Ezzel kiegyeznék..:D

Reklámok

8 thoughts on “Ezzel kiegyeznék..:D

  1. Fú, hát ezzel én is! Remélem, mindkettőnknek sikerül! Jó úton haladsz, biztos vagyok benne, hogy meglesz Neked!!! Csak hajrá!!! :)))

  2. Nem tudom mit sóvárogsz, sztem te jobban nézel ki, a csaj nem sportos annyira, csak kicsit kockás a hasa:-)Arányos mondjuk…na jó egye fene, jó lenne így kinézni, de nekünk mást adott a sors….:-))

    • Elég lenne ha a hasa az enyém lehetne 😀 De alkatra hasonló sztem mint én, azért is gondolom reális motivációnak, hogy ilyen lehetnék 😀 DE leszünk mi jobbak is :)))

Vélemény, hozzászólás?

