabkását, tízóraira sajtchipset, ebédre 3db szendvicset, uzsira zöldségeket vittem.meg útközben ettem egy jégkrémet(akkor még jóidő volt..)..este meg ott kaptunk vacsorát. Hát igazából fél9re értünk oda ergo akkor volt vacsi…bár nemis feküdtünk le 1ig kb. Az ottani kaja mindig nagyon fincsi volt…svédasztalos reggeli, ebédre 2db szendvics és vmi desszert, vacsorára pedig 3fogás fincsiségek.

(A jelenlegi állapotban ígynézek ki..:D Bár kabátban zsebre tett kézzel nem sok mindent láttok…a combomon viszont így is látszik hogy van még mit faragni..:P)

Úgy voltam a dologgal, hogy reggelire ettem kenyeret(sajna csak fehér volt…)..általában 1nagy szeletet felvágottal, zöldségekkel, juhsajttal…ebédre a szendvicseknél kiszedtem a feltétet és pufirizzsel ettem, a zsemlét meg otthagytam de a desszertnek adott csokit volt hogy megettem…vacsinál pedig próbáltam mértékkel enni. Saláta nemnagyon volt vacsira köretnek soha, esetleg savanyúságot adtak, de a köret attólmég mindig krumpli volt vagy rizs…sőt egyik este tészta is pörkölttel. Szerintem nem nagyon kell mondani, hogy mindezek nem túl fogyókúrás kaják..éppezért próbáltam úgy csinálni, hogy a levesből inkább mertem 2x hogy eltelítsen és akkor a 2-3. fogásból nembírtam már annyit 😀

Mivel osztálykirándulás volt azért esténként voltak iszogatások…nem gondoltam hogy majd ott fogok ülni vizet iszogatva…úgyis ritkán iszok, ez a pár nap nekem belefért.

Mivel az első napot és még egyet kivéve az idő ratyi volt és esett az eső meg meg lehetett fagyni, így a betervezett futásaimból kemény 1db jött össze…akkor is szemerkélő esőben futottam…pontosan nemtom hány km-t…sztem 5körül lehetett, de az tuti hogy 40perc volt és 460kcal-t égettem el..jaés hegynek felfelé futottam:) Egyébként amennyit sétáltunk mindegyik napon, szerintem az is beszámítható egy kis edzésnek…napi 1,5-2órás séták simán voltak.

(Én 2pulcsiban és kabátban fáztam, ők meg pucérkodtak…:D)

Sok szép helyet megnéztünk, nekem nagyon tetszett..na meg a társaság is jó volt mind felnőtt, mind gyerek szinten. Öcsém osztályával voltam ugyebár…15-16-17évesek de tökjól el voltam velük….úgy tűnt ők is bírnak engem szóval nemvolt probléma 😀 Aztmondták 2év múlva Olaszországba is menjek velük….meggondolandó..:D

Ma már próbáltam normálisan enni…de mérlegre azért most egy darabig még nem állok amíg ki nem ürül a sok szar:D Valamelyik nap jövök az itthoni napokról is beszámolóval..:)

További szép napot mindenkinek!:)

10 thoughts on “Erdély a kissrácokkal :D

1. remelem azert volt szep elmenyed is Erdelyben, itt nalunk. Persze az ido az mindig sokkal pocsekabb, mint nalatok, mar egy hete csak esik, meg szomorkodik, ugy varjuk mar a jo idot mint a Szentlelket, Kovaszna megye kornyeken jartatok-e? Nalunk sajnos nincs ilyen salatas vilag, pityoka meg rizs felenk kasa a neve a koret max savanyu uborka sarvalt kaposzta, ez a trende, szep estet. Kulonben a kepen meg vekonyabbnak tunsz, ugy hogy csak nem artott meg az Erdelyi koszt, szia

• Igen, nagyon tetszett ott…függetlenül attól, hogy nem volt jó idő a táj gyönyörű volt és sok szép helyen jártunk 🙂 Kézdivásárhelyen voltunk (ha jól tudom az Kovászna megyében van), megnéztünk egy székelybaba múzeumot és volt egy kis szabadprogram. Igen, savanyú ubit és káposztát is kaptunk, meg egyik este savanyított paprika is volt, nagyon finomvolt minden kaja, szóval nem bántam hogy nem adtak salit…jó volt ez így 🙂 Annak örülök, ha vékonyabbnak látsz, bár én nem látom hogyvékonyabb lennék akármivel 😀 Véglis ha már így maradnék majdnemhogy azzal is meg lennék elégedve…:)

• Hát akad köztük minden,focista,kosaras,kézilabdás,kajakos,kenus,judos…:D:D Szóval megvannak az edzések 😀 Mondjuk van amelyik túúl ropi és csak azért látszik kockásnak a hasa..:D

2. Nekem is feltűnt, hogy milyen jó felépítésű srácok ezek, nem holmi elhízott kis számítógép-zombik… 🙂
    Súlyt tetszett mérni? 🙂 Csak kíváncsi vagyok, hogy “rendesebb” 🙂 kajáktól visszaugrott-e valamennyi, vagy már úgy pörög az anyagcseréd (szerintem ez a sanszosabb), hogy néhány nap DIÉTA OFF üzemmód már meg se kottyan neki!

• Hát igen elég jóvágásúak a srácok 😀 Igazság szerint már mielőtt elmentem azelőtt is volt hogy ezt-azt csipegettem amit nemkellett volna, ergo a szénhidrát ürülése akkor is folyamatban volt…65kg közelében mostanában így nemvoltam sajna mert nemhagytam időt hogy kiürüljön a sok felesleges szar..viszont mielőtt elmentem több voltam kb 1kg-mal, mint mikor visszajöttem..ergo nem ütött szíven az, hogy ott ettem-ittam mindenfélét. Bár az is igaz, hogy reggel és este ettem csak normálisan, napközben meg a pufirizses szendvicsfeltét volt csak általában 🙂 Egyébként valószínű, hogy az anyagcsere is pörög rendesen..legalábbis nagyon úgytűnik..:D

3. Olyan lábaid vannak hogy megirigyli bárki!!!! Ne gondold, hogy dagadt vagy 😀

Megcsináltam ma az Insanityt, elkezdem hétfőtől a csomagot, kíváncsiságnak megcsináltam ma a Fit Testet. Hát eléggé szenvedtem 😀 De hoztam annyit, mint a pasi, még ha nem is voltak olyan tiszták és szépen kivitelezettek a gyakorlataim.
    Úgy szakadt rlam a víz, most lesz 1 óra RR online torna, nemtom hogy fogom kibírni 😀

• Aranyos vagy, de azért van még mit faragni azokról a lábakról bőven 😀 Nekem ma volt a 3. fit testem és utána már a mai napra való Max Interval Circuit…meghaltam..:D DE annyirajóóóóó :)))