Húsvét

Hát nagyon nem kommentálnám a húsvétot, maradjunk annyiban, hogy túl szép volt az elképzelés, a megvalósítás már kevésbé 😀

Mindenesetre néha kell ilyen is, nincs minennap ilyen ünnep szerencsére, így most vissza lehet térni a normális kerékvágásba.  Azért annyi ügyesség volt bennem, hogy vasárnap is sikerült a nagy vendégvárásban 35perc tornát beiktatnom(RR 2011csípő-popsi A és Péntek Enikő úszógumi elleni edzés). A családi banzájok egyébként jól sikerültek, csak az a sok kaja ne lett volna ugyebár…az a vicces, hogy a főételekkel simán jó voltam, általában a sütiken volt elcsúszás…hát hiába..én is emberbőlvagyok..:D

Húsvét vasárnap és hétfő

Vasárnap 5re jöttek a vendégek, kb 6tól volt kaja, előtte próbáltam értelmesen enni, hogy estére azért maradjon a kalórialimitből bőven..:D A hétfő megaztán így ide rakva nem mond túl sokat…ebédre mentünk, reggelire ezt megettem aztán ebédnél próbáltam okosanügyesen…hátnemjött össze annyira 😀 de konkrétan fél5től már nemis ettem csak vizet ittam…

Ennyi volt a húsvét, a mai napot szerintem csak holnap írom le, mert még visszavan az esti torna és előtte-utána a futás 😛

2 thoughts on “Húsvét

  1. tudom,hogy nem ide kéne írnom,de tanácsot szeretnék kérni tornában:) ugye jön a nyár,egyre csak közeledik,és én itt vagyok az óriási hájas csípőmmel.(jó,nem kell egy háznyira gondolni,csak éppen annyira ami zavarja az embert,mikor felvenné a fürdőruháját) és hát nem tudnál tanácsolni valamilyen tornát? tudom,hogy nincs pontosan arra a helyre, de azért hátha tudsz valamit ami neked bevált.:) lábamat már rendbehoztam,de ha arra is tudsz,akkor feszesítő tornát lábra tudnál mutatni nekem? vagy egyáltalán egész testes nagyon hatékonyat?:D nagyon szépen köszönöm a válaszod,sok sikert,bár szerintem már irtócsinos vagy.:D utólag is Kellemes Húsvéti Ünnepeket! 🙂 (tudom,hogy lekéstem,de akkor is..remélem jól telt.:D)
    Zsani.15

    • Szia! Ha fogyni szeretnél, akkor főleg kardio edzéseket kéne végezned(mondjuk futás,úszás,biciklizés), mivel ezek a zsírégető edzések. Ezek mellé pedig hogy erősítsd, formáld is szerintem csinálhatnád RubintRéka 20perces tornáit, van amelyik kifejezetten csípőre-popsira van, illetve vannak 30percesei is az egyik dvd-n, a 2009-es dvd-jén pedig van egy 40perces teljes átmozgatás, szerintem az is hatékony. Ezenkívül Tatarek Rezső tornái is nagyon jók, vagy Péntek Enikő(www.tornavideo.hu) Én ezekre szoktam tornázni, szerintem ha ezek között válogatsz, tuti találsz olyat ami csípőre és combra jó igazán 🙂
      Köszi, aranyos vagy 😀 Neked is remélem jól telt a húsvét 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s